CecceH Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Postad 6 Augusti , 2007 Kl 18.02 blir det 24 timmer sedan jag skrev till support på Fullt Tilt Poker - och än har inget svar dykt upp, likaså förra vecken fick jag vänta till nästkommade dag för ett svar. Eftersom jag är ganska nyreg på Full Tilt Poker sedan några veckor, så undrar jag om ni som har haft Fullt Tilt poker betydligt längre än mig, om det alltid är så här segt med att erhålla svar från Full Tilt Poker ?! Support på b la Pokerstars, CDpoker svarar blixtsnabbt, inga problem där inte och min erfarenhet av dem Men som sagt, är Full Tilt Poker support alltid så här -la sena med att ge ett svar?! -------- Sorry, inlägget skulle inte ligga här. Citera
el_kryddo Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Postad 6 Augusti , 2007 Den här dagboken ska bli intressant att följa, GL! Citera
Gäst Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Postad 6 Augusti , 2007 Vilka nivåer kommer du spela på och hur stor är din bankrulle? Citera
kfluffie Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Postad 6 Augusti , 2007 Finns en FTP-tråd under "Övriga Pokersajter" (tror det är där). Mvh, KF Citera
Recommended Posts