pokerpewe Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Måste helt ärligt säga att jag just blivit grymt imponerad av Everest Support. Efter att ha hört så mycket illa om att dom är sega osv så blev jag grymt förvånad då Everest 1dag efter en colluding händelse som jag rapporterade hade stängt av användarna och gett mig de prispengar jag rätteligen förtjänade Det var visserligen aldrig några stora summor men för en smålirare som jag så gör dom ändå en skillnad. Händelsen som min rapport om colluding byggde på var en sng där två spelare med samma nick i princip(båda från Sverige dessutom) helt öppet chipdumpade till varandra och efter att frustrerat fått kämpa två mot en lyckades jag iaf slutligen knipa en andraplats (6seated sng). I frustrationen slängde jag iväg en complaint och en dag senare kommer svaret. Hej Per, Driftsavdelningen som tackar dig för ditt tips har stängt xxxxx och yyyyy för all framtida spel på Everest Poker. Du har fått 12$ till ditt spelarkonto eftersom du borde fått första priset på 21$ (9$ har du redan fått för din andra plats). Som sagt inga stora prispengar men just att dom visar att dom verkligen gör det rätta förtjänar en stor ros Tack Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerpewe Postad 26 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 och här är tacket ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ackeman Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 och här är tacket ? Hehe, verkar som supporten vred lite extra på riggreglaget som tack. Grattis och lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Grattis! Fan vad synd att jag missade den där, hade ju kvalat in... då hdae du troligen inte vunnit, så var glad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 27 Juli , 2007 Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 och här är tacket ? Snyyyggt och grattis! Själv åkte jag ganska tidigt med AQ på knappen. Höjde drygt 4 ggr BB och var mer än pot-comitted i det läget. Trots detta faktum ställer Big Blind in med KT off. Hur tänker man då? Självklart kom en T på river. Bara att ta nya tag...jag ska ut på en liveturnering i höst/vinter! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 27 Juli , 2007 Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 Grattis. Gjorde tomtespel själv och sorti med 88 < AA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lasse1961 Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Grattis själv kom jag 3:a. surt.......... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts