Metaddict Postad 18 November , 2009 Rapport Postad 18 November , 2009 Ok! Facit: Anledningen till att så många stör sig på er är er äckliga attityd. Ja, för din egen attityd är ju helt fantastisk på forumen. Bra rutet. Citera
DrClemetnz Postad 18 November , 2009 Rapport Postad 18 November , 2009 gretko = lol tjeeeenaa sexyterran Citera
Elitloppet Postad 19 November , 2009 Författare Rapport Postad 19 November , 2009 Plussade igår, men att göra det två dagar i rad var givetvis aldrig aktuellt. 5-6 luckor sisådär i hålet. Mums Citera
DrClemetnz Postad 19 November , 2009 Rapport Postad 19 November , 2009 Plussade igår, men att göra det två dagar i rad var givetvis aldrig aktuellt. 5-6 luckor sisådär i hålet. Mums jag har faktiskt plussat två dagar irad nu thihihihihi Citera
Bluwajt Postad 19 November , 2009 Rapport Postad 19 November , 2009 vad spelar du för nivåer drc? Citera
Elitloppet Postad 19 November , 2009 Författare Rapport Postad 19 November , 2009 vad spelar du för nivåer drc? 10$ sng har jag hört iaf! Citera
DrClemetnz Postad 19 November , 2009 Rapport Postad 19 November , 2009 vad spelar du för nivåer drc? 3/6 - 5/10 $ och 2/4 - 3/6 € typ. Citera
DrClemetnz Postad 19 November , 2009 Rapport Postad 19 November , 2009 10$ sng har jag hört iaf! Aouch Citera
Elitloppet Postad 19 November , 2009 Författare Rapport Postad 19 November , 2009 Idag har jag varit och tränat på ett gym för första gången i mitt liv. Gick bättre än förväntat, klarade 30 mins löpning i mastiga 5,5 MPH innan jag avrundade med en tjugominuters cykeltur. Mitt nyttiga liv har inletts! Citera
Rooney Postad 19 November , 2009 Rapport Postad 19 November , 2009 Idag har jag varit och tränat på ett gym för första gången i mitt liv. Gick bättre än förväntat, klarade 30 mins löpning i mastiga 5,5 MPH innan jag avrundade med en tjugominuters cykeltur. Mitt nyttiga liv har inletts! På skivstången nu sprutpuni Citera
mr-flow Postad 19 November , 2009 Rapport Postad 19 November , 2009 till att börja med håller med ulaf i typ allt hans postande. skrattade faktist åt izys smirnoff ice post. jag har själv inte träffat office men dom verkar ju vara rätt tacksamma rent allmänt åt sin situation imo. sen postar de ganska mycket poster med ironi i (som jag fattar det) tex izys post. sen att de gör en del tveksamma grejer gör väl alla, eller? jag såg upp till gretko mer förr, nu tycker jag att du är lite väl bitter. skitsamma om folk luckboxar eller inte, var nöjd över att få action mot spelare som är sämre än dig. och by the way, typ inte sett en enda dålig musikyoutubelänk av dig butabi, keep it up. Citera
DrClemetnz Postad 20 November , 2009 Rapport Postad 20 November , 2009 jag har faktiskt plussat två dagar irad nu thihihihihi Duktig jinx idiot Citera
Elitloppet Postad 20 November , 2009 Författare Rapport Postad 20 November , 2009 Jag har faktiskt backat (ganska stort) två dagar i rad nu. Hihihihihihihi (Hoppas på samma jinx som Clementz) Citera
McFishy Postad 20 November , 2009 Rapport Postad 20 November , 2009 wp spewni, sj har jag backat ganska stort 2 månader i rad. Citera
GG Postad 20 November , 2009 Rapport Postad 20 November , 2009 Tjena meta! Tjena mr-flow! Ja att få action av nån ur office vore fantastiskt, synd att så inte är fallet då de inte spelat mot någon som köper in för nåt annat än 87,3bb Citera
speltorsk_LOL Postad 20 November , 2009 Rapport Postad 20 November , 2009 87,3bb gör det då? Ser dock upp till gretko trots(eller kanske på grund av) bitterheten. Han är en sån man gillar att umgås med så att säga. /Methaddict Citera
mr-flow Postad 20 November , 2009 Rapport Postad 20 November , 2009 Tjena meta! Tjena mr-flow! Ja att få action av nån ur office vore fantastiskt, synd att så inte är fallet då de inte spelat mot någon som köper in för nåt annat än 87,3bb Tjena gretko! Det var ju tråkigt, då får man leta efter någon annan! Citera
GG Postad 20 November , 2009 Rapport Postad 20 November , 2009 Tjena Meta, glömde fråga.. hur går nätpokern? Mvh Adde Citera
speltorsk_LOL Postad 20 November , 2009 Rapport Postad 20 November , 2009 Tjena Stacken Tjena tjena. Tjena Meta, glömde fråga.. hur går nätpokern? Mvh Adde Wow, hade $7K hålet o hittade ~$8K MTT klonken. lillpluss så att säga. Mvh Ulph Svenson Citera
Elitloppet Postad 21 November , 2009 Författare Rapport Postad 21 November , 2009 Satans ont i halsen idag. Suger. Råkade få ner lite listerine i halsen inatt när jag sköljde. Kan det vara relaterat eller har jag bara fått random halsont of doom över natten? Sjukt fiskiga bord inatt för övrigt. Tom så man lyckades plussa nåt inköp. Citera
Rooney Postad 21 November , 2009 Rapport Postad 21 November , 2009 Haha listerine i halsen/magen låter trevligt Citera
Myt4z Postad 21 November , 2009 Rapport Postad 21 November , 2009 Satans ont i halsen idag. Suger. Råkade få ner lite listerine i halsen inatt när jag sköljde. Kan det vara relaterat eller har jag bara fått random halsont of doom över natten? Sjukt fiskiga bord inatt för övrigt. Tom så man lyckades plussa nåt inköp. Random bara, om det nu inte va så att du klunkade listerine på fyllan:-) Citera
Recommended Posts