hajen Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Som rubriken låter. Funderar på någon av dem. Är dålig överlag på att läsa böcker, så om någon vet om den ena är lättare skriven än den andra så hojta här. Har någon läst båda ? Vad tyckte ni ? Bäst ? Your Worst Poker Enemy The Poker Mindset hola! Citera
DrRoland Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Fick hem poker mindset idag. Bara bläddra lite i den, men intrycket är att den verkar mycket bra. Citera
Luap Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Läser Your Worst Enemy in Poker och kan helt klart säga att det är det bästa jag har läst i pokerväg. Rekomenderas starkt! Citera
Snaso Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Your worst poker enemy är den absolut bästa boken jag läst, helt överlägset. Har dock bara läst 70% atm. Har länge rekommenderat den boken. Måste säga igen att den är ruskigt bra. Kan även rekommendera hans tidigare bok. Citera
axelsson Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Är det den här boken in snackar om? http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=0818407204 Citera
dlinder Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Läser Your Worst Enemy in Poker och kan helt klart säga att det är det bästa jag har läst i pokerväg. Rekomenderas starkt! Vad handlar den om? Citera
Recommended Posts