ChristerHedlund Postad 15 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 BR - $0.60 Ingen fler som kör?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 de tvivlar jag starkt på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ChristerHedlund Postad 15 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 kan förstå det =) tar en jäääkla tid..men borde vara värst nu i början hoppas jag =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 Tycker att det är kul att du ambitiöst ger det här projektet en chans! Jag vet hur det är, har själv byggt min nuvarande rulle på precis samma sätt. Jag kan trösta dig med att du har rätt, det går segt i början men ju mer man vinner ju fortare går det, ungefär som en exponentialfunktion. Jag önskar dig varmt lycka till, känslan av att byggt en rulle från 0 är speciell, du vill inte missa den! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ChristerHedlund Postad 15 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 tycker man får en skön känsla då man klonkar hem en sit and go och vinner $0.05, betyder så mycket för rullen dessa småsummor...sen så kan man ju inte förlora någonting, förutom tid då men spelar inte överdrivet mycket poker ändå..blir väl 2-3 timmar om dagen. Skulle kunna få upp rullen mkt fortare om man spelade mer men svårt att hinna med det under semestern, är ju fan mer att göra under semestern än då man jobbar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ChristerHedlund Postad 15 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 om att rullen nu är uppe i $0.71, borde med den hära takten kunna vara uppe i den efterlängtade $1 innan helgen =) får se om man orkar lira ngt mer ikväll. Kanske blir ett par sit and gos till... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 om att rullen nu är uppe i $0.71, borde med den hära takten kunna vara uppe i den efterlängtade $1 innan helgen =) får se om man orkar lira ngt mer ikväll. Kanske blir ett par sit and gos till... varför tar du inte bara en 10 dollar gratis signup bonus? Fanns en hel drös såna på prima när jag började men dom har kanske tagit bord dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ChristerHedlund Postad 16 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 16 Augusti , 2007 att tanken med själva det här är att starta på just $0. det är inte så att jag inte har några pengar att lira för skulle kunna sätta in en hel del och lira med men det är ju det här som är själva utmaningen, starta från noll... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 16 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2007 Jag började med 20€ som jag fick gratis av en site...Nötte 1€ SnG tills jag höll på att spy..Nu efter tre år är rullen uppe i 2000$ samt att jag plockat ut 1000$ (ja jag har bytt site med valuta byte:) ) SKulle aldrig komma på tanken att göra det igen,alldeles för drygt men jag önskar dig all lycka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 16 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2007 Jag glömde ju att göra smygreklam för min dagbok, klantigt! Om du blir sugen på att få inspiration var du kan vara om ett år (jag började med precis samma projekt som du i mitten av juli förra året) är du hjärtligt välkommen att göra ett besök i min dagbok, "Kaffedopp rushar på NL200". http://pokerforum.nu/forum/dagboecker/37666-kaffedopp-rushar-pa-nl200.html Se nu till att klonka upp rullen till $1 innan helgen är över! //Kaffedopp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ChristerHedlund Postad 16 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 16 Augusti , 2007 you updated. Rullen nu uppe i $0.81, inte långt bort nu innan jag får spela sit and gos med real money =)...jippi..=) Läste lite av din blogg Zumsar...riktigt intressant, man kan ju hoppas att man klarar att gå samma väg =) skulle dock nöja mig med en inkomst runt $5000 i månaden..klarar man sig bra på...=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokersigge Postad 16 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2007 kul grej..jag hakar på haha. kmr inte köra gratis tills jag får 1$ utan så fort som möjligt komma ifrån de otroligt dryga limit sit and go.sen får jag se hur jag kommer fortsätta..när jag nått $1 ska jag "sluta"(bara ngn enstaka gång:P) skotta. Har rulle på 0.02 $ nu Lirade 1 sit and go och kom 3a :D:D GL ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
loppan71 Postad 16 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2007 Har själv 0.50$ på Full tilt poker! Gjorde ett misstag i dag spelade en 5.50$ turnering när jag hade 6$ VAr nära pengarna kom på 30 plats när 27 fick pengar KK vs AA:-P Synd at ftp inte har lägre nivåer! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ChristerHedlund Postad 17 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Augusti , 2007 pokersigge att ngn mer orkar köra detta, är faktikst roligare än man kan tro..=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ChristerHedlund Postad 17 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Augusti , 2007 är man inte långt från första delmålet $1. Rullen ligger nu på $0.91 och bör klara första delmålet innan kvällens slut. Åker dock till Sicilien imorgon en vecka så blir inte spel på ett tag sedan...kan dock behöva en paus efter den här pärsen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 17 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2007 Jag började med 20€ som jag fick gratis av en site...Nötte 1€ SnG tills jag höll på att spy..Nu efter tre år är rullen uppe i 2000$ samt att jag plockat ut 1000$ (ja jag har bytt site med valuta byte:) ) SKulle aldrig komma på tanken att göra det igen,alldeles för drygt men jag önskar dig all lycka Ungefär så jag började. Fast blandade det mesta i början. Lyckas få upp mina 10$ gratis på prima till typ 300$, sen låg jag på runt 300$ ett jävla tag. Sen hittade man några rusher då och då. Sen när SVS startade upp, satte man in lite, och sen rullade det på Nu spelar jag NL100-NL400 på Prima, med runt 8k$ i Rulle. Och ett + totalt på runt 15-20k$ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ChristerHedlund Postad 17 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Augusti , 2007 som jag hade beräknat så skulle jag nå $1 innan helgen, nu känns det nästan lite trist att inte få köra igång och lira sit and gos för cash direkt utan måste vänta 1 veckan innan jag kan dra igång. Kommer fortsatt lira gratis sit and gos samtidgit som jag kör 1 bord med sit and gos för cash. Försöka maximera vinsterna =) BR: $1.04 Ses nästa söndag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ChristerHedlund Postad 26 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Augusti , 2007 och ska precis dra igång och spela ett par sit and gos, en gratis och en med insats $0.04+$0.01. Får se om man kan få upp rullen något =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ChristerHedlund Postad 26 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Augusti , 2007 2 st Sit and gos, tvåa i den med insats $0.04+0.01 ovh trea i gratisturren. Rullen nu uppe i $1.13 Ska kolla sen vart gränsen kommer bli för att gå upp till nästa nivå, kan vara $4 eventuellt..Ska kika på det..nu blir det lite tv en stund.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ChristerHedlund Postad 27 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 köra ett par sit and gos nu innan jag ska ut och träna, förhoppningsvis är rullen uppe i $1.20 efter det. =) Kollat upp lite vad jag har för krav att gå upp till nästa nivå: Sit and gos $0.10+0.01 = $5.50 Cashgame $0.01-$0.02 0 $4 Så nästa nivå man siktar på är $4 då man äntligen kan börja lira cashgame =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dewe Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 En månads spel och du är upp i 1.20 ? Skulle nog ta en stund å komma på nått bättre slöseri me tid faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
synare Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 lycka till! ska bli spännade när du börjar med cg. Kommer du spela fr eller sh? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
loppan71 Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 Klonkade i en turre och vann 50$ Trodde jag skulle klara det till 20k$ Sen tilta man bort det:P:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ChristerHedlund Postad 27 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 bra att tilta, detta har varit mitt största problem , har på många siter byggt upp en fin rulle ( i mina ögon) på 10-15000 för att sedan tilta bort hälften innan jag tagit ut pengarna och köpt mig ngt..=) detta ska jag absolut inte göra nu, detta också tanken med projekter. Disciplin, disciplin, disciplin. Spelade precis två sit and gos, vann båda så nu är rullen uppe i $1.33 =) ska ut och träna nu blir väl att lira ett par stycken till senare ikväll..=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 Jag startade i december med everests gratis-sngs. Plockade dryga 20k på nätet fram till maj tror jag, så det går. Heja heja Jag pallar inte igen dock /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts