Gå till innehåll

Fuskare


night84

Recommended Posts

Nån mer än jag som upptäckt de två spelare som samarbetar med varandra på $30 SH SnG? Har observerat dem i stort sett varje dag sedan någon vecka tillbaka då jag först upptäckte dem.

 

De har förmodligen hållt på i max 2 veckor så det tog inte alltför lång tid innan jag upptäckte dem. Spelade 3 turneringar med dem och började fatta misstankar redan efter en kvart. Deras metoder är så usla och det är extremt lätt att fatta vad som pågår.

 

Dear Mr Andersson,

 

Thank you for your message.

 

Please be advised that your message has been resent as a priority and as soon as I receive a response I will contact you via a message to your account.

 

If I can be of any further assistance please do not hesitate to contact either myself or the Eurobet Customer Service team.

 

Kind Regards

Jesica

Eurobet Customer Services

 

 

Det är alltså en utredning på G. Hoppas det går fort, blir så jävla irriterad.

 

 

Någon som har nån erfarenhet av nåt liknande? Vad konsekvenserna blir o.s.v?

Själv har jag aldrig sett maken till mer uppenbart fusk under alla år jag spelat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

en gång cash SH Fixed på party, var rätt uppenbart att 2 pers spelade alla potter, en cappade med skit när den andra hade bra, jag lackade ur när det började bli för uppenbart, frågade

WTF are U doin?

Inget svar, följde upp med

Are U2 cheating

de försvann, sen spärrades deras konto efter en granskning av handhistorys.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta har avhandlats i trådar tidigare. Jag har anmält colluders ett flertal gånger, och det har aldrig resulterat i ett skit. Och då menar jag i solklara fall. Jag har mailat som tusan varje gång för att få reda på hur det går med utredningarna, men de säger ingenting, oftast bara att de inte lämnar ut info om utredningen.

 

Detta gör mig jäkligt irriterad faktiskt eftersom de i mina ögon i princip har rånat mig. Är väl bara pokerstars som tar sånt här på allvar känns det lite som.

 

Såg nu att ditt mail var till eurobet. Var dem som jag senast bråkade med och de lämnade inte ut nån info alls men betonade att de tog väldigt seröst på sånt här. Jag lyckades få med en HH där man såg hur de raisade bort mig med skit i mailet till dem. Jag vek en hyfsad hand på river och fuskarna klantade sig lite så det blev showdown. Båda hade typ 63o och hade inte träffat nått par eller hade inte ens nått drag. Satt ut efter den handen o observerde bara och det var samma mönster hela tiden, raisa bort alla andra.

 

Var ytterliggare en grej som var riktigt mysko efter jag anmält fusket. Efter 2 dagar existerade inte HH`n längre. Hand doesnt exist eller vad det nu stod när man försökte öppna den. Plockade eurobet bort den ur arkivet för att jag inte skulle ha några bevis?

 

Inte spelat en hand på eurobet efter detta..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det låter ju inte alls bra.

 

Riktigt förjävligt om de inte straffar fuskarna. De kan ju inte tillåta folk att hålla på sådär. Hoppas verkligen de skärper till sig och gör något åt det.

Jag kommer ju givetvis fortsätta maila regelbundet tills jag får något konkret svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du märker att dom försöker raisa bort dig, varför synar du inte ner då?

 

[X] Call-any-hatten

 

Men alla är inte lika bra som dej jojje2k, alla har inte din graf (dawwes) inte heller har vi folk i chatten som bara tycker att man ska spela på högre nivåer.

 

Men jag ska skicka ett pm till dej Jojje2k när jag märker av liknande fusk så kan du gå in och busta dom ! ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men alla är inte lika bra som dej jojje2k, alla har inte din graf (dawwes) inte heller har vi folk i chatten som bara tycker att man ska spela på högre nivåer.

 

Men jag ska skicka ett pm till dej Jojje2k när jag märker av liknande fusk så kan du gå in och busta dom ! ;-)

 

Som diss betraktat så var den där rätt rolig. Synd bara att Jojje har rätt och du har fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var i texten har jag fel?

 

Njaee, det inlägget var väl svårt att säga att det var direkt fel i sak nånstans. Det är väl inte så många av oss som har Mrdawwes graf, tex. Och det är säkert jättemånga som inte blivit tillsagda att spela på högre stakes. Så på så vis har du ju rätt..

 

Det var nog mer det att du dissade ett inlägg som inte var så värst diss-worthy från första början.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Njaee, det inlägget var väl svårt att säga att det var direkt fel i sak nånstans. Det är väl inte så många av oss som har Mrdawwes graf, tex. Och det är säkert jättemånga som inte blivit tillsagda att spela på högre stakes. Så på så vis har du ju rätt..

 

Det var nog mer det att du dissade ett inlägg som inte var så värst diss-worthy från första början.

 

ok...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Njaee, det inlägget var väl svårt att säga att det var direkt fel i sak nånstans. Det är väl inte så många av oss som har Mrdawwes graf, tex. Och det är säkert jättemånga som inte blivit tillsagda att spela på högre stakes. Så på så vis har du ju rätt..

 

Det var nog mer det att du dissade ett inlägg som inte var så värst diss-worthy från första början.

 

Men det är väl du som har helt fel?

 

Om det nu stämmer att Jojje kopierade Mrdawwes graf och postde den som sin egen på ett annat forum så är väl Jojjes inlägg här per automatik "diss-worthy". Inte pga att det är ett hemskt brott han begått, inte alls (det är snarast pinsamt alternativt roligt). Men ur ett humorperspektiv var ju inlägget här "diss-worthy". Vilket du nästan själv påpekade i ditt första inlägg.

 

Själv så har jag kopierat grafen och har den som skrivbordsunderlägg och så fantiserar jag om att den är min.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men det är väl du som har helt fel?

 

Om det nu stämmer att Jojje kopierade Mrdawwes graf och postde den som sin egen på ett annat forum så är väl Jojjes inlägg här per automatik "diss-worthy". Inte pga att det är ett hemskt brott han begått, inte alls (det är snarast pinsamt alternativt roligt). Men ur ett humorperspektiv var ju inlägget här "diss-worthy". Vilket du nästan själv påpekade i ditt första inlägg.

 

Själv så har jag kopierat grafen och har den som skrivbordsunderlägg och så fantiserar jag om att den är min.

 

:mrgreen:8-):mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men det är väl du som har helt fel?

 

Det är en möjlighet.

 

Om det nu stämmer att Jojje kopierade Mrdawwes graf och postde den som sin egen på ett annat forum så är väl Jojjes inlägg här per automatik "diss-worthy". Inte pga att det är ett hemskt brott han begått, inte alls (det är snarast pinsamt alternativt roligt). Men ur ett humorperspektiv var ju inlägget här "diss-worthy". Vilket du nästan själv påpekade i ditt första inlägg.

 

Själv så har jag kopierat grafen och har den som skrivbordsunderlägg och så fantiserar jag om att den är min.

 

Nu var det ju iofs ingenting i denna tråd som hade nånting med nån graf alls att göra, så - om jag inte har fel - inlägget var väl kanske inte så värst diss-worthy, såvida man inte anser att allt som är skrivet av Jojje är diss-worthy per automatik.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det någon svensk här idag eller?

 

Kommer det hända något med det här? Ärligt talat?

Er pokeravdelning har "undersökt" det här i 1,5 vecka nu. Själv upptäckte jag fusket efter 15 minuter...

 

Antar att ni kommer svara nånting i stil med: Vänligen bli informerad att vår pokeravdelning undersöker saken och att vi kommer kontakta dig när undersökningen är klar.

 

Kan man få fråga ungefär hur lång tid det ska behöva ta? Hur länge ska de här personerna få stjäla pengar av folk? Kommer de bli bestraffade?

 

Skulle jag kunna få ett lite mer konkret svar än bara det gamla vanliga robotliknande standardsvaret?

 

/Micke

 

 

Blir ju så trött bara... Det händer ju ingenting.

 

De två fuskarna har nu gått över till turbobord istället så de är inte längre i vägen för mig. Men det spelar verkligen ingen roll, jag tänker på alla andra som drabbas och inte ens förstår vad som pågår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir ju så trött bara... Det händer ju ingenting.

 

De två fuskarna har nu gått över till turbobord istället så de är inte längre i vägen för mig. Men det spelar verkligen ingen roll, jag tänker på alla andra som drabbas och inte ens förstår vad som pågår.

 

Vilken överraskning...om du mailar ytterliggare 5-6 ggr så ska du se att du får det avslutande mailet som säger att utredningen är klar men de kan tyvärr inte säga nånting om utgången.

 

Får du förresten ens svar när du skriver på svenska? Jag såg oxå att de skröt med svensk support, men varje mail kom tillbaka direkt: Tyvärr finns ingen här för närvarande som förstår vad du skriver, översätt till engelska eller maila igen imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nämen... En Uddevallare! Tjenare! :)

 

killerhaka och electra40 heter dem. Ett tag spelade de endast $30 SH SnG men varierar lite mer nu mellan $30, $50 och ibland även $100. Har blivit mer turbo det senaste också.

 

De tre jag upptäckte idag kallar sig 'vad e poker', 'debjuds' och 'x noolimit'. Aldrig sett dem tidigare men såg på Sharkscope att de har spelat en del ihop.

 

Less jag blir asså... Fan att det inte görs något åt det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Från Sharkscope:

 

Username 	Games Played 	Av. Profit 	Av. Stake 	Av. ROI 	Total Profit
electra40       333		$4  		$27 	 	10%		$1,424
killerhaka      1,296		$0  		$18  		3%		$298

 

Edit: De andra tre skulle jag inte vara överdrivet rädd att möta:

 

Username  	Games Played  	Av. Profit  	Av. Stake  	Av. ROI  	Total Profit
Debjuds         261		$0  		$16 	 	10%		$22
vad e poker     90		-$2  		$25  		1%		-$216
x noolimit      75		-$1	  	$27  		7%		-$62  

 

Lite dåligt underlag för att säga nåt, dock. Men visst brukar väl fuskare ofta vara dumma i huvudet, ergo dåliga spelare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...