orres Postad 8 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2007 På lördag(11/8) morgon kl 7 kommer jag att spendera 1 timme på tågstationen i Uppsala... var i närheten får man tag på bästa frukostmackan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sunbird Postad 8 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2007 Förmodligen hemma hos nån eftersom nästan allt är stängt vid den tiden i Uppsala. Eventuellt kan du gå till hotellet som ligger bakom stationen (gå ut på den sida som spåren är, håll till vänster vid byggarbetsplatsen, runda den så satt säga och framför dig har du då ett hotell) och köpa en frukost där. Annars är allt stängt. Rubbet. Hoppas du kommer att trivas i min underbara hemstad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Black_Jim Postad 8 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2007 Det låg en halväten macka nästintill en lyktstolpe mellan station och dragarbrunn, du kan ju kolla om den ligger kvar... Gå rakt fram när du kommer ut från station över första vägen, sen svänger du av till höger längs med nästa väg, kommer inte ihåg exakta positionen på smörgåsen i fråga, men innehållet liknade nån röra av något slag, den kan ev ha varit ner o vänt i någon annans mage också, men smaken borde inte ha påverkats nämnvärt... Smaklig måltid! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
orres Postad 9 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Augusti , 2007 Tack för svaren... men det finns inte ens typ nån halv sunkig bensin mack eller nåt som är öppet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerhenke Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2007 nä ingen halv bensinmack i Uppsala, men sunkiga går att hitta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerhenke Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2007 Tack för svaren... men det finns inte ens typ nån halv sunkig bensin mack eller nåt som är öppet? Kan inte låta bli att läsa detta inlägg om och om igen, är det SM i särskrivning? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
orres Postad 9 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Augusti , 2007 Kan inte låta bli att läsa detta inlägg om och om igen, är det SM i särskrivning? hehe, tänkte faktiskt på det när jag såg det men var för lat för att ändra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
orres Postad 12 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 ...oxå den spännande upplösningen... pressbyrån på stationen var öppen så det vart en halv bra köttbullebaguette... var faktiskt riktigt mycket folk på stationen och inte en enda alkis som låg å sov på nån bänk(i Gävle var det 3 st)... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 ...oxå den spännande upplösningen... pressbyrån på stationen var öppen så det vart en halv bra köttbullebaguette... var faktiskt riktigt mycket folk på stationen och inte en enda alkis som låg å sov på nån bänk(i Gävle var det 3 st)... Varför åt du bara halva baguetten om den var bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
orres Postad 12 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Varför åt du bara halva baguetten om den var bra? Valde om jag skulle äta en halv bra baguette eller en hel halvbra baguette... kom på att jag inte var så hungrig så det fick bli en halv bra baugette... eller så har jag nån sjukdom som gör att jag inte kan skriva ihop ord... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts