Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Heja

Jag har försökt få ut pengar från Eurobet men inte lyckats. Inatt har det gått 4 dagar och uttaget är fortfarande listat som en förfrågan. Supporten svarade i förrgår att problemet låg hos Neteller men Neteller känner inte till något problem. Tidagre uttag de senaste veckorna har tagit ganska exakt 24 timmar vilket verkar vara deras "karenstid" på utag.

Något annan som har likande problem?

Dear Eurobet Client.

Thank you for you message.

Please be advise that NETeller it's experiecing some problems with their system, therefore at the moment we cannot processed your withdraw request.

As soon that the system will be up and running your request will be sent.

If i can be of any further assistance please do not hesitate to contact either myself or any other Eurobet customer advisor.

Best regards

Filippo

Eurobet Customer Service

Postad

Det märkliga är ju att agenten på Neteller som jag chattade med inte till några problem (vilket iofs inte betyder att det inte existerar) och att det skall ta flera dagar att lösa. Kanske är någon tvist mellan Eurobet och Neteller?

Har iaf skrivit ett mejl till Neteller och naturligtvis även till Eurobet där jag erbjuder dem att betala ut via bankwire istället.