KallOödmjukDiva Postad 28 April , 2009 Rapport Share Postad 28 April , 2009 Denna handen är inte fyskam heller. PartyPoker, $5.00/10.00 No Limit Hold'em Cash Games, 3 Players Hand Converter by Pokerhand.org Board: pur135792468 (CO): $2,236.70 veejsha (Button): $1,607 BunnySuit (SB): $2,157 Dealt to BunnySuit J:heart: T:heart: Pre-flop: veejsha raises to $35, BunnySuit raises to $135, (1 folds), veejsha calls $105 Flop: ($290) 2:club: 7:club: K:heart: (2 Players) BunnySuit bets $225, veejsha calls $225 Turn: ($740) Q:diamond: (2 Players) BunnySuit bets $375, veejsha calls $375 River: ($1,490) 2:spade: (2 Players) BunnySuit checks, veejsha checks Results: veejsha Showed 5:club: ,6:club: BunnySuit Showed J:heart: T:heart: BunnySuit wins $1,488 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 28 April , 2009 Rapport Share Postad 28 April , 2009 Man mot man-spel för rullar tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoffeK Postad 28 April , 2009 Rapport Share Postad 28 April , 2009 HAn kör en bentley Continital!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fowran Postad 28 April , 2009 Rapport Share Postad 28 April , 2009 SteveRetard2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 28 April , 2009 Rapport Share Postad 28 April , 2009 Jag har lagt märke till att du har en imponerande cb-storlek i trebetade potter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 28 April , 2009 Rapport Share Postad 28 April , 2009 Jag har lagt märke till att du har en imponerande cb-storlek i trebetade potter.Hehe, jo man tackar. Jo tanken är att kunna få in degen okej på turn. Och nästanpottar man som cb, kan man precis öbpot pusha turn. Undviker man lägen där man efter cbt har 1,5pottbett kvar, och då måste halvpottbetta tvågator. Sen gillar jag jämna nummer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 28 April , 2009 Rapport Share Postad 28 April , 2009 SteveRetard2Så skönt att vara älskad på ett forum. Får man fråga vad herrn nickar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fowran Postad 28 April , 2009 Rapport Share Postad 28 April , 2009 Ja det får du:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 28 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 April , 2009 Luap, this one is for U. http://www.youtube.com/watch?v=PxGiKgYYKvQ PartyPoker, $5.00/10.00 No Limit Hold'em Cash Games, 5 Players Hand Converter by Pokerhand.org Board: BunnySuit (Button): $1,189 JR (SB): $1,142 pr0fish1 (BB): $1,871 veejsha (UTG): $1,030 mXgYar (CO): $1,714.50 Dealt to BunnySuit T:spade: 8:heart: Pre-flop: (1 folds), mXgYar raises to $27, BunnySuit raises to $100, (2 folds), mXgYar calls $73 Flop: ($215) 2:club: 6:club: J:diamond: (2 Players) mXgYar checks, BunnySuit bets $150, mXgYar calls $150 Turn: ($515) 6:spade: (2 Players) mXgYar checks, BunnySuit checks River: ($515) T:diamond: (2 Players) mXgYar checks, BunnySuit bets $250, mXgYar raises to $1,464.50, BunnySuit calls $689 Results: BunnySuit Showed T:spade: 8:heart: mXgYar Showed J:heart: T:heart: mXgYar wins $2,915.50 Denna handen är inte fyskam heller. PartyPoker, $5.00/10.00 No Limit Hold'em Cash Games, 3 Players Hand Converter by Pokerhand.org Board: pur135792468 (CO): $2,236.70 veejsha (Button): $1,607 BunnySuit (SB): $2,157 Dealt to BunnySuit J:heart: T:heart: Pre-flop: veejsha raises to $35, BunnySuit raises to $135, (1 folds), veejsha calls $105 Flop: ($290) 2:club: 7:club: K:heart: (2 Players) BunnySuit bets $225, veejsha calls $225 Turn: ($740) Q:diamond: (2 Players) BunnySuit bets $375, veejsha calls $375 River: ($1,490) 2:spade: (2 Players) BunnySuit checks, veejsha checks Results: veejsha Showed 5:club: ,6:club: BunnySuit Showed J:heart: T:heart: BunnySuit wins $1,488 Hand 1: Rent själäg Hand 2: Sjukt flyt, en gång i livet. Du foldar om han bettar 10$ FISK! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin_911 Postad 28 April , 2009 Rapport Share Postad 28 April , 2009 SteveRetard2 <3 <3 <3 på den posten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin_911 Postad 28 April , 2009 Rapport Share Postad 28 April , 2009 Man mot man-spel för rullar tycker jag. stevebutabi mot evileyes. ooooooooone timeeeeeeeeeeeeeeee !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 28 April , 2009 Rapport Share Postad 28 April , 2009 Dja HU mot GreatKarma eller EvilEyes är vadsom. Spelar lika crappypoker bägge två. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 28 April , 2009 Rapport Share Postad 28 April , 2009 Dja HU mot GreatKarma eller EvilEyes är vadsom. Spelar lika crappypoker bägge två. Det får allt bli ett lol på de där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 29 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2009 Jag är så evinnerligt trött på poker just nu. Grindar på med stabilt spel och lillplus hela dagen, för att kapitalrasa sista halvtimmen och landa dagen 6k back, vilket innebär att det är röda siffror för månaden igen. Usch. På den positiva sidan så krossade Piraterna Lejonen i seriepremiären i elitserien idag, grym insats laget igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 29 April , 2009 Rapport Share Postad 29 April , 2009 Jag är så evinnerligt trött på poker just nu. Grindar på med stabilt spel och lillplus hela dagen, för att kapitalrasa sista halvtimmen och landa dagen 6k back, vilket innebär att det är röda siffror för månaden igen. Usch. På den positiva sidan så krossade Piraterna Lejonen i seriepremiären i elitserien idag, grym insats laget igenom. Gah jobbigt Hang in there Pfjunig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 29 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2009 Visst känns det lite som att det ligger en hu-utmaning á la Hampulito i luften, mellan SteveBanani och GodKarma? Jag kan tänka mig att ställa upp som handhavare att eventuell sidoinsats, så kör ni pojkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 29 April , 2009 Rapport Share Postad 29 April , 2009 Jädrar vad jag hade missat fun stuff här Stevutabi, du får verkligen tycka att jag suger bäst du vill, det är superlugnt för mig Pwni, jag håller tyvärr inte på med sånt där HU-tjaffsande längre. Man måste ju grinda ihop brödfödan liksom. När åker ni ned till algarve btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 29 April , 2009 Rapport Share Postad 29 April , 2009 Luppen, fega inte ur nu, jag hade ju tänkt satsa en slant på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 29 April , 2009 Rapport Share Postad 29 April , 2009 Jag är så evinnerligt trött på poker just nu. Grindar på med stabilt spel och lillplus hela dagen, för att kapitalrasa sista halvtimmen och landa dagen 6k back, vilket innebär att det är röda siffror för månaden igen. Usch. På den positiva sidan så krossade Piraterna Lejonen i seriepremiären i elitserien idag, grym insats laget igenom. Trist. Men jag känner igen mig. Har varit en fruktansvärd månad för mig med, med jätteback och hade det inte varit för rekordmånad under mars hade jag vart back över de 3 senaste månaderna, nu har jag dock lill-plusset över den perioden men ändå den sämsta perioden i min karriär. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin_911 Postad 29 April , 2009 Rapport Share Postad 29 April , 2009 Visst känns det lite som att det ligger en hu-utmaning á la Hampulito i luften, mellan SteveBanani och GodKarma? Jaja, kom igen nu. VÅGA! : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 29 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2009 Jädrar vad jag hade missat fun stuff här Stevutabi, du får verkligen tycka att jag suger bäst du vill, det är superlugnt för mig Pwni, jag håller tyvärr inte på med sånt där HU-tjaffsande längre. Man måste ju grinda ihop brödfödan liksom. När åker ni ned till algarve btw? Åhh orka vara så diplomatisk och mogen, fram med kniven för fan!!!!! Om inte en hu-utmaning så iaf en MMA fight? Luppen, fega inte ur nu, jag hade ju tänkt satsa en slant på dig. +1, iaf på fega inte ur delen. Det där med betting lämnar jag till er övriga, jag vill bara ha det för den rena njutningens skull. Trist. Men jag känner igen mig. Har varit en fruktansvärd månad för mig med, med jätteback och hade det inte varit för rekordmånad under mars hade jag vart back över de 3 senaste månaderna, nu har jag dock lill-plusset över den perioden men ändå den sämsta perioden i min karriär. Det här året har varit brutalt kasst och tråkigt. Januari=Miniplus Feb= Back Mars=Lång misär men avslutar med två dagars rush till ok plus April: Börjar bra, tappar allt och ligger back med en (kanske en och en halv) speldag kvar. Man tappar lite lust faktiskt. Men efter att jag vunnit WPT Venedig är jag på bra humör igen, lovar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 29 April , 2009 Rapport Share Postad 29 April , 2009 Ditt år hittils är skrämmande likt mitt eget puni, förutom att jag aldrig var med om rushen i slutet av Mars Kämpa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 29 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2009 Över mina senaste 53k händer på 5/10 är jag upp 5734$. Över samma sample är min Won$ Without showdown 28401$. På 3/6 är jag på ett 10k händer upp 10414$, men min W$woSD är bara 569$ Tankar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 29 April , 2009 Rapport Share Postad 29 April , 2009 Tankar? fan vad bra du springer!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 29 April , 2009 Rapport Share Postad 29 April , 2009 Över mina senaste 53k händer på 5/10 är jag upp 5734$.Över samma sample är min Won$ Without showdown 28401$. På 3/6 är jag på ett 10k händer upp 10414$, men min W$woSD är bara 569$ Tankar? Har också högre wwsd på 5-10 än på 3-6 men jag plussar bara marginellt på 5-10 medan jag backar på 3-6. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts