Gå till innehåll

PT stats för HU spel


stackbrat

Recommended Posts

Skulle någon vinnande HU CG spelare kunna posta sina PT stats VPIP, PFR etc så man fick ett litet jämförelseregister.

 

Ligger själv på: 43/34/3.5

 

BB/100 skulle vara fint att se också över minst 50k händer.

 

Tack.

 

EDIT: Fudge, kom på att denna kanske skulle ligga under resultat även om det är för teoretiska grunder jag efterlyser informationen. Hjälp appel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar 26/17 från BB och 60/50 från SB.

 

Jag har dock bara ett urval på 10k händer så kravet på 50k får någon annan uppfylla men jag har en BB/100 på 15 på nl200-300. Dock skulle jag räkna med att den snarare ligger på 7-8.

 

edit:totalt spelar jag 43/39/5.

 

Edit2: hade kollat fel var 58/58 från SB

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar 26/17 från BB och 60/50 från SB.

 

Jag har dock bara ett urval på 10k händer så kravet på 50k får någon annan uppfylla men jag har en BB/100 på 15 på nl200-300. Dock skulle jag räkna med att den snarare ligger på 7-8.

 

edit:totalt spelar jag 43/39/5.

 

tack så mycket, gärna fler som kan posta vore gött :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara 15k händer trackade, samtliga på NL100 HU.

 

Totalt: 43/36/3.3

 

SB: 62/62

BB: 25/11

 

Hmm...lite för tight och för mkt syn från BB kanske?

 

Ser ganska standard ut på totala men som du säger borde kanske PFR vara närmare din VPIP från BB, iaf enl Greenplastic o han brukar ju ha koll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser ganska standard ut på totala men som du säger borde kanske PFR vara närmare din VPIP från BB, iaf enl Greenplastic o han brukar ju ha koll.

 

mm det stämmer nog det. Trodde inte det såg så illa ut förrän nu när jag kollade :)

 

Efter att ha grindat igenom alla GP-videos så har jag tightat till mig rejält, både från knappen och BB så det ska bli intressant att se var jag ligger om 30k händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...