Gå till innehåll

SHIP IT FOR GLOOOOORYYY (PuBuCl)


Elitloppet

Recommended Posts

  • Svars 2,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Får även jag hålla med om att det var en mycket trevlig text med intressanta reflektioner. Nu har jag knappt kollat på OS alls men som gammal pingisspelare håller jag med om att det hade varit trevligt att om inte annat se sverige spela.

 

I och med att det verkligen inte var nånting annat med svenskintresse under tiden Sverige spelade förstår jag verkligen inte hur de INTE kan visa matcherna. De har ju fått med varenda jäkla simmare hitills känns det som, hur chanslösa de än har varit.

 

Och den här skiten betalar man tv-licens för.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fullkomligt katastrofal nattsession. Inte ett endaste rätt på flera timmar, riktigt ordentligt rumphumpad blev jag. Det var nötfärgdrag emot lägre färgdrag som parar. Finns inte mer att säga. Inte en hand har fått stå, när jag slutligen får AA får jag två syn. Floppar Q52, bettar standardbet, får en syn, turn är K, jag checkar bakom, river J. Han värdebettar river och jag tiltsynar och han visar mig KJ. WP GG. Dags att sova med andra ord.

 

 

Back 1800$ på lad denna sessionen, på enbart 2/4

Plus 100€ på prima

Back 4k på SvS

 

 

Riktigt runkdag med andra ord. Den här månaden som höll på att ordna upp sig. Nu är man nere i skiten igen. Segt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jobbade upp till cirkus 45k i prima. Ställer sedan bakom med AQs på bubblan efter att en aktiv spelare stallt för 25k, bakom mig hittar KK syn. Visade sig att han som stallde först hade AA så loppet var relativt kört. Överlevde iaf med 2k i stack och lyckades ta mig itm, alltid något. Förhoppningarna var givetvis större men så kan det gå, itm är alltid itm :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...