turqow Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 Har spelat poker i tre år uteslutande på dollar sajter, satt o funderade på ifall det är någon större skillnad på lirare nivå 3/6-5/10 dollar-euro? Den låga dollarn försämrar ju inkomsten rätt ordentligt i jämförelse mot vad den tidigare varit. Ni som vet, är standarden mycket högre på euro borden eller är det i princip samma grej? Tacksam för svar. Citera
HataB2B Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 Värt att tänka på är att raken plötsligt höjs ganska kraftigt... Citera
Nidson Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 Jag ser ingen anledning till varför spelen på €5/10 ska hålla exakt samma klass som spelen på $5/10 eller för den delen £5/10 på helt andra nätverk med helt andra spelarbaser. Vilka/vilket nätverk är du sugen på som spelar med €? Citera
fiddski Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 Värt att tänka på är att raken plötsligt höjs ganska kraftigt... varför höjs raken? är högre procentrake om man spelar med €? Citera
Djens Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 Ja, på $ borden är det max $3/hand. På € borden tar de ut max €5/hand eftersom de måste justera för att euron är dyrare. Citera
back Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 Ja, på $ borden är det max $3/hand.På € borden tar de ut max €5/hand eftersom de måste justera för att euron är dyrare. Menar du inte 5$/hand på €-borden? Citera
hampulito Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 Ja, på $ borden är det max $3/hand.På € borden tar de ut max €5/hand eftersom de måste justera för att euron är dyrare. Ett lysande svar på en urbota dum fråga. Citera
MacDaddy Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 Euron ä på framfart, vad jag förstått ska saudierna trada med euro nu istället för dollar. Fortsätter det så så är det fullständig katastrof för dollarn som kan sjunka som en sten i värde. Många tror att irak kriget startades inte pga olja utan pga dollarn. Irak skulle precis börja trada olja med euro istället. Iraks olja är en piss i havet mot vad usa skulle loosa på om dollarn tappade sin ställning. Euron känns mkt säkrare just nu. Citera
hampulito Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 Ett lysande svar på en urbota dum fråga. Jag redigerar bort hädelsen. Citera
emilio_15 Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 självklart ironi från djens sida.. raken blir dyrare för att capen är €3 ist för $3 Citera
HataB2B Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 Rake på 3 euros rakepot i dollar 4,102941176 Med rake back på 40% 2,46 dollar/per pot Med rake back på 50 % 2,05 dollar/per pot Med rake back på 60 % 1,64 dollar/per pot Rake Back på 60 % på dollar site 1,2 dollar/per pot Citera
turqow Postad 14 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 14 Augusti , 2007 kanske va aningen otydlig i min formulering, det jag främst är ute efter är skillnaden på spelare nivåerna emellan, är 3/6 dollar lättare än 3/6 euro då det sistnämnda är ganska nära 5/10 på dollarnivå. If not så känns det ganska idiotiskt att fortsätta lira på dollar borden. Är inte ute efter något speciellt nätverk uten mer generellt, kanske är svårbesvarat men gör ett försök ni som har erfarenhet från de olika valutorna, tack Citera
fiddski Postad 14 Augusti , 2007 Rapport Postad 14 Augusti , 2007 Rake på 3 euros rakepot i dollar 4,102941176 Med rake back på 40% 2,46 dollar/per pot Med rake back på 50 % 2,05 dollar/per pot Med rake back på 60 % 1,64 dollar/per pot Rake Back på 60 % på dollar site 1,2 dollar/per pot jo man betalar ju mer rake om man spelar på samma nivå som på $, men då vinner man ju också mer eller? Citera
HataB2B Postad 14 Augusti , 2007 Rapport Postad 14 Augusti , 2007 jo man betalar ju mer rake om man spelar på samma nivå som på $, men då vinner man ju också mer eller? Det du säger spelar ingen roll. När raketaket slår i så betalar du mer vid ett eurobord än ett dollarbord. Oavsett vad potten slutar på. Under förutsättning att taket ligger på samma nivå i antalet tagna "mynt". Citera
fiddski Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Postad 15 Augusti , 2007 Det du säger spelar ingen roll. När raketaket slår i så betalar du mer vid ett eurobord än ett dollarbord. Oavsett vad potten slutar på. Under förutsättning att taket ligger på samma nivå i antalet tagna "mynt". fel av mig, tänkte inte på max-raken utan bara att % va den samma och att det då skulle vara skit sak samma. Citera
Recommended Posts