Gå till innehåll

TIIIIILT på prima!

MR_Jimmy

Recommended Posts

Det är inte klok egentligen om det är så... tyvärr är det säkerligen sanningen

jepp fick tillbax $22*4 om jag räknat rätt..satt ju HU på en och ITM på två:evil: sjukt att alla får tillbaka eller skulle inte förvåna mig om dem behåller insatserna på dem som åkte ut OOTM.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jepp fick tillbax $22*4 om jag räknat rätt..satt ju HU på en och ITM på två:evil: sjukt att alla får tillbaka eller skulle inte förvåna mig om dem behåller insatserna på dem som åkte ut OOTM.

Sorgligt! Nej det är väl föga förvånande om det händer... tyvärr

Länk till kommentar

Nån som fått tillbaka nått turreinköp än? Har inte fått tillbaka några alls än, kanske dröjer.

Mina cashgame pengar har kommit, dock vet jag inte hur det blev med pengarna som va inne i potten när det frös. Split antar jag. Svårt att kolla i efterhand, kan man hitta något sådant i efterhand? Finns ju inte med i HH.

Länk till kommentar

Vad tiltig man blir när sånt här händer.

Sitter och lirar på Gnuf, har två turrar igång. Körde Gnuf iceland race samt en sattelit till wsop europe. Gick bra i både. Jävla skit!

Fast jag hade 500kr mer på kontot nu än när jag började lira, så något måste jag fått :/

Länk till kommentar