AxA123 Postad 14 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2007 Tja, Hittade en schyst frirulle på nätet idag som jag tänkte dela med mig av. 5050poker har en "EPTgiveaway" för deras medlemmar på söndag. Förstapriset är ett paket till Barcelona. Inköpet till "main event" verkar inte ingå (rätta mig om jag har fel) men man får resa och boende samt en plats i en satellit, om jag fattat det rätt. Ser hur som helst sjukt fint ut, och med tanke på att dom inte är så värst stora så lär det inte bli så många att slåss med :>. För er som är prosharksmedlemmar så finns länken till min källa här: http://www.prosharks.se/member/5050eptgiveaway/ Mvh, Pierre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarpeFortuna Postad 14 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2007 Är det någon som vet vilket nätverk 5050poker ligger på?? JAG Vill till Barcelona Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
waker66 Postad 14 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2007 Det är väl BOSS Media nätverket tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 14 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2007 Det är väl BOSS Media nätverket tror jag Det stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AxA123 Postad 17 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Augusti , 2007 stämmer, Boss media... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts