Cyntax Postad 5 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2008 Är det några krav på deltagaren? Eller kan vem som helst anmäla sig?Nä, konto på PokerStars och att du betalar "avgiften" för en pokal. (kan iofs slopas om ni vill det) Du måste också anmäla dig en stund före varje omgång. Läs reglerna i post #1. Citera
Ängeln17 Postad 5 Maj , 2008 Rapport Postad 5 Maj , 2008 Nä, konto på PokerStars och att du betalar "avgiften" för en pokal. (kan iofs slopas om ni vill det) Du måste också anmäla dig en stund före varje omgång. Läs reglerna i post #1. Sponsorer som vill skänka extra priser får ställa sig i kö. (Såså, inte trängas nu.) Skit i pokalen Jag skickar in några klockor i förstapris istället. Same same but diffrent om ni hajar. Kommer dock inte att ha möjlighet att delta själv med GL allihopa. Cyntax, du PMar mig namn och fullständig adress på vart klockorna ska när det hela är klart. Citera
Cyntax Postad 5 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2008 Skit i pokalen Jag skickar in några klockor i förstapris istället. Same same but diffrent om ni hajar. Kommer dock inte att ha möjlighet att delta själv med GL allihopa. Cyntax, du PMar mig namn och fullständig adress på vart klockorna ska när det hela är klart. Klockor till dom 1, 2, 3 första? ---- *** Anmälningslistan *** (nick på pf.nu - nick på PokerStars.) 1. Cyntax - CaratPoker 2. HenkeHero - HenkeHero 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. Kom igen nu. Fler som vill lira? Citera
Ängeln17 Postad 5 Maj , 2008 Rapport Postad 5 Maj , 2008 Klockor till dom 1, 2, 3 första?? Om det är singelturneringar så är det till ettan. Citera
Cyntax Postad 5 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2008 Om det är singelturneringar så är det till ettan.En säsong består av 6 turneringar, blandat MTT, HU, sh/sng och fr/sh. Poängberäkningen finns i post #1. När alla 6 omgångar är spelade räknas en vinnare fram. En klocka till top 3 efter hela säsongen? Citera
Ängeln17 Postad 5 Maj , 2008 Rapport Postad 5 Maj , 2008 Klocka till ettan. Smycke (halssmycke eller armband ur vårkollektionen) till tvåan. Det är så långt jag sträcker mig. Citera
Recommended Posts