ebisumaru Postad 26 Mars , 2009 Rapport Share Postad 26 Mars , 2009 När hoppar du i wellen då? Hade varit nice! det är mer möjligt, får fundera på det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 26 Mars , 2009 Rapport Share Postad 26 Mars , 2009 Vad nickar de?Det kanske det själva kan svara på. Annars så står det några sidor tidigare i DBn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 26 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Mars , 2009 det är mer möjligt, får fundera på det Jajaja! Throw the skåning down the well..... So my country can be free! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin_911 Postad 26 Mars , 2009 Rapport Share Postad 26 Mars , 2009 Medrigg, bra spel, rekorddag och trött som fan igen. Blev till slut drygt 14 inköp upp, så nu börjar månadsresultatet se bra ut. Mkt härligt att FBK e klara för SM-final i hockeyn me. Blir väl 4-0 i finalen också. Gogogo! Rasmus Elm från start på lördag mot Portugal? Självklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 27 Mars , 2009 Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 Ohoho, inte mkt lir idag heller. Vaknar vid 18 känner mig trött kollar serier till 04, std dag IMO. Jo hann med några händer osså. Besviken på mig själv att jag inte klickade tillbaka den på floppen. Click it back is the shit ffs. ***** Hand History for Game 492401427103 ***** (On Game) $1000.00 USD NL Texas Hold'em - Thursday, March 26, 11:10:21 ET 2009 Table Bayreuth (Real Money) Seat 7 is the button Seat 1: Ba1thazar ( $1055.00 USD ) Seat 7: rk_pro_per ( $998.00 USD ) Seat 8: VincentVegaV ( $1238.00 USD ) Seat 9: xMaRIoAAx ( $1554.50 USD ) Seat 10: _3&q4.1 ( $1016.00 USD ) xMaRIoAAx posts small blind [$5.00 USD]. _3&q4.1 posts big blind [$10.00 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to VincentVegaV [ Kc Js ] Ba1thazar folds rk_pro_per calls [$10.00 USD] VincentVegaV raises [$50.00 USD] xMaRIoAAx folds _3&q4.1 folds rk_pro_per calls [$40.00 USD] ** Dealing Flop ** [ 9s, Th, Qh ] rk_pro_per checks VincentVegaV bets [$90.00 USD] rk_pro_per raises [$180.00 USD] VincentVegaV raises [$309.00 USD] rk_pro_per raises [$768.00 USD] VincentVegaV calls [$549.00 USD] ** Dealing Turn ** [ 3s ] ** Dealing River ** [ Ac ] VincentVegaV shows [Kc, Js ] rk_pro_per shows [3d, 2d ] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 27 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 Snyggt Vincent, eller Steve eller Bunny eller vad du nu heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin_911 Postad 27 Mars , 2009 Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 Haha, WP Puni! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 27 Mars , 2009 Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 Var inte blygsam ebi, du måste vara grym. Se bara följande citat från flashback, hur kan det gå fel med såna kunskaper? "För att återgå till topic så skulle jag vilja framhålla en yngling född 1987 vid namn xxx som en VÄLDIGT duktig och kompetent highstakespelare. Hans pokertänk är bland det vassaste jag hört från någon Svensk pokerspelare." edit: Hm kom på att ditt namn kanske är on the low Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 27 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 edit: Hm kom på att ditt namn kanske är on the low Jag menar det, ett såpass starkt namn är inget man vill skryta med in public så att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin_911 Postad 27 Mars , 2009 Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 Så solklart att jag skulle backa idag, men trots det lirar man. Man borde ju lärt sej lite om riggen på ongame efter alla händer där. Skärpning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 28 Mars , 2009 Rapport Share Postad 28 Mars , 2009 +10k$ Eddie Murphy RAW nästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 28 Mars , 2009 Rapport Share Postad 28 Mars , 2009 Jag menar det, ett såpass starkt namn är inget man vill skryta med in public så att säga. Öken! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 28 Mars , 2009 Rapport Share Postad 28 Mars , 2009 du som är x alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Det finns för många människor i världen som heter Per. Skulle ringa ner en klasskompis på en gymnasiereunion men i salongsberusat tillstånd missclickade jag och ringde dig istället, hoppas att du tog det som en trevlig överraskning och inget annat! =) Vackart dagsresultat basse! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Det finns för många människor i världen som heter Per. Skulle ringa ner en klasskompis på en gymnasiereunion men i salongsberusat tillstånd missclickade jag och ringde dig istället, hoppas att du tog det som en trevlig överraskning och inget annat! =) Vackart dagsresultat basse! Not so hidden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scrath Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Tankar om min lilla bluff här? är det spewspew? TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, P4-92304566-217 played at "Gweru" for USD RM from 2009-03-25 16:41 until 2009-03-25 16:43 Seat 1: DTCAA ($267.25 in chips) Seat 2: jojolapin72 ($257.30 in chips) Seat 3: kv9ej4 ($942.95 in chips) Seat 5: HERO ($844.10 in chips) Seat 9: tequador ($801.40 in chips) ANTES/BLINDS HERO posts small blind ($3), tequador posts big blind ($6). PRE-FLOP DTCAA folds, jojolapin72 folds, kv9ej4 folds, HERO bets $21, tequador bets $60, HERO calls $42. FLOP [board cards: ,, ] HERO checks, tequador checks. TURN [board cards: ,,, ] HERO checks, tequador bets $75, HERO bets $195, tequador calls $120. RIVER [board cards: ,,,, ] HERO bets $583.10 and is all-in, tequador calls $540.40 and is all-in. SHOWDOWN HERO shows [ , ] tequador shows [ , ] HERO wins $42.70, tequador wins $1,599.80. Vet inte riktigt vad jag tycker om detta spelet nu i ganska grovt salognsberusat tillstånd. Ska täkna lite på det och återkommer imorn =) Spontant känns det ganska kallt, men brukar du syna in händer som KQ, JT (och kanske 99?) och cr turn så visst fine. Men känns inte som en linmje du tar med så många händer? reppar ganska tunnt merd andra ord? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 AJ känns väldigt kall faktiskt... Inte nog med att du reppar tunt så kommer du ju inte våga släppa dubbla freecards på en sån här bräda med flera av de händerna du kan tänkas checkraisa med turn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Håller med de föregående talarne att AJ handen är sjukt kall. Vilka andra händer spelar du likadant? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 29 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 du som är x alltså. Nej Angående AJ handen intalade jag mig själv att jag reppade KQ, 99 och JT +de extremt sällsynt slowspelade KK/QQ pre. Håller med om att det är för tunnt såhär i efterhand. Lite spew har ingen dött av... bara gulat lite : ) Som ni förstått fick jag ett litet samtal ifrån Kaffe-mannen igår. Jag var på fest, och det kunde jag höra att han också var. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 29 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Oh btw. Är krasslig idag och känner mig allmänt seg. Kommer inleda kvällen med massiv MTT-grind istället för cg, känner mig inte riktigt iform. Får se hur huvudet känner sig om ett par timmar och hur turrarna går. Kanske blir lite cg senare beroende på hur allt artar sig. Har dock ingen sån här cool turreplan som alla donkament-spelare brukar ha. Jag bara klickar in mig i lite turrar som ser bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 JR: "Hallå" Kaffe: "DU MÅSTE KOMMA HIT" JR: "Det blir nog svårt" Kaffe: "Du måste komma hit" Här hör man hur Kaffe säger till nån något för mig ohörbart. En tjejröst tar över samtalet Unknown tjej: "Hallåååååå" JR: "Hej" UT: "Vem äre?" JR: "Det är Per" UT: "Det här är inte alls Per" JR: "Jo det är det visst" KLICK! Trodde du svarade i telefonen med "-Välkommen du har turen att få prata med the one and only rk_pro_per". Eller har du lagt av med det? You have received an infraction at Pokerforum Hej stevebutabi2, Detta är en varning från Pokerforum. http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?p=1214978 Anledning: ------- Rasism/Sexism På vilket sätt är det relevant att Barry är jude? ------- För denna förseelse har du mottagit 1 straffpoäng som kan innebära att du blir av med rättigheter eller avstängs tills den förfaller. Allvarliga förseelser förfaller inte. Med vänliga hälsningar, Pokerforum __________________ Sajtrepresentanter, läs denna tråd Kunde man ju fan tänka sig. Heja censuerade forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 You have received an infraction at Pokerforum pf när det är som bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 29 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Trodde du svarade i telefonen med "-Välkommen du har turen att få prata med the one and only rk_pro_per". Eller har du lagt av med det? You have received an infraction at Pokerforum Hej stevebutabi2, Detta är en varning från Pokerforum. http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?p=1214978 Anledning: ------- Rasism/Sexism På vilket sätt är det relevant att Barry är jude? ------- För denna förseelse har du mottagit 1 straffpoäng som kan innebära att du blir av med rättigheter eller avstängs tills den förfaller. Allvarliga förseelser förfaller inte. Med vänliga hälsningar, Pokerforum __________________ Sajtrepresentanter, läs denna tråd Kunde man ju fan tänka sig. Heja censuerade forum. Är detta din första infraction? Kan ju knappast vaa möjligt med ditt rykte som forumtroll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin_911 Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Bestämde mej för att lira lite turrar idag. Var rätt länge sedan och nu efteråt börjar jag komma på varför. Tror de blev 7 turrar till slut. Bustade med KK mot AA, AKs mot AA, 3 flipps och KK mot AQ på Qxxx. Enda ITM blev i warmup. Plats 500 efter bust med QQ mot 22. flopp 224. Men ska man åka ut ska man iaf göra det ordentligt. Förresten, herregud var Rasmus Elm är bra. Om något år är han världens bästa fotbollspelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 30 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 Förresten, herregud var Rasmus Elm är bra. Om något år är han världens bästa fotbollspelare. Hahahahahahahahahahaha. Om några år är Eli Elezra världens bästa pokerspelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts