Coxxa Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Åkte som typ 689 i warm-up med AK mot JJ. Grymt bra start på Prima, ligger 7/962 med 9,5k. Laddies går ok, strax över average. Blir Mansion kl. 22 också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Usch, motrigg på prima... > Game # 1,538,687,356 starting. > Dealing Hole Cards(8s 8c ) > El_Landro folded > LittleMelle folded > bachelor10 called for 100 > Dukesnook called for 100 > pelleri called for 100 > werniCH folded > conanshammer folded > eggneck folded > Lundan called for 50 > johan-21- checked > Dealing the Flop(As Ah 6d ) > Lundan checked > johan-21- checked > bachelor10 checked > Dukesnook checked > pelleri checked > Dealing the turn(8h ) > Lundan checked > johan-21- checked > bachelor10 bet for 300 > Dukesnook raised for 600 > pelleri folded > Lundan folded > johan-21- folded > bachelor10 went all-in for 3,375 > Dukesnook went all-in for 2,424.85 > Extra chips returned to bachelor10, 650.15 > Dealing the river(10d ) > Dukesnook wins 6,549.70 with a Full House, Aces full of Tens Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RedClay Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 ligger 533 i primas med typ startstack, + 98 chips typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kafka Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Anmälde mig till en multi på PokerStars och tittade inte så noga hur många som hade anmält sig. Såg fel på en tiopotens. 19090 spelare!? Helt sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JELLJUN Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Anmälde mig till en multi på PokerStars och tittade inte så noga hur många som hade anmält sig. Såg fel på en tiopotens. 19090 spelare!? Helt sjukt. GL! bara fixa några kannor kaffe :shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sunbird Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Kunde inte hålla mig utan det blev även Stars 100K med $11 i buy-in som uppvärmning till Sunday Million. Bara 19.000 pers mellan mig och förstaplatsen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JELLJUN Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Ligger 7/67 vid andra pausen i $8.000 Guarantee Korttorka var ordet Sverigerankingen spelar man som en pip pip pip pip pip, 10XBB dags att be en bön till pokergudarna snart. Skall man spela så här på månadsfinalen imorgon så lär det bli pinsamt och utslagen som nummer ett EDIT: Ute ur Sverigerankingen, spelar som en kratta från start till det pinsamma slutet, korttorkan på prima fortsätter, allt är sig likt mao Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pires Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Någon som vet när fulltilts 500k garanti börjar? Jag är reggad men har lite problem med datorn. Tror iofs den börjar inatt men vore ju träligt att missa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Godkväll. Ute ur Primas 250k mot ett set, inte mycket att göra. Lirar Mansion och Million, nick biedermeier Kanske blir nåt mer, SvS eller FTP, vi får se.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ceritus Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Ute ur Primas 250k efter dåligt spel och våldigt, väldigt lite otur Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JELLJUN Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Någon som vet när fulltilts 500k garanti börjar?Jag är reggad men har lite problem med datorn. Tror iofs den börjar inatt men vore ju träligt att missa den. 24:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sunbird Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Det blir även Mansions 150K. Förhoppningsvis blir det en mycket lång natt Det är ju typ 60K i övervärde just nu. Helt galet vilka pengar de skickar ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Det blir även Mansions 150K. Förhoppningsvis blir det en mycket lång natt Det är ju typ 60K i övervärde just nu. Helt galet vilka pengar de skickar ut... Och dom har ändå lugnat sig nu.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kafka Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Anmälde mig till en multi på PokerStars och tittade inte så noga hur många som hade anmält sig. Såg fel på en tiopotens. 19090 spelare!? Helt sjukt. Det är endast 15600 spelare kvar och jag satt och förundrades över hur mycket folk som åker ut hela tiden. Jag slutade undra över hur det går till när mina KK spang in i AA. Nere på halva startstacken och är snart i all-in mode. Så kan det gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bentus Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Lirade 250k på prima och självklart åker man ut på k-k mot a-a. Det sjuka var dock att jag handen innan slängde q-q mot samma kille och då hade han också a-a. Så andra gången tänkte jag det kan aldrig vara möjligt. Sjuka prima buggar säger jag bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Chippie på Ladbrokes Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Coxxa Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Ingen lär ju ha tråkigt om man railar mig på Prima iaf. Upp på 9500, sen ner på dryga 2k med både dåligt spel och missflyt. Nu uppe på 13k! =) Har åkt på Ladbrokes dock, AT mot A6 går ju inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JELLJUN Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Snälla Primagudar, kan ni ge mig K,K or A,A någon gång under en turre, allmän korttorka under ca 1,5h nu jävligt kul 5,8us standard nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 AK mot AQ på Mansion och har 300 kvar, jobbigt jobbigt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 5 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 ingen som går bra i warmup? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morbo Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 hänger på en tråd i warmupen med <10 bbs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 5 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 hänger på en tråd i warmupen med <10 bbs niiick? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morbo Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 bam, så hade man 123k, verkar funka bra att whina på pf nick morbo1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JELLJUN Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 rejält short i $8000 Guarantee möter med AKus vs 9,9 aldrig vunnit över den pip pip handen..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Åkte ur turneringen sommar på svensak spel på nionde plats efter att ha ställt in med 44 och fått syn av en KJ(!?). Wp fish. Lycka till ni andra som är kvar i turneringarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts