Elitloppet Postad 11 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2009 Jag kan säga så här mkt att jag har äran att sitta bredvid evil varje dag här på vårat kontor.... Vilket jag uppskattar väldigt mkt.... De brukar sluta med att man stänger av datorn å sätter sig för å titta på evil när han crushar 3-6an..... Hur han gör de är sjukt imponerande... Den "hemligheten" han besitter har jag aldrig sett någon annan spelare ha... En video med Evil tror jag desvärre aldrig kommer att komma, isf sjuuuukt dyrt....... GO EVIL (L) Ja han har ju helt klart en unik spelstil, om den saken råder ingen tvekan. Ska cribbet ner nåt till Köpenhamn under EPT:n o hänga lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 11 Februari , 2009 Rapport Share Postad 11 Februari , 2009 Ja han har ju helt klart en unik spelstil, om den saken råder ingen tvekan. Ska cribbet ner nåt till Köpenhamn under EPT:n o hänga lite? verkar inte så.. inget sagt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin_911 Postad 11 Februari , 2009 Rapport Share Postad 11 Februari , 2009 När får man se Busste donera på hemmaspel i förorten? Söndag, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 11 Februari , 2009 Rapport Share Postad 11 Februari , 2009 Hand 1, Hand 2, båda ser fine ut. IMO hand 1 .. tycker inte donken är fel och sen spelar sig handen helt std. när han raisar river så spyr man lite på skärmen men när man får 1 mille i odds så synar man ju oftast även fast handen är en bluffcatcher typ. hand 2 .. gillar check river mot AlexeiK snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johannnn Postad 11 Februari , 2009 Rapport Share Postad 11 Februari , 2009 Söndag, eller? Jag är med på hemmaspel, dag spelar ingen större roll. Är Busste sugen på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin_911 Postad 11 Februari , 2009 Rapport Share Postad 11 Februari , 2009 Gogogogogo, elm x 2 ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin_911 Postad 11 Februari , 2009 Rapport Share Postad 11 Februari , 2009 Vikket jävla mål! Snart är båda bröderna givna i startelvan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johannnn Postad 11 Februari , 2009 Rapport Share Postad 11 Februari , 2009 Vikket jävla mål! Snart är båda bröderna givna i startelvan. Milan nästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 12 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2009 Gogogogogo, elm x 2 ! Se upp med engelskan! Detsamma gäller spinky, får gå för denna gången men nästa gång åker redigerar-pennan fram Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin_911 Postad 13 Februari , 2009 Rapport Share Postad 13 Februari , 2009 Jag hatar Puni. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 13 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2009 Robin är bara lite sur för att han påstod att han inte hade gnällt nåt idag, varpå jag svarade med följande meddelande: Per says: Robin says: FIIIIIIIITAAAAAA Robin says: sen 3outad på annat bord, AI flopp med KK mot AK på 457 Robin says: vad är felet? Robin says: denna dagen är ju helt störd Robin says: 2 underset me ju grrr Robin says: och en till 80-20 läge Robin says: suger totalt stenhårt Robin says: Jag hatar verkligen AA nu Robin says: Alla foldar pre eller jag hamnar AI o loosa inköp pre Per says: Robin says: jag hatar verkligen spelet just nu Robin says: jag har ingen tur obv Robin says: och så ger den tomten bort sina pengar i nästa hand Robin says: hur mkt hatar man poker då? hehe Robin says: varför check-foldar dom när jag floppar set grrr Robin says: ASÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Robin says: du tiltar ju mitt liv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 13 Februari , 2009 Rapport Share Postad 13 Februari , 2009 Fast detta är ju hur underligt nu det än låter, robins hälsningfras på msn och inget annat. Vissa kör med hej, vissa kör tjena. Bara att acceptera. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 13 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2009 Fast detta är ju hur underligt nu det än låter, robins hälsningfras på msn och inget annat. Vissa kör med hej, vissa kör tjena. Bara att acceptera. Hahaha, ord av sanning min vän Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin_911 Postad 13 Februari , 2009 Rapport Share Postad 13 Februari , 2009 Om man jämför med vanligt så kan väl knappt det räknas som gnäll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin_911 Postad 13 Februari , 2009 Rapport Share Postad 13 Februari , 2009 Fast detta är ju hur underligt nu det än låter, robins hälsningfras på msn och inget annat. Vissa kör med hej, vissa kör tjena. Bara att acceptera. Helt riktigt! Som vanligt så läser du ju sönder mej... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 15 Februari , 2009 Rapport Share Postad 15 Februari , 2009 Spelade mkt ofucuserat under dagens första pass. Mkt pga att jag ännu en gång försöker ställa om dygnet, från att lägga sig vid 07-09 till att ännu en gång kunna vakna klockan 09 på morgonen, och då även hunnit med lite sömn. Sickes, ska egentligen ingen människa behöva uppleva. Meeen spelar ingen större roll när man lyckas setta varenda litet pp man hittar. Sista två sessionerna har jag verkligen haft flytet i ryggen, vilket känns mkt bra. ***** Hand History for Game 489016778102 ***** $600.00 USD NL Texas Hold'em - Sunday, February 15, 03:30:32 ET 2009 Table Lahore (Real Money) Seat 7 is the button Seat 2: poulen3 ( $147.15 USD ) Seat 6: Sauns8 ( $1132.80 USD ) Seat 7: VincentVegaV ( $608.05 USD ) Seat 8: -huittan- ( $619.05 USD ) Seat 9: W221 ( $503.00 USD ) -huittan- posts small blind [$3.00 USD]. W221 posts big blind [$6.00 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to VincentVegaV [ Qs 6s ] poulen3 folds Sauns8 folds VincentVegaV raises [$21.00 USD] -huittan- calls [$18.00 USD] W221 calls [$15.00 USD] ** Dealing Flop ** [ 8d, 2s, 5s ] -huittan- bets [$30.00 USD] W221 raises [$105.00 USD] VincentVegaV folds -huittan- raises [$300.00 USD] W221 raises [$377.00 USD] -huittan- calls [$152.00 USD] ** Dealing Turn ** [ Qd ] ** Dealing River ** [ 7c ] -huittan- shows [Ts, 8s ] W221 shows [9c, 9s ] W221 wins $1024.00 USD from main pot Blev sjukt förvånad när min muspekare direkt drogs mot foldknappen. I höstas hade jag fort ställt in degen utan mkt tanke. Har kanske kollat för mkt på PhilGalfonds nya videos. Men kanske är smart att dra ner på variansen i sånna här och liknande lägen ibland. *Har drygt 41%chans att vinna potten på flop, och är favorit av de tre olika händerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 15 Februari , 2009 Rapport Share Postad 15 Februari , 2009 Läst runt lite på det nya pokerintruktionssidan bluefirepoker, och hittade detta citatet i PhilGalfonds blog. Måste läggas up. Hey guys, I had a very good day today. It started off badly because I woke up early. I haven't gotten much sleep the past week. I usually get about 11 hours a night, and don't operate well with under 9. I know that's weird, but I've made improvements. I used to sleep 12-13 every night. Säger pokerguden att det är det som krävs så är jag villig att efterfölja. *pm om ni är mentalhandikappade eller bara mkt dåliga på engelska och vill ha det översatt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 16 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 11 timmar om natten är bisarrt mycket ju, då blir man ju bara ännu segare! Nåväl, sitter på tåget ner till Köpenhamn nu. Är i Nässjö i skrivande stund. De andra två dagboksinnehavarna kliver på i Alvesta, det är väl snart antar jag. Deras platser är upptagna just nu, kan bli spännade det här Helgen har varit ganska lång, men inte hopplöst tråkig. Ovanligt att stiga upp tidigt och sådär oerhört många timmars sömn kan jag inte påstå att det har blivit, men tävlingen förflöt väl och det var skönt det. Går in i EPT på onsdag, så jag hinner nog ladda om batterierna och få in en "normal" dygnsrytm igen, d.v.s. sova till lunch och somna vid fyrahugget, såsom det ska vara på en pokertävling Inte lirat nånting alls sedan i torsdags tror jag, och nu blir det förhoppningsvis en del livespel kommande dagarna så blir inte överdrivet mkt nätspel i februari. Kommer nog iofs inte orka så jättemkt live-kontantspel där nere så det kanske blir desto mer på nätet.. Får se helt enkelt. Ska iaf hinna med ett par simlängder i bassängen och kanske unna sig en massage så att man är i riktigt god form inför spelet Sjukt långt fram till bordet från sätet i X2000 första klass (40:- mer än andra klass, super!), jobbigt för axlarna att skriva, men inte bra för spermieproduktionen att ha datorn i knät för mkt? Vad göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
döfiskdö Postad 16 Februari , 2009 Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 rumsbetjaning blir man tjock av Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
döfiskdö Postad 16 Februari , 2009 Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 rumsbetjaning blir man tjock av wooord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
döfiskdö Postad 16 Februari , 2009 Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 wooord Ooops!!! menade ord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 17 Februari , 2009 Rapport Share Postad 17 Februari , 2009 Ooops!!! menade ord BS (bra spel) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
döfiskdö Postad 17 Februari , 2009 Rapport Share Postad 17 Februari , 2009 HTNU, fri tolkning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 17 Februari , 2009 Rapport Share Postad 17 Februari , 2009 Har precis bytt klient till BetSafe, ingen anledning att inte göra det. Med deras nya super rejktillbakaerbjudanden kan tillomed en backande spelare som jag själv tillslut titta ner i liggaren o se att jag är rikare denna månaden än vad jag var månaden tidigare. Iaf, har jag haft problem med HM att fungera ordentligt. Har tvingats att dra den rödapricken till borden, likt hur man tvingas göra på SvS. Bestämde mig för att kolla upp vad problemet ligger i, så kikade igenom holdemmanagers forum. Och kom efter ett tag fram till att det är så de just nu fungerar med BetSafe, och att det inte har ngn lösning. Inte bara tvingas man dra den röda pricken till varje nytt bord man öppnar, utan det blir även problem med att flytta rutan + att den extra sifferrutan som ska komma upp när man för pilen över siffrorna, alt. klickar på siffrorna, bara ploppar upp ibland och på vissa bord. Det plus att OngameModstarter ibland vägrar att fungera med BetSafe, eller ibalnd bara är mkt segstartad. Kan göra att det bästa rejktillbakaerbjudandena inte ens räcker till. Fuck BetSafe. Fuck bonushorande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin_911 Postad 17 Februari , 2009 Rapport Share Postad 17 Februari , 2009 Jag älskar Köpenhamn. Back 8 inköp idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts