Odrike Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Postad 28 Augusti , 2007 oj, se där, tack tack. fiskar som jag förlitar oss på lotten,tack för gott motstånd till alla i tråden. \o/ \o/ \o/\o/ \o/\o/ \o/ Grattis, hoppas du klonkar stort nu. Citera
DoctorNorth Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Postad 28 Augusti , 2007 oj, se där, tack tack. fiskar som jag förlitar oss på lotten,tack för gott motstånd till alla i tråden. \o/ \o/ \o/\o/ \o/\o/ \o/ Fisk!?, du är ju snortajt:shock: Citera
brainslicer Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Postad 28 Augusti , 2007 Fisk!?, du är ju snortajt:shock: öhhh...är man inte fisk för att man är snortajt??? vad har spelsättet att göra med om man är <*)))>< eller inte Citera
Odrike Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Postad 28 Augusti , 2007 öhhh...är man inte fisk för att man är snortajt??? vad har spelsättet att göra med om man är <*)))>< eller inte Har motståndet hårdnat på boss?? Jag har inte spelat där på ett bra tag. Ursäkta om jag går OT. Men tävlingen är ju ändå avslutad. Citera
DoctorNorth Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Postad 28 Augusti , 2007 öhhh...är man inte fisk för att man är snortajt??? vad har spelsättet att göra med om man är <*)))>< eller inte Nä, då är man inte fisk.. Lycka till iaf! /Kami (-Odrike-//Ja, motståndet är stentufft på boss numera, bland de hårdaste du kan hitta) Citera
Recommended Posts