Gå till innehåll

Megakillah


kravmärkt

Kan Megakillah pluss upp rullen från 8805kr till 15k på 39dagar(30september)  

41 medlemmar har röstat

  1. 1. Kan Megakillah pluss upp rullen från 8805kr till 15k på 39dagar(30september)



Recommended Posts

  • Svars 2,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

har fan aldrig varit med om värre... detta är sjukt och jag blir fan hånad av sofipropp världens sämsta spelare :S

 

Förmodligen den slaskigaste spewsemigrindern på svs, men jävligt duktig på att håna när han/hon sätter något av sina <10%-drag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

schyssta resultat, kämpa på!

 

ty! ;)

 

sofipropp är alltid lika roliga att möta :)

 

jao, en riktigt idiot :)))))))))))))))))))))))))) ligger dock - :/

 

hur gåre Mega, verkar som du hade en tuff dag igår.. men du kommer igen.. Du har ju rekordmånad wtf!

 

var nere på 45k i rullen från ath 61k men nu är jag uppe på 53k i alla fall tack vare lyckad omaha/texas grind imorse ;) gårdagen var hemsk men jag tiltade faktist inte nämnvärt... Jag brukar oftast tilta när jag själv gör dåliga spel.

 

Förmodligen den slaskigaste spewsemigrindern på svs, men jävligt duktig på att håna när han/hon sätter något av sina <10%-drag.

 

dina reads är klockrena! :D han drog tvåoutarn och satt sedan och berättade om hur sånna som mig gjorde han förmögen. Han lever tydligen på att onetabla(hur böjjer jag table rätt?) 5/10 med 38/14/1...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ALLTSÅ fHHUR I HELVETE KAN FOLK SPELA SÅHÄR?!+1+1 ÄR DOM HELT JÄVLA BLÅSTA?

 

IDAG HAR JAG BLIVIT RUNNERUNNER STEGRAD AV EN SKITKASS GRINDER. TRÄFFAT stege och samtidigt runnerrunnerfärg mot en SPEWspelare(båda träffar) där vi har 5k stackar!!! JAG HAR ÅKT PÅ FYRA TVÅOUTARE. NU TRÄFFA JAG FÄRG IGEN MOT HÖGRE FÄRG 122222

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

20070kr+ denna månad ... jag har blivit så jäkla dödad idag på borden så det finns inte... tvåoutare på tvåoutare på tvåutare på runnerrunenr färg(fi och mej) för 10k pott. Jag får se 20k som ett bra resultat men jag är väldigt ledsen för dagens horrbila slakt av mitt psyke och rulle.

 

 

Maj 1:7663+

Maj 2:3675+

Maj 3:3776+

Maj 4:9720-

Maj 8:4901-

Maj 9:4963+

Maj 10:3036+

Maj 11:4189-

Maj 12:7186+

Maj 13:1791+

Maj 14-17:15614+

Maj 18:-1499

Maj 19:11439+

Maj 20:2788+

Maj 21:5534-

Maj 22:16000-

Maj:20070+

 

[x] rulle mella 39-40k

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja!

Du verkar ha mkt att lära mentalt sett...

 

Poker går upp o ner hur duktig man än är, men swings på nästan 50% av rullen är INTE ok..

 

Gå ner i nivå (2,5-5), nöt och få tillbaka självförtroendet så skall du se att det löser sig..

 

GL vid borden..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

16k back idag megha?

 

 

Man måste sluta lira efter typ 3inköp back. Dom där dagarn slinker in med jämna mellanrum. Det är ett känt faktum, gårju inte och vinna! Lika bra att skita i det och sikta på att ta igen backet dagen efter.

 

Synd att du lät så mkt hårt jobb rinna ut i sanden, bara att ladda om och kommaigen!

 

Gl forts av månaden! /leoo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

16k back idag megha?

 

 

Man måste sluta lira efter typ 3inköp back. Dom där dagarn slinker in med jämna mellanrum. Det är ett känt faktum, gårju inte och vinna! Lika bra att skita i det och sikta på att ta igen backet dagen efter.

 

Synd att du lät så mkt hårt jobb rinna ut i sanden, bara att ladda om och kommaigen!

 

Gl forts av månaden! /leoo

 

men var bara tyst. vadå så vi ska sluta om vi backar 3 inköp även om det sitter 3 jätte fiskar på bordet? Skit i hur mycket du har förlorat mega och fortsätt spela så länge du känner att du har edge och spelar ett bra spel.

 

edit: så länge rullen tål det ofc.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man måste sluta lira efter typ 3inköp back. Dom där dagarn slinker in med jämna mellanrum. Det är ett känt faktum, gårju inte och vinna! Lika bra att skita i det och sikta på att ta igen backet dagen efter.

/leoo

 

vet hure känns, torskar allt nu och har gjort ett tag...

typ triss mot högre triss, triss mot fyrtal, färg mot högre färg, stege mot färg osv osv? Hur länge kan en badstreak hålla i sig?

 

.... Med andra ord. GL med din dåliga dag. vet hure känns...

 

edit. på cashgame (KAN inte vinna där)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men var bara tyst. vadå så vi ska sluta om vi backar 3 inköp även om det sitter 3 jätte fiskar på bordet? Skit i hur mycket du har förlorat mega och fortsätt spela så länge du känner att du har edge och spelar ett bra spel.

 

edit: så länge rullen tål det ofc.

 

 

 

Jomen en sak om det är 3 raka 2 outare man tar, man spelar helt enkelt inte bra efter det. Och motrigg på SvS är ingen jävla lekstuga!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jao, ska börja med stoppkloss eller vad det heter då jag börjar spela lite sämre efter något inköp MEN idag har jag blivit så knullad av alla idioter så det finns inte! Att svinga 20k är väl inte någon höjdare och jag kan erkänna att jag har spelat rätt kasst tjugonde och tjugoförsta maj men idag blev jag så jävla dödad så det finns inte. -21k gör att jag låser kontot en vecka för det tar fan i psyket och jag har ändå spelat såpass mycket i Maj att det räcker. Månaden slutade i alla fall godtagbara 20k vilket jag får vara nöjd med även om 41k hade varit så mycket sköööönare.

 

Jag mötte även the police idag när jag var påväg hem med crossen :shock: dock var jag på ett fint ställe så det var bara att svänga av och jag tror ändå de hade annat för sig.

 

16k back idag megha?

 

 

Man måste sluta lira efter typ 3inköp back. Dom där dagarn slinker in med jämna mellanrum. Det är ett känt faktum, gårju inte och vinna! Lika bra att skita i det och sikta på att ta igen backet dagen efter.

 

Synd att du lät så mkt hårt jobb rinna ut i sanden, bara att ladda om och kommaigen!

 

Gl forts av månaden! /leoo

 

för mig är detta ett bra altenativ.

 

men var bara tyst. vadå så vi ska sluta om vi backar 3 inköp även om det sitter 3 jätte fiskar på bordet? Skit i hur mycket du har förlorat mega och fortsätt spela så länge du känner att du har edge och spelar ett bra spel.

 

edit: så länge rullen tål det ofc.

 

det finns oftast massa spelare på 5/10 som är sämre än mig men jag tappar helt klart den edge jag tror jag har efter tre inköp. Svagt pyske, javisst!

 

vet hure känns, torskar allt nu och har gjort ett tag...

typ triss mot högre triss, triss mot fyrtal, färg mot högre färg, stege mot färg osv osv? Hur länge kan en badstreak hålla i sig?

 

.... Med andra ord. GL med din dåliga dag. vet hure känns...

 

edit. på cashgame (KAN inte vinna där)

 

ty.

 

jag får se 20k som en bra månad även om det är jävligt dåligt. Är i alla fall inte stuck -10k men dåligt att jag ska stänga av mig dagen före löning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, segt och tråkigt med storbacket. Men smart att du spärra kontot tycker jag, för även om det är lönehelg så kan man förlora massa om man spelar med ett hårt minus i tankarna. Att jaga förluster är något som absolut drar ner på spelet.

 

När du kommit ur dimman av tilt och ångest så kan du se på ditt resultat och kanske njuta lite av +20k det är ju inte alla som drar in det på poker en månad lixom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja!

Du verkar ha mkt att lära mentalt sett...

 

Poker går upp o ner hur duktig man än är, men swings på nästan 50% av rullen är INTE ok..

 

Gå ner i nivå (2,5-5), nöt och få tillbaka självförtroendet så skall du se att det löser sig..

 

GL vid borden..

 

word

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rätt kul imo

 

När du kommit ur dimman av tilt och ångest så kan du se på ditt resultat och kanske njuta lite av +20k det är ju inte alla som drar in det på poker en månad lixom.

 

det har du rätt i, ty

 

trist me sånt back mega!

Ha en skitkul pokerfri vecka istället då :)

 

!1!!

 

Trist, hur lång paus har du tagit?

 

7 dagar, skulle dock inte vara några problem att lira idag om jag nu inte skulle hitta 8k hålet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svenska spel idag:

 

BossMedia Game #702914814: Table Frida 13 - $7.50/$15.00 - No Limit Hold'em - 21:08:37 - 2008/05/23

Seat 1: DeadInside ($6921.36)

Seat 2: Rozzo1 ($2888.79)

Seat 3: berndtsson ($1850.00)

Seat 4: Opteron ($3520.89)

Seat 5: leppe ($5019.12)

Opteron posts the big blind of $15.00

berndtsson posts the small blind of $7.50

Rozzo1 is the button

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Opteron Jack of DiamondsKing of Clubs

leppe calls $15.00

DeadInside folds

Rozzo1 folds

berndtsson calls $15.00

Opteron raises $75.00

leppe calls $75.00

berndtsson calls $75.00

*** FLOP *** 6 of DiamondsKing of HeartsAce of Clubs

berndtsson checks

Opteron checks

leppe bets $270.00

berndtsson folds

Opteron calls $270.00

*** TURN *** 6 of DiamondsKing of HeartsAce of Clubs8 of Diamonds

Opteron checks

leppe bets $1275.00

Opteron calls $1275.00

*** RIVER *** 6 of DiamondsKing of HeartsAce of Clubs8 of DiamondsQueen of Diamonds

Opteron checks

leppe checks

*** SUMMARY ***

Total pot $3300.00 | Rake $15.00

Board: 6 of DiamondsKing of HeartsAce of Clubs8 of DiamondsQueen of Diamonds

leppe won ($0.00), mucks

DeadInside won ($0.00), mucks

Rozzo1 won ($0.00), mucks

berndtsson won ($0.00), mucks

Opteron won ($3300.00), showed Jack of DiamondsKing of Clubs

 

 

Kul kille att sitta oop mot för övrigt. Not.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+20k är verkligen inte fy skam...Men kan verkligen förstå att det svider om man förlorar 30% av rullen på en dag...känns iofs att du måste skottat rejält för att detta skulle kunna ske...Men du kommer igen, spewigare än nånsin!..;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet att du ar ratt bra. Ta en dags paus ist for sju. Kolla pa ett par psykologvids, sen borjar du grinda pa endast tva bord och pausar om du gor ett tiltat spel.

 

ty för input! har du nå tips på speciella videos jag kan se på? får köra 2 bord och pausa vid ev tilt/donk spel när jag gör comeback. just med tips!

 

 

Jag har tagit en månad, ska faktiskt bli rätt skönt !!! :-D

 

fan vad hemskt...

 

8-) 8-) 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...