Gå till innehåll

The well - Dapine87


DaPine87

Recommended Posts

  • Svars 95
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tror du att humorformen "att levla" kan vara farligt för ett forum?

(Btw, gillar ditt forumjag bättre efter denna well än innan, du har humor iaf ;))

 

Mvh

/O

 

 

hm, ja levlingsgrejen gör det ju lite svårt att förstå såklart men oftast fattar man när levling är igång, men jag älskart :D

 

Tack det värmer verkligen :D:h:

 

Alltså dem som tror nått negativt om mig, typ att jag är dryg eller en idiot eller nått sånt kan nog få bekräftat av dem flesta jag träffat här att det inte är så, ok att jag nog kan va väldigt jobbig ibland (pratar sjukt mycket) men jag vill aldrig nån nått illa utan vill att alla har roligt hela tiden :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför lirade du inte ELAAPP?

 

Vem i team stetson är bäst? Katie eller Shawn?

http://www.alteredpersons.com/stetson/Pages/Ministry/MiddleFrame.htm

 

Vilket fotbollslag håller du på?

 

tänkte lira ELAAPP men pallade inte riggen, skulla kostat typ 14K€ för att spela in alla VIPs så kände det var ev- :-P (nått nytt om fröberg förresten? :-P )

 

inegn av dem, punkrock_kid är bäst :D

 

Dom är bara avundjuka på att du kan göra så många smileys :hjärter::heart:

 

när det känns som värst så intalar jag mig själv de :D

 

edit: det var inget

 

var inte blyg nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just det den mannen, har du fått tillbaka dina stålar ännu?

 

nepps och kommoer troligen aldrig få heller, då jag tror på gud så vet jag ju ändå att han kommer få betala tebax med råge i nästa liv eller i helvetet :D Om du Daniel fröberg din lilla horkuksugare läser här så berätta gärna om varöfr du blåste mig, du tyckte jag var pundare eller är du en degenerated fuck ? :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nepps och kommoer troligen aldrig få heller, då jag tror på gud så vet jag ju ändå att han kommer få betala tebax med råge i nästa liv eller i helvetet :D Om du Daniel fröberg din lilla horkuksugare läser här så berätta gärna om varöfr du blåste mig, du tyckte jag var pundare eller är du en degenerated fuck ? :?

 

Förmodligen en kombination.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att svara på punkrocks fråga förut så kan jag säga att jag fått i mig 12 st shots nu på nåra minuter så kan hända lite vadsomhelst nu :D ggogogoogogoogogoo ffs luder gangbang osvvoooofdooofgofobsegooesgtotegoteobeogogtetoteg

ootheohetothejotejhotoe

u6tjt6y4wjy6w4j6iw6i7hjotejotjotjoh

 

skojass bara hekdå ha det bra osv etc grajn d supa mm pengar cash äöka i BR supa äta mat sova garjdna med polare mm mmm mmm m mm

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men ar du att jag är pundare? :? hm, tror faktiskt jag har plus stats mot dig, stal din blinds på 3/6 en dag innan jag böt bord för vegas sa att du var du och jag vågade inte siuttta kvar :mrgreen:

 

Nej det kan väl inte jag veta. Menar att han kanske tycker det. Det låter som en blind-giveback situation, skicka till ebisumaru på stars.

 

En fråga: Är SNG-spelare också människor?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...