ponttuss Postad 8 Augusti , 2007 Rapport Postad 8 Augusti , 2007 Ska köpa nya golfklubbor från usa, förutom priset står att man ska betala sitt lands "taxes". Någon som vet någon sida som kan hjälpa mig att jag ta reda på vad och ungefär hur mkt man ska betala, eller finns det någon som redan vet det ? Citera
DrRoland Postad 8 Augusti , 2007 Rapport Postad 8 Augusti , 2007 Det är väl den vanliga momsen på 25%. Sen vet jag inte om det tillkommer expeditionsavgifter, extra porto eller inte. Citera
freddola Postad 8 Augusti , 2007 Rapport Postad 8 Augusti , 2007 Mons+tull+expeditionsavgifter. Köpte en stol för ca 4 400 o allt som allt fick ja betala typ 2.4k extra för tull,mons o expeditionsavgifter. Bästa är om du kan få dom o skriva ner värdet. Citera
Broccoli Postad 8 Augusti , 2007 Rapport Postad 8 Augusti , 2007 Det finns en sajt som heter Google som kan hjälpa dig. Citera
Chipleader_87 Postad 8 Augusti , 2007 Rapport Postad 8 Augusti , 2007 Stämmer det att man kan slippa skatten om man ber dem skicka varan som gåva? Citera
freddola Postad 8 Augusti , 2007 Rapport Postad 8 Augusti , 2007 Stämmer det att man kan slippa skatten om man ber dem skicka varan som gåva? Tror inte värdet får överstiga 50$. Citera
Recommended Posts