Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Nokias N95 ska tydligen vara het, bra recensioner överallt vad jag har sett. Sen att jag aldrig skulle få för mig att köpa en Nokia är en annan sak, har man vant sig vid t.ex Ericsson så slipper man ju proceduren att lära sig hitta i menyerna bl.a.

Postad
Nokias N95 ska tydligen vara het, bra recensioner överallt vad jag har sett. Sen att jag aldrig skulle få för mig att köpa en Nokia är en annan sak, har man vant sig vid t.ex Ericsson så slipper man ju proceduren att lära sig hitta i menyerna bl.a.

Batteritiden ska tydligen vara under alla kritik på N95.

Postad

Sony Ericsson P1 verkar ha övertygat mer. De flesta är lyriska.

Postad
Dags att investera i en ny mobil! Någon som kan ge några tips?

Kravspecifikation:

* Stilren (snygg:roll: )

Hmm, sen kom jag inte på nå mer!

Har tittat endel på prada phone http://www.unwiredview.com/wp-content/uploads/2007/01/lg-prada-ke850-phone-front-back.jpg. Riktigt snygg, någon som har erfarenhet från den?

Totalt värdelös. LG gör skittelefoner om man är intresserad av funktioner hit o dit. Vill man ha en snygg telefon är LG jättebra. Jag har LG Shine själv och är jättenöjd, men det är för att jag pissar på funktioner och bara vill kunna använda min telefon till att ringa med och som spegel. :D

Postad

Samsung U600 har de mesta man vill ha (3,2mpix kamera med autofokus, mp3) förutom 3G och den är ruggigt snygg, om jag inte hittat nån bättre/snyggare när abbet på min K800i tar slut så blir det nog en sådan.

Postad

Hur funkar GPS:en på N95:an? Kan man ladda in kartor och få vägbeskrivningar som en vanlig bil-GPS?

Edit: 600kr per år verkar navigatortjänsten kosta och kartorna är gratis. Verkar vara en grym telefon förutom batteritiden.