Alow Postad 8 September , 2007 Rapport Share Postad 8 September , 2007 Haha fortsätter o gå bra för dig JensNi. Synd bara att Simbapoker har så extremt lite spelar, hoppas det kommer fler. Har inte lirat några fler tuneringar på simba sen tuneringen igår, pga tidsbrist...man bör ju nästan ha 2timmar tid över för en tunering ¨på simba Har dock lirat 5tuneringar på everest, och varit ITM i samtliga. Tror dock att everest är bättre i längden, men kommer helt klart testa på simba. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JensNi Postad 8 September , 2007 Rapport Share Postad 8 September , 2007 Ja fiint går bra för dig med:).. Men ni säger de är lättare att spela in pengarna på simba? Gör det då och sen kan ni ju byta nätverk ellerhur? Måste ju inte alltid spela på simba bara för du spelat in pengar där:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
loppan71 Postad 8 September , 2007 Rapport Share Postad 8 September , 2007 Riktigt mycket bad beats i dag ett t.e.x ***** Hand History for Game 000000002043837 ***** 20 cents Texas Holdem NL 000004 Texas Hold'em No Limit 0.2 NivÃ¥: 15/30 Seat 3 is the button Total number of players: 10 Seat 1: cleber_pires (2350.00) Seat 2: Pati_d_kid (1925.00) Seat 3: discipulo (2365.00) Seat 5: finnen24 (1420.00) Seat 6: Muuuuuuuuu (2230.00) Seat 7: nalli61 (3985.00) Seat 8: fhbarni (1940.00) Seat 9: mukkitre (1940.00) Seat 10: chefderif (1845.00) finnen24 posts small blind (15.00) Muuuuuuuuu posts big blind (30.00) ** Dealing down cards ** Dealt to finnen24 [ As Ah ] nalli61 bets (105.00) fhbarni folds. mukkitre folds. chefderif calls (105.00) cleber_pires folds. Pati_d_kid calls (105.00) discipulo folds. finnen24 raises (540.00) Muuuuuuuuu is All-in (2200.00) nalli61 is All-in (3880.00) chefderif folds. Pati_d_kid folds. finnen24 is All-in (865.00) Uncalled bet (1755.00) returned to nalli61 Muuuuuuuuu shows [ Qd Qc ] three of a kind, queens nalli61 shows [ Jd Ad ] pair of jacks ** Dealing flop ** [ Jc 4h 9d ] ** Dealing turn ** [ Qs ] ** Dealing river ** [ 7c ] Muuuuuuuuu wins 1620.00 from side pot #1 with three of a kind, queens Muuuuuuuuu wins 4470.00 from main pot with three of a kind, queens Mycket som är nästan lika dant:-( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
loppan71 Postad 8 September , 2007 Rapport Share Postad 8 September , 2007 :mrgreen: Tänkte göra en privat turre på simbapoker Vill ni vara med? I så fall buy in? Spel osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ChristerHedlund Postad 8 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2007 Rätt kul med privat turrar, nu kör ju inte jag på Simba men ändå. Brukar alltid va roligt och trevlig stämning kring bordet. Men kan man köra privata turrar på Everest också lr?? I så fall är jag intresserad..ha en trevligt kväll. Måste bara tillägga att Zlatan va grymm ikväll.. Synd han inte fick sätta dit den bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JensNi Postad 8 September , 2007 Rapport Share Postad 8 September , 2007 :mrgreen: Tänkte göra en privat turre på simbapoker Vill ni vara med? I så fall buy in? Spel osv $1-5 PLO Rebuy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alow Postad 8 September , 2007 Rapport Share Postad 8 September , 2007 Måste bara tillägga att Zlatan va grymm ikväll.. Synd han inte fick sätta dit den bara... Kan bara hålla med. Han spelade otroligt bra, var aktiv i både anfall som försvar spel, och visade verkligen spelglädje. Fick även boll väldigt mkt, vilket han trivs med. Han förtjänade att göra minst 2mål. Sverige lekte ju med danmark Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dalle1982 Postad 8 September , 2007 Rapport Share Postad 8 September , 2007 Såklart, alla danskar är gula Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alow Postad 8 September , 2007 Rapport Share Postad 8 September , 2007 tänkte dra igång några tuneringar nu på simbapoker, men finns fan inget folk Men i övrigt är sajten förvånans värt bra! Fina och mkt bra funktioner, hoppas bara mer folk börjar att lira där...då kan den siten bli gifitg Förresten någon som vet vem gurrra på simbapoker är? Någon på detta forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zam67 Postad 8 September , 2007 Rapport Share Postad 8 September , 2007 Sitter just nu och lirar en $20 frirulle på Simba och har hamnat itm. Ligger just nu 4:a av 17 kvarvarande. Kanske hänger på racet i den här tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JensNi Postad 8 September , 2007 Rapport Share Postad 8 September , 2007 tänkte dra igång några tuneringar nu på simbapoker, men finns fan inget folk Men i övrigt är sajten förvånans värt bra! Fina och mkt bra funktioner, hoppas bara mer folk börjar att lira där...då kan den siten bli gifitg Förresten någon som vet vem gurrra på simbapoker är? Någon på detta forum? Arne68 ... han plocka ett par inköp av YouLose Sitter just nu och lirar en $20 frirulle på Simba och har hamnat itm. Ligger just nu 4:a av 17 kvarvarande. Kanske hänger på racet i den här tråden Fintfint. Gör så! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alow Postad 8 September , 2007 Rapport Share Postad 8 September , 2007 var finner man freerollsen? hittar inga under tuneringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zam67 Postad 8 September , 2007 Rapport Share Postad 8 September , 2007 var finner man freerollsen? hittar inga under tuneringar. De finns under "turneringar". Dock inga uppe nu mer än en satellit till monthly $5000. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alow Postad 8 September , 2007 Rapport Share Postad 8 September , 2007 De finns under "turneringar". Dock inga uppe nu mer än en satellit till monthly $5000. Okej, men för att regga sig till monthly måste man ha satt in pengar först, det har jag inte tänkt att göra än. När är freerollsen igång då? Ungefär? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JensNi Postad 8 September , 2007 Rapport Share Postad 8 September , 2007 Vad nickar ni där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zam67 Postad 8 September , 2007 Rapport Share Postad 8 September , 2007 Okej, men för att regga sig till monthly måste man ha satt in pengar först, det har jag inte tänkt att göra än. När är freerollsen igång då? Ungefär? Den här som jag lirar startade 23.00, annars har jag ingen aning. 3:a av 13 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JensNi Postad 8 September , 2007 Rapport Share Postad 8 September , 2007 23.00 går där en...sen går där en 0.50$ 23.00 också och en garanti25$ inköp 0,5 vid 12 tiden påd agen:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zam67 Postad 8 September , 2007 Rapport Share Postad 8 September , 2007 Vad nickar ni där? DoubleSixx Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JensNi Postad 8 September , 2007 Rapport Share Postad 8 September , 2007 40$ upp för dagen... BR:104$ (0-104$ på 4 dagar) Natti! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alow Postad 8 September , 2007 Rapport Share Postad 8 September , 2007 okej får väl va på min vakt, och se om jag hittar några freerolls. Fint resultat Vad nickar du JensNi? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JensNi Postad 8 September , 2007 Rapport Share Postad 8 September , 2007 okej får väl va på min vakt, och se om jag hittar några freerolls. Fint resultat Vad nickar du JensNi? BcuzEm nickar jag! Tips: När du har ca $3 (du kanske redan har mer?) så köp in dig för $1 på NL4. Och spela väldigt ABC och pusha hårt när du tror du har bästa hand, de kmr betala dig! Jag satte mig där med $1 och kunde lämna halvtimmen efter med $4-6. Och då hade jag inte nån speciell tur, spela bara väldigt abc! Vi ses snart på NL10/20/30;) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zam67 Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 En tredjeplats blev det i frirullen och $2.20 in på kontot. Hade även $0.11 sedan tidigare. Så alltså, rulle: 2.31 dollar$ Vet inte riktigt hur man ska gå vidare härifrån. Gratis-SnG är ju sååååååååå sega att jag knappt kan beskiva känslan. Ska fundera lite, men möjligtvis kan det bli frågan om MTT-grinding... eller cg... eller SnG Dags att sova kanske /z Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
loppan71 Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 Rullen är uppe på 3.83$ nu Ska till göteborg nu! Had det bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ChristerHedlund Postad 9 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2007 Flyter på riktigt bra för dig..du lirar bara på simba lr?? Själv så ska jag nu ta mig an nästa nivå i sit and go på Everest. $0.10+0.01. Skriver sen hur det har gått. Hinner nog inte spela jättemycket idag, måste städa också...usch va jobbigt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ChristerHedlund Postad 9 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2007 vad illa det gick idag, 6 sit and gos och backat 35cent. Så nu blir det att gå tillbaka till $0.04+0.01 känns lite trist men så e det..Bättre lycka imorgon. Bankrullen nu $1.89, pissigt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts