Scaniac Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Postad 6 Augusti , 2007 Hejsan, har tänkt börja med att skriva dagbok, väljer PF för att jag har poker som intresse =) Kan börja med min lilla session jag hade idag: Hitta 6dollar på mitt simbapoker konto Var inne på 0.15/0.30 medans jag spelade 2.5k guaranteen med $20 rebuys Var helt fattig o hade bara dom 6d kvar. förvaltade dom till 23 dollar på denna nivån o tog med mig dom 23 till högre nivå (0.25/0.50) Kom upp till 90d : ***** Hand History for Game 000000001702404 ***** Malmoe Seat 4 is the button Total number of players: 6 Seat 3: Mr Hilton (46.10) Seat 4: Maplenut (49.65) Seat 5: Discoballz (72.55) Seat 6: Dalle82 (78.20) Seat 7: binho (15.90) Seat 8: TomtarnasKonung (61.00) Discoballz posts small blind (0.25) Dalle82 posts big blind (0.50) ** Dealing down cards ** Dealt to Mr Hilton [ Qd 6s ] binho calls (0.50) TomtarnasKonung calls (0.50) Mr Hilton calls (0.50) Maplenut folds. Discoballz bets (2.75) Dalle82 folds. binho folds. TomtarnasKonung calls (2.50) Mr Hilton calls (2.50) ** Dealing flop ** [ 7s Qs 5c ] Discoballz bets (3.00) TomtarnasKonung raises (19.00) Mr Hilton is All-in (43.10) Discoballz folds. TomtarnasKonung calls (24.10) ** Dealing turn ** [ Ks ] ** Dealing river ** [ 4c ] TomtarnasKonung mucks. Mr Hilton wins $96.20 from main pot with pair of queens with a king kicker Någon som känner igen tomtarnaskonung så klandrar jag er inte har för mig att han e relativt känd Citera
Partyjack Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Postad 6 Augusti , 2007 Folda Q6o preflop kanske? Håller med, brukar alltid bli lite grinig när man sett att fi limpat in Q6, inte vikt för omslaget till 6 BB och sen inte klarar att lägga TP-pisskicker.. Edit; Vad fan har fi btw? Citera
jafar Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Postad 6 Augusti , 2007 Håller med, brukar alltid bli lite grinig när man sett att fi limpat in Q6, inte vikt för omslaget till 6 BB och sen inte klarar att lägga TP-pisskicker.. Edit; Vad fan har fi btw? Enda handen jag kommer på är JJ. Hade han färgdrag/stegdrag på flop så borde de ju suttit. Kanske hade han 46, fast den motiverar inte direkt hans syn pre. Citera
stenarn Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Postad 6 Augusti , 2007 Håller med, brukar alltid bli lite grinig när man sett att fi limpat in Q6, inte vikt för omslaget till 6 BB och sen inte klarar att lägga TP-pisskicker.. Edit; Vad fan har fi btw? Jag brukar bli väldigt glad när jag möter en sån Fi, varför blir du grinig? Citera
cab Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Postad 6 Augusti , 2007 Jag brukar bli väldigt glad när jag möter en sån Fi, varför blir du grinig? Om man har en premium hand där så klart man kanske blir lite grinig men tillslut så bustar man en sån fi. btw. alltid lika kul när nån "ny" lägger upp en db och visar en hand där han tycker han spelar bra och blir totalsågad av pfmobben Citera
Scaniac Postad 6 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 6 Augusti , 2007 Om man har en premium hand där så klart man kanske blir lite grinig men tillslut så bustar man en sån fi. btw. alltid lika kul när nån "ny" lägger upp en db och visar en hand där han tycker han spelar bra och blir totalsågad av pfmobben Bryr mig inte direkt om kritik för mitt spel. så whatever, annars hade jag inte lagt upp min mega dåliga HH ^^ ska bara börja lära mig skriva lite DB Citera
jafar Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Postad 6 Augusti , 2007 Bryr mig inte direkt om kritik för mitt spel.så whatever, annars hade jag inte lagt upp min mega dåliga HH ^^ ska bara börja lära mig skriva lite DB Du menar du bryr dig? Vad är annars meningen med dagbok? Citera
Scaniac Postad 7 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2007 Du menar du bryr dig? Vad är annars meningen med dagbok? Asså jag bryr mig så, Men inte om just den handen Citera
Recommended Posts