stackbrat Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Såg den första gången tack vare Hjort och har sedan dess läst den med några veckors mellanrum, finns få litterära alster som fått mig att garva ljudligt i min ensamhet, detta är ett av dem: http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Number=6720331&page=0&fpart=1&vc=1 EDIT: Varför står det inte Länk i topic som jag tydligt skrev? EDIT2: det skall till en appel för att få till topic ibland verkar det som Citera
hackson Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 haha, kanske är bra att "skriva av sej" ibland Citera
DocLame Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Underbart kul. Pollen på slutet med ett enda alternativ var verkligen pricken över i. Citera
stackbrat Postad 30 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 30 Juli , 2007 Standard BBV? Dont get that comment at all. Visa mig en annan BBV post som är i närheten så rolig som denna, inte nödvändigtvis för att bevisa att detta är en standard post utan för att jag skulle bli överlycklig om det fanns. Citera
eurythmech Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Okej, standard var att ta i. Men jag tycker att det mesta i BBV-stickyn är roligare. Möjligen har vi bara väldigt olika humor. Citera
stackbrat Postad 1 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 1 Augusti , 2007 Okej, standard var att ta i. Men jag tycker att det mesta i BBV-stickyn är roligare. Möjligen har vi bara väldigt olika humor. Kan du inte snälla pm:a mig lite länkar lr menar du generellt alla i stickyn? Ska genast kika Citera
Recommended Posts