Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Har ingen speciell read på FI, han är inte yber aggro, rätt standard spelare, dock minibettar en del preflop. Vill inte bygga pott med denna hand, men Preflop är det ett squezze läge? av min erfarenhet på riverbets som är sådär stora så är det väl nuts. missat fräg men klonkad stege? ha tålamod, min enter knapp fungerar inte pga en kaffe incident. Seat 1: herrk ($561.15 in chips)

Seat 5: HERO ($264.10 in chips)

Seat 8: JlanyJl9l ($213.35 in chips)

Seat 9: puce18 ($57.50 in chips)

Seat 10: mnstrkll ($195 in chips)

HERO QJoff

ANTES/BLINDS

herrk posts blind ($1), HERO posts blind ($2).

PRE-FLOP

JlanyJl9l folds, puce18 folds, mnstrkll bets $7, herrk calls $6, HERO calls $5.

FLOP [board cards 10 of Diamonds,Queen of Diamonds,3 of Clubs ]

herrk bets $8, HERO calls $8, mnstrkll folds.

TURN [board cards 10 of Diamonds,Queen of Diamonds,3 of Clubs,7 of Hearts ]

herrk bets $10, HERO calls $10.

RIVER [board cards 10 of Diamonds,Queen of Diamonds,3 of Clubs,7 of Hearts,Jack of Spades ]

herrk bets $100, HERO ?

Postad

Möjligt spel. Squeeza preflop? Raisa floppen? Vill dock inte bygga pott här, känns som en billig showdown ligger varmt om hjärtat. Har även bara lagt in $29 hittills i potten. Tar ni synen? Varje gång jag har gjort sån skum bet har jag iaf. haft stål. Känns som man ofta möter stålet.

Postad

89d ev AKd som satt sin stege 9 ggr av 10 säger jag. Inte ofta fi visar upp AQ/KK/AA eller liknande som vi fkatiskt slår. Är fi kapabel till att betta 2x pot för att få bort dig från en hand? Tex då QJ/KQ? Kan han sätta dig på fllushdrag och dunka ut med ett sämre flushdrag?

Om bettet ligger runt pot tar jag synen, men nu är de lite väl dyrt.

Fold i say.