-LuckyFred- Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 Roligt detta, borde de inte uppdatera en lämpligare tid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 25 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 Jaaa Mark: No, they say they brought the whole system down and they bringing it up server by server. No time still. you: So i can take all night if it´s bad? Mark: It is possible yes. Mark: Unlikely but possible. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 Jag kan sätta mig på borden nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nicklas Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 nu kom jag in iaf men turren e pausad och inget annat spel verkar vara igång heller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 25 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 Jag kan sätta mig på borden nu. Allt går igen verkar det som... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 Men Faaan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 25 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 Allt går igen verkar det som... Haha nu fimpade dom texas borden igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jensax Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 I 1 minut, allt nere igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-LuckyFred- Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 vågar inte spela mera, när de slänger ner borden plötsligt. får bli mera lir imorron! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 25 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 vågar inte spela mera, när de slänger ner borden plötsligt. får bli mera lir imorron! Agree! Dåligt att dom ens ger spelare möjlighet att sitta ner och spela när det är så instabilt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 25 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 Hyffsat skumt att tex 5 card draw funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 lol, blev hyffsat förvånad över att holdem borden inte fanns där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pumans Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 Det är inte klok egentligen om det är så... tyvärr är det säkerligen sanningen jepp fick tillbax $22*4 om jag räknat rätt..satt ju HU på en och ITM på två sjukt att alla får tillbaka eller skulle inte förvåna mig om dem behåller insatserna på dem som åkte ut OOTM. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 25 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 jepp fick tillbax $22*4 om jag räknat rätt..satt ju HU på en och ITM på två sjukt att alla får tillbaka eller skulle inte förvåna mig om dem behåller insatserna på dem som åkte ut OOTM. Sorgligt! Nej det är väl föga förvånande om det händer... tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elninjopink Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 Snällt av Prima att stänga ner skiten iallafall. Låg back 110 BB (fixed limit), så man hade väl blivit kvar hela natten om de inte hade avbrutit mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
forb Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 Nån som fått tillbaka nått turreinköp än? Har inte fått tillbaka några alls än, kanske dröjer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 25 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 Nån som fått tillbaka nått turreinköp än? Har inte fått tillbaka några alls än, kanske dröjer. Mina cashgame pengar har kommit, dock vet jag inte hur det blev med pengarna som va inne i potten när det frös. Split antar jag. Svårt att kolla i efterhand, kan man hitta något sådant i efterhand? Finns ju inte med i HH. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
forb Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 Nu börja visst 45k gurran iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
forb Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 och där canclades den igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 Är detta standard på Prima eller? Glad att jag inte lirar där och får en hel kväll förstörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ceritus Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 Vad tiltig man blir när sånt här händer. Sitter och lirar på Gnuf, har två turrar igång. Körde Gnuf iceland race samt en sattelit till wsop europe. Gick bra i både. Jävla skit! Fast jag hade 500kr mer på kontot nu än när jag började lira, så något måste jag fått Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Incognito Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 ska man kunna logga in ens? min klient blir bara en massa streck när mna försöker starta den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts