Gå till innehåll

Bestulen av Prima Poker


-100K

Recommended Posts

Spelar på prima poker. Efter uppdateringen har de börjat bestjäla mig!

 

Ibland då man satt sig ner och betalat första blind. Står det "show hand. muck hand " som de enda alternativen.

 

Jag postar altså blinds, men kan inte spela poten utan blir sitting out.

 

Det blir ganska många dollar i längden.

 

Hur ska man göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena

 

hade samma problem själv, men hittade hur man ska göra.

 

På första sidan när man loggar finns det det lite ikoner längst ned. Den andra av dom heter Preferences. Tyck på den och välj Global Table Options där kan man ta bort Autopostblind möjligheten.

 

 

//Guts

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Primas klient suger rakt igenom tyvärr. Att dom inte rycker upp sig snart?! Utvecklingen av deras klient har ju stått still under alla år medan andra klienter hela tiden förbättras med trevliga funktioner som dynamisk bordsstorlek och val av plats man vill sitta osv.

 

Har slutat spela där enbart pga att klienten suger. Jag fick ett mail från dem där de undrade varför jag helt plötsligt slutat spela, men efter jag bemödat mig med att skriva ett seriöst svar så har det varit helt tyst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Primas klient är mer eller mindre perfekt redan.

Det är deras uppdateringar som suger däremot.

Oftast lägger de till försämringar eller fan så irriterande buggar som de så småningom rättar till.

Deras funktion autopost blinds som de lagt till med senaste uppdateringen är tex rätt unken. Lobbyn är inte bra den heller. Man är tvungen att visa 2 nivåer, tex NL50 och NL100 fast man kanske bara vill se NL100 borden och dessutom buggar ens egna inställningar ur.

Enda igentliga förbättringen är att man kan se pengarna på kontot mycket bättre utan att behöva plussa ihop 10bord för hand.

 

Dynamisk bordsstorlek är inte bara fördelar med. Alla som sitter med 1600x1200 har en perfekt bordsstorlek med primas miniv hela tiden. Dessutom är primas mini mycket klarare och tydligare än party, stars, FT vid samma bordstorlek.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...