Gå till innehåll

SHIP IT FOR GLOOOOORYYY (PuBuCl)


Elitloppet

Recommended Posts

  • Svars 2,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har fått lite PMs från folk som varit sugna på coaching, så jag tänkte bara göra ett litet statement:

 

Mina planer på att bedriva seriös coaching har gått i stöpet, så jag kommer inte coacha något framöver. Hade tänkt göra allting vitt och driva ett litet företag men det visade sig vara trassligare och jobbigare än jag trodde på förhand, och jag orkar inte smussla heller så jag lägger helt enkelt ner coaching-tankarna istället.

 

Dessutom har min timlön när jag spelat senaste månaderna varit väldigt mycket högre än de rates jag planerat att ta ut för coachingen, så varje eventuell timma jag skulle lägga ner på coaching vore en ren förlustaffär för mig, och det är ju dumt :)

 

Hoppas jag inte gör nån alltför besviken nu : )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Mina planer på att bedriva seriös coaching har gått i stöpet, så jag kommer inte coacha något framöver. Hade tänkt göra allting vitt och driva ett litet företag men det visade sig vara trassligare och jobbigare än jag trodde på förhand, och jag orkar inte smussla heller så jag lägger helt enkelt ner coaching-tankarna istället.

 

Hoppas jag inte gör nån alltför besviken nu : )

 

 

NOOOOOOOOOOO, WHY GOD WHYYYYY

 

skulle behöva plo coaching av rk pro per , kan ja betala i natura ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...