-LuckyFred- Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Bortagen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hampus90 Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-LuckyFred- Postad 29 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Yeeees slaska man bort halva uppvärmningsrullen, SKJUT MIG! Spelar alldelse för mycke LAG som jag inte kan hantera tillräckligt, måste köra tightare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-LuckyFred- Postad 30 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2007 Nya tag ikväll får inte gula uppvärmningsrullen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-LuckyFred- Postad 31 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Har funderingar på skaffa poker office 2, något att ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
machinae Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Kan du trycka lite mindre på "mellan slags tangenten" så ska nog allt lösa sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stoffi Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 ska du "börja" i septembeR? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-LuckyFred- Postad 31 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Kör lite smått nu, men bara 1bord åt gången på den bärbara... sparar till en ny BR.. så sätter igång ordentligt i september. Funkar Poker office 2 till Ongames? Kommer lira där mest.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-LuckyFred- Postad 31 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Kan du trycka lite mindre på "mellan slags tangenten" så ska nog allt lösa sig. Det kan jag väl göra, men bara för din skull! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-LuckyFred- Postad 31 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Månadsresultatet slutar på +$50, skönt man inte lyckades gula första veckan. 30.07 1,689.34kr = $250 29.07 1,350.94kr Riktigt tungt... 28.07 3,428.47kr 27.07 2,731.53kr 26.07 2,681.18kr 25.07 2,182.45kr 24.07 1,615.18kr 24.07 Deposit $200 Bara o kämpa på o hoppas nästa månad går bättre. Lyckades inte få någon RB tillbaka på Nordicbet... fick ihopa ca $100 i rake, behövdes $200 för man skulle få tillbaka 30%. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-LuckyFred- Postad 1 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Augusti , 2007 Såg e rätt bra erbjudande på Betway, så blir o casha ut från Nordicbet för tillfället. Ladda in $315 på Betway blir o försöka cleara bonusen där. $315*500%=$1575 Bonus behövs ca 47k poäng på 3 månader. Ska installera den stationära datorn så jag kan köra igång 4st bord iallafall. Blir mest PLO nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-LuckyFred- Postad 2 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 Ett inköp upp på PLO ett inköp ner på NL.. +- Spela som en tomte på NL, men hade en del jobbiga utdragningar. Ang bonusen på Betway blir den jävligt svår på min nivå, får försöka clear en lättare bonus i stället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-LuckyFred- Postad 3 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 Skulle bluffa färgen, satt med bluff esset. Tyvärr så syna FI med sin 3 höga färg, jippi. Efter de var jag tvungen o spama ner chatten ordentligt med whine, sluta iallafall ett inköp upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 låglimit PLO handlar om tight tight tight tightare spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-LuckyFred- Postad 3 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 Jag har tappat bort min fold knapp, har bara pot o call Nån som vet några bra artiklar man kan läsa om PLO? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laser Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 Lycka till, kul med fler dagböcker som handlar om det ädla spelet omaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-LuckyFred- Postad 3 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 Tack, omaha e verkligen roligt jämnfört me texas Ska posta lite händer när något intressant dyker upp, idag blir de grindin'! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laser Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 Tack, omaha e verkligen roligt jämnfört me texas Japp därför jag nästan uteslutande spelar omaha nu, känns segt att lira texas igen efter man kört omaha, dock är swingarna jobbiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-LuckyFred- Postad 3 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 Ja inköpen går upp o ner, men de e roligt. Var lirar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
punkis Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laser Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 Just nu hänger jag på CDpoker tycker det är kul att lira gratis turneringarna som pokerforum kör, reggade mig för den där, och dubblat pengarna på omaha så borde nog ta ut Annars slaskas det mest på Svs. Ska dock dra in på prima igen pga den "bra" sign-up bonusen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-LuckyFred- Postad 3 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 Tycker prima verkar helt ok faktiskt, kört en del på ipoker oxo. Men gillar primas klient mera. Däremot håller jag mig borta från det statliga monopolet! Ska besöka min mormor o morfar efter jobb o äta upp mig lite sen blir de grind. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-LuckyFred- Postad 5 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 aaghghghg snälla ser ni mig på över PLO50/NL50 slå mig, vålta mig! Har inget där o göra.. Varför ska jag skotta hela jävla tiden?!?! Jävla idiot e jag.. torska halv jävla rullen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laser Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Absolut ska jag göra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts