DrClemetnz Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 Öhh? Alltså utan dynamik är den synen så kall? Nu får du nog allt förklara dej. Gratz till din o Punis rekorddag. Tyty Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 29 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 Tss, var ingen rekorddag för min del. Inte ens rekord-cg dag... men nära Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 29 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 Har fått lite PMs från folk som varit sugna på coaching, så jag tänkte bara göra ett litet statement: Mina planer på att bedriva seriös coaching har gått i stöpet, så jag kommer inte coacha något framöver. Hade tänkt göra allting vitt och driva ett litet företag men det visade sig vara trassligare och jobbigare än jag trodde på förhand, och jag orkar inte smussla heller så jag lägger helt enkelt ner coaching-tankarna istället. Dessutom har min timlön när jag spelat senaste månaderna varit väldigt mycket högre än de rates jag planerat att ta ut för coachingen, så varje eventuell timma jag skulle lägga ner på coaching vore en ren förlustaffär för mig, och det är ju dumt Hoppas jag inte gör nån alltför besviken nu : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Nu får du nog allt förklara dej. Ahh mest att jag är efterbliven.... läst hhn sjukt fel. var helt nykter också.. my bad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Ahh mest att jag är efterbliven.... läst hhn sjukt fel. var helt nykter också.. my bad np =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Flytta till Malta Puni. Mkt lätt att starta företag här. Jag startade drygt 18st imorse. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
döfiskdö Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Mina planer på att bedriva seriös coaching har gått i stöpet, så jag kommer inte coacha något framöver. Hade tänkt göra allting vitt och driva ett litet företag men det visade sig vara trassligare och jobbigare än jag trodde på förhand, och jag orkar inte smussla heller så jag lägger helt enkelt ner coaching-tankarna istället. Hoppas jag inte gör nån alltför besviken nu : ) NOOOOOOOOOOO, WHY GOD WHYYYYY skulle behöva plo coaching av rk pro per , kan ja betala i natura ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 NOOOOOOOOOOO, WHY GOD WHYYYYY skulle behöva plo coaching av rk pro per , kan ja betala i natura ? lovar att han kan tänka sej o coacha dej =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 lovar att han kan tänka sej o coacha dej =) Jag kan coacha dig annars! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Jag kan coacha dig annars! Wow, lätt. Kan tänka mej o betala bra. Bara jag får lära mej o sätta press osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Wow, lätt. Kan tänka mej o betala bra. Bara jag får lära mej o sätta press osv. Jag lever och lär efter dom magiska orden, under pressure! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Jag lever och lär efter dom magiska orden, under pressure! Ok, kör den på repeat under grinden nu då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2009 Ok, kör den på repeat under grinden nu då. I will. You should. i 3b Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2009 Rekordmånad. Wieeeeeeeeeee. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sTARVIN89 Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2009 Rekordmånad. Wieeeeeeeeeee. info? och gratz. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2009 Rekordmånad. Wieeeeeeeeeee. bättre än leooo or gtfo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
döfiskdö Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2009 bättre än leooo or gtfo. Vem fan e Leooo? Letar runt på forumet hittar inte ett skit om ngn som går under namnet Leooo... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 1 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 September , 2009 Hehehehehehe andra backdagen på cirka 11 inköp inom loppet av en vecka igår, sabbar mitt fina månadsresultat rejält. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 1 September , 2009 Rapport Share Postad 1 September , 2009 Vem fan e Leooo? Letar runt på forumet hittar inte ett skit om ngn som går under namnet Leooo... Han e random, lol. Puni, trist med back sista dagen! Önskar dig all lycka i sept. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 1 September , 2009 Rapport Share Postad 1 September , 2009 bättre än leooo or gtfo. Sry =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 1 September , 2009 Rapport Share Postad 1 September , 2009 info? och gratz. Cirka 24,5k$ och 80k sek. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cardshark52 Postad 1 September , 2009 Rapport Share Postad 1 September , 2009 Cirka 24,5k$ och 80k sek. Grattis!=D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 1 September , 2009 Rapport Share Postad 1 September , 2009 Grattis!=D tyty Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 1 September , 2009 Rapport Share Postad 1 September , 2009 Av rent intresse undrar jag om du sitter på 50/100-bordet på grund av någons värde, och vem då detta är. Eller är det en hemlis? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts