Elitloppet Postad 16 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Juli , 2009 När kommer den legendariska HU matchen mellan Myt4z och Puni. Student become the master osv. Samma dag som Flugan vs Butabi? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 16 Juli , 2009 Rapport Share Postad 16 Juli , 2009 Samma dag som Flugan vs Butabi? flugan är gul, så hu4rollz får bli på playmoneyborden isf =) Kanske inte jättesvårt att få stejk mot butabi iofs..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 16 Juli , 2009 Rapport Share Postad 16 Juli , 2009 Se till att det här blir av nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 16 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Juli , 2009 flugan är gul, så hu4rollz får bli på playmoneyborden isf =) Kanske inte jättesvårt att få stejk mot butabi iofs..... Ja du ser ju nedan. Hela PT backar upp Se till att det här blir av nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 16 Juli , 2009 Rapport Share Postad 16 Juli , 2009 Se till att det här blir av nu. stejka mig mot steve plz =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 16 Juli , 2009 Rapport Share Postad 16 Juli , 2009 Stejka någon mot en GTO-spelare? Mtp att du som bäst har ett väntevärde på even (minus rake) så avvaktar jag lite, trots att du är den beryktade flugan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 16 Juli , 2009 Rapport Share Postad 16 Juli , 2009 Oh blir det här av kan jag tänka mig att gå in med stejkning själv. Oavsett hur dumt det än låter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 16 Juli , 2009 Rapport Share Postad 16 Juli , 2009 Oh blir det här av kan jag tänka mig att gå in med stejkning själv. Oavsett hur dumt det än låter. qft. Får styra upp detta, vad får jag för deal om du stejkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 16 Juli , 2009 Rapport Share Postad 16 Juli , 2009 Låter mkt spännande. Gogogogogo! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 17 Juli , 2009 Rapport Share Postad 17 Juli , 2009 Vi splittar halva din förlust, låter bra? Säg till om det inte räcker kan tänka mig o sträcka mig lite till. Hotstreaken börjar dala ut nu. 57bi upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 17 Juli , 2009 Rapport Share Postad 17 Juli , 2009 Hotstreaken börjar dala ut nu. 57bi upp. Hardlife? btw kalmar är en läskig stad.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 17 Juli , 2009 Rapport Share Postad 17 Juli , 2009 Finns mkt farliga människor i Kalmars norra delar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 17 Juli , 2009 Rapport Share Postad 17 Juli , 2009 Finns mkt farliga människor i Kalmars norra delar. Nybro är nya rosengård! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 17 Juli , 2009 Rapport Share Postad 17 Juli , 2009 Vi splittar halva din förlust, låter bra? Säg till om det inte räcker kan tänka mig o sträcka mig lite till. hehe, låter bra, ska bara hitta nån som vill täcka andra halvan så är vi good 2 go! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 17 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Juli , 2009 Vi splittar halva din förlust, låter bra? Säg till om det inte räcker kan tänka mig o sträcka mig lite till. Hotstreaken börjar dala ut nu. 57bi upp. hehe, låter bra, ska bara hitta nån som vill täcka andra halvan så är vi good 2 go! Detta kommer typ bli den konstigaste hu-matchen nånsin Är lite osäker på om butabi är oerhört självsäker, eller om det är det han inte är. Kan någon förklara? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 17 Juli , 2009 Rapport Share Postad 17 Juli , 2009 Han är självsäker! Eller.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 17 Juli , 2009 Rapport Share Postad 17 Juli , 2009 hehe, låter bra, ska bara hitta nån som vill täcka andra halvan så är vi good 2 go! wat. Eru verkligen helt gul nu? Vilka stakes blir det lir på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 17 Juli , 2009 Rapport Share Postad 17 Juli , 2009 wat. Eru verkligen helt gul nu? Vilka stakes blir det lir på? Har väl stabil rulle för 2/4 iaf, men sajt gul på svs för första gången sen jag satte in där Vet inte vad det blir för stakes, jag spelar helst inte HU mot steve alls egentligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 17 Juli , 2009 Rapport Share Postad 17 Juli , 2009 Jag är inte riktigt med på tanken bakom att ha 50 procent i sin motståndare HU. Är inte inte det samma sak som att spela på halva stejksen med högre rake? Eller missförstår jag upplägget? Självklart en balleridé, det går inte förneka men är enda syftet att maxa raken? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 17 Juli , 2009 Rapport Share Postad 17 Juli , 2009 Detta känns rätt sjukt. Men ser fram emot matchen. Blir det 100 eller 200bb? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 18 Juli , 2009 Rapport Share Postad 18 Juli , 2009 Stejka ngn som är gul för att sedan kunna vinna tillbaka sina egna utlånade pengar. Är oftast inte en bra ide. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 18 Juli , 2009 Rapport Share Postad 18 Juli , 2009 Alltså, man spelar ju inte hu4rollz för pengarna utan för att man verkligen hatar sin fiende, så jag känner att jag måste bygga upp mer hat för butabi innan jag vill spela för egna pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 18 Juli , 2009 Rapport Share Postad 18 Juli , 2009 jag känner att jag måste bygga upp mer hat för butabi innan jag vill spela för egna pengar. Det ska nog inte bli några problem. Vi vet att du kan klara det butabi! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 18 Juli , 2009 Rapport Share Postad 18 Juli , 2009 Borden fryser sej/laggar fast för mej på cp-ongame. Känns inte som de borde ha med min dator o göra. Nån som har några tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Borden fryser sej/laggar fast för mej på cp-ongame. Känns inte som de borde ha med min dator o göra. Nån som har några tips? höjj din aggfaktor n00b Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts