Gå till innehåll

Tjäna Summit Points och vinn kontanter!


EverestPoker

Recommended Posts

  • Svars 113
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

För att överleva veckan så tittar man in i denna tråd och läser alla negativa inlägg från alla gnällspikar. Sedan funderar man på hur fantastiskt ens eget liv måste vara jämfört med deras.

 

Dont Worry Be Happy :-)

 

PS! En konstig fråga. Vet du om man kan kopiera av chatten på Everest på något sätt.

Hej kynikos!

 

Tack för ditt förslag för att överleva veckan, ska prova det ;-)

 

Jag har undersökt om man kan kopiera chatten på något sätt och det enklaste verkar vara om du sparar din handhistorik som text först (dvs. klicka på "spara som text"-knappen i fönstret för handhistorik innan du stänger det). Då ska texten i chatten sparas också och sedan kan du kopiera den därifrån.

 

Vänliga hälsningar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

när jag skrivit in koden så uppdateras jue inte summit pointsen i min bonussida. Står 1SP hela tiden, bara ni som har koll på dom eller?

 

vore kul med en lista nu :)

 

Hej!

 

Alla som lägger till koden får 1 Summit Point så jag antar att det är den du ser. Men oroa dig inte, Everest har stenkoll på hur mycket SP alla som lagt till koden har tjänat hittills.

 

Jag väntar på en uppdaterad lista under dagen som jag kommer att lägga ut den här på forumet så snart jag har den i min hand!

 

Happy Friday Everyone!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

For att overleva arbetsveckan gor man foljande:

Nar man kommer hem fran en harddag med jobbigt jobb sa drar man igang datorn, gar ner till tempo handlar chips och cola, satter sig och chillar vid everestpoker i x(x) antal timmar! Nasta dag mar man toppen da man har fatt ut det mesta av sin foregande dag och man vet till 100% att nasta kvall kommer vara lika underbar med everestpoker och deras (enligt mig) underbart skona klient!

 

(ar utomlands)

 

Det ar iaf sahar jag overlever de harda dagarna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läste i en annan tråd att det var lite folk som hade fått bonus återigen denna månad med att klara ett antal summit points för att en viss klumpsumma.

 

Jag mailade supporten och frågade varför jag inte fått någon ny bonus eller nyhetsbrev. Detta blev svaret vilket är ett STORT JÄVLA SKÄMT!

 

"Hej Christopher,

 

Markandsavdelningen meddelar att du avskrivit dig från nyhetsbrevet. De

kommer i framtiden skicka nyhetsbrevet till dig igen, så håll ett öga på

din inbox! "

 

Det värsta är att dom LJUGER om det, varför inte bara säga.....-du får ingen bonus denna månad. Jag som gillade everest och deras support...men nu, nja!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...