Emilio Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 läs först, idiotförklara sedan? looool! Du måste vara den mest uppenbart korkade på hela PF Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 18 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 tog du många inköp av honom?känns som att du alltid skriver din read på spelarna på ett sätt som får dina spel att bli rätt.. eller så minns jag fel. Mm jag tog 4 inköp av honom...Han hade gjort likadana moves tidigare men jag kände mig så säker med A8 så synade direkt och han hade den hand jag väntade mig i stort sett. Ville ändå höra vad andra hade gjort. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 18 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 Hand2 är inget bra läge att checkraisa pga att flopstrukturen är sådan att den träffar en jäkla massa händer... Bättre att köra en checkraise på typ T43 eller nåt. Resten är schysst spelat. Jag håller med dig till fullo, det var riktigt slarvigt och jag brukar ha som regel att aldrig bluffa på textade brädor men det slog lite slint i huvet på mig just där Just därför jag tog med handen också...Han gör en intressant riverbet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 18 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 När kan vi beskåda den berämta HU utmaningen. Har heliga ak tappat modet? Det där ligger inte på mitt bord Det får dem göra upp med på egen hand. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ekelund_ Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 Om du vill skapa diskussion kring händerna kan du ju vänta med att lägga upp resultaten i HH:n. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 Om du vill skapa diskussion kring händerna kan du ju vänta med att lägga upp resultaten i HH:n. . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 ursprungligen postat av Bestpoker Vi försöker själva alltid att hålla en bra och proffessionell nivå mot våra kunder. Jag tror och hoppas att de flesta som spelat med oss har blivit bra behandlade, om inte, så är det mycket olyckligt. Hej Danne! Gammalt groll glömt, tyckte bara det lät skoj, hoppas allt e bra! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bestpoker Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 ursprungligen postat av Bestpoker Hej Danne! Gammalt groll glömt, tyckte bara det lät skoj, hoppas allt e bra! Hehe tjenare, ja vi gräver ner miniyxan. Hade en mindre bra förmiddag där för nåt halvår sen, bad om ursäkt genom ades och gör det nu igen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
christoffer87 Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 Carlo, du bor i falun eller hur? Tänkte höra om du vet/känner en polare till mig som bor/kommer därifrån, han heter Jesper Wallin(88a) duktig skejtare. /Christoffer8-) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 Lirade mot heliga_ak idag på nl1k, och han sa att matchen blir av. Dock inte när. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baddaren Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 men ere fan gottis eller! tycker ngn ska starta en dagbok om denna hu!! ty:evil: carl gl Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 18 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 Carlo, du bor i falun eller hur? Tänkte höra om du vet/känner en polare till mig som bor/kommer därifrån, han heter Jesper Wallin(88a) duktig skejtare. /Christoffer8-) Tjenare, hmm jag känner verkligen igen namnet asså. Jag har säkert träffat han ett par gånger men kommer inte på något konkret tillfälle nu. Jag ska fundera på saken Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 när blir det NL2k igen och hur går det med aktiemiljonerna? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 18 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 när blir det NL2k igen och hur går det med aktiemiljonerna? Jag kommer i fortsättningen inte prata något mer om mina aktier, hädanefter håller jag det privat och det hoppas jag att ni respekterar Jag testar nog på nl2k igen nästa månad. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 Jag gick all in i Ericsson, så hädanefter håller jag det privat och det hoppas jag att ni respekterar FYP Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 FYP :lol: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 ja håll det gärna privat men du sa ju a så nu kan du säga b =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 18 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 FYP Jag har inte en krona inne i Ericsson men okej Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 18 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 ja håll det gärna privat men du sa ju a så nu kan du säga b =) äsch;D "B" håller jag hemligt:) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 äsch;D "B" håller jag hemligt:) men säg om du blev miljonär på dina aktier eller inte Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 View Previous Next TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, P4-52086499-37 played at "CarlDenStore's HE" for USD RM from 2007-10-18 17:08 until 2007-10-18 17:09 Seat 5: AudreBBB ($647.90 in chips) Seat 10: CarlDenStore ($663 in chips) ANTES/BLINDS CarlDenStore posts blind ($3), AudreBBB posts blind ($6). PRE-FLOP CarlDenStore bets $19, AudreBBB calls $16. FLOP [board cards: ,, ] AudreBBB bets $15, CarlDenStore bets $52, AudreBBB bets $74, CarlDenStore bets $110, AudreBBB calls $73. TURN [board cards: ,,, ] AudreBBB checks, CarlDenStore checks. RIVER [board cards: ,,,, ] AudreBBB checks, CarlDenStore bets $367, AudreBBB calls $367. SHOWDOWN CarlDenStore shows [ , ] AudreBBB mucks cards [ , ] CarlDenStore wins $1,101. SUMMARY Dealer: CarlDenStore Pot: $1,102, (including rake: $1) AudreBBB, loses $551 CarlDenStore, bets $551, collects $1,101, net $550 snygg flopdans.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 Han gillar ju inte att släppa drag... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 snygg flopdans.. Går väl hand i hand med denna :shock: TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, P4-52087258-258 played at "CarlDenStore's HE" for USD RM from 2007-10-18 18:36 until 2007-10-18 18:36 Seat 3: 1dionisio ($683 in chips) Seat 10: CarlDenStore ($2,098 in chips) ANTES/BLINDS CarlDenStore posts blind ($5), 1dionisio posts blind ($10). PRE-FLOP CarlDenStore bets $28, 1dionisio calls $23. FLOP [board cards: ,, ] 1dionisio checks, CarlDenStore bets $52, 1dionisio bets $104, CarlDenStore bets $123, 1dionisio bets $150, CarlDenStore bets $1,890 and is all-in, 1dionisio calls $396 and is all-in. TURN [board cards: ,,, ] RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN CarlDenStore shows [ , ] 1dionisio shows [ , ] CarlDenStore wins $1,415, 1dionisio wins $1,365. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 Går väl hand i hand med denna :shock: TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, P4-52087258-258 ...sanslös hh :D Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 men säg om du blev miljonär på dina aktier eller inte tror han sattsa 200k, för att bli miljonär efter skatt krävs en uppgång på minst 1143k, dvs till 1343k.. alltså en 6.7 dubbling av aktien.. känns inte så troligt att CDS lyckats med detta ännu, men vem vet.. CDS kanske inte bara är poker och tennisproffs, utan även aktieproffs Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts