dlinder Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Postad 9 Augusti , 2007 betman777 har varit aggro på bubblan, dubblade mot HERO genom att ställa QJo UTG och dra ut AK. ILolAtUrRoll är kompetent och gör inga misstag. auguste99 är readlös men verkar TAG. Seat 1: betman777 ($6030) Seat 2: HERO ($920) Seat 6: ILolAtUrRoll ($2480) Seat 7: auguste99 ($5570) Dealt to HERO [?? ??] ILolAtUrRoll: posts small blind 300 auguste99: posts big blind 600 betman777: bets 6030 Vilken range ställer betman777 med här, och vilken kliver HERO in och synar med? De två är väl eg en funktion av varandra, så om ni vill räcker det ju att ni svarar på den intressantaste. Citera
dlinder Postad 10 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 10 Augusti , 2007 Ok, ok. Rangefrågor är tråkiga och jobbiga. För att konkretisera lite: HERO synade med Q8s. Bra eller anus? Svårt att sätta bra synrange här. Citera
kraclob Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Postad 10 Augusti , 2007 Om jag var betmanskulle jag ställa 100% av händerna. Synen från Hero tar jag med Axs+ AT+ Kts+ kj+ och alla PP. Tror jag ofta enbit mellan mitt teoretiska spel och det praktiska. Citera
dlinder Postad 10 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 10 Augusti , 2007 Om jag var betmanskulle jag ställa 100% av händerna. Synen från Hero tar jag med Axs+ AT+ Kts+ kj+ och alla PP. Tror jag ofta enbit mellan mitt teoretiska spel och det praktiska. Jag tänkte också att betman borde ställa väldigt väldigt brett där. Guldläge verkligen. Men isf bör det väl även vara guldläge för Hero att gå in med, säg, top50%? Man tripplar upp och sätter pressen på Lol. Vid fold här är man utlämnad till ev walk från betman, och det är väl inte jättetroligt när han inte är dominant chippie. Citera
kraclob Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Postad 10 Augusti , 2007 Jag tänkte också att betman borde ställa väldigt väldigt brett där. Guldläge verkligen. Men isf bör det väl även vara guldläge för Hero att gå in med, säg, top50%? Man tripplar upp och sätter pressen på Lol. Vid fold här är man utlämnad till ev walk från betman, och det är väl inte jättetroligt när han inte är dominant chippie. Precis! Jag ger gärna walk som betman där iofs. Citera
eurythmech Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Postad 10 Augusti , 2007 Synar jättebrett, kan utveckla när jag är nykter nån gång. Citera
Kenan83 Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Postad 10 Augusti , 2007 Jag synar med ganska bred HD här, mest på grund av döda pengarna i potten och att om du synar så är du ganska garanterad HU, de andra synar nog bara me AA-KK. Citera
kraclob Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Postad 10 Augusti , 2007 Synar jättebrett, kan utveckla när jag är nykter nån gång. Shit! Både korrekt och utan dryghet. Sup mer! Citera
dlinder Postad 10 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 10 Augusti , 2007 Jag synar med ganska bred HD här, mest på grund av döda pengarna i potten och att om du synar så är du ganska garanterad HU, de andra synar nog bara me AA-KK. ...vilket väl iofs är jättefel av dem isf? De har ju råd att syna rätt liberalt när shortien är inne. Som lol blixtsynar jag med AQo där, troligen AJo också. Citera
Recommended Posts