carromalmoe Postad 30 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2007 Spelade lite under gårdagskvällen men + endast 7.36$ Men detsu bättre har det gått under dagen. Spelade 3 timmar med 4 bord,3 st 10-20c och en 25-50c. Plussade 148,68$,efter att ha fått in pengarna innan flopp med AA mot QQ,båda floppar triss... Så total br 526$ 1203 Rakade händer av 3000 Carro Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 30 Juli , 2007 Rapport Share Postad 30 Juli , 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 31 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Idag har pokern gått helt sjukt upp och ner. Först var jag 40$-,för att sedan vara 70$+. Iallfall ska åka ner till Dubai på torsdag och vara nere i en vecka,väldigt bra betalt. Min br ligger nu på 603$ Och har totalt 1365 rakade händer av 3000. Carro Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 :shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
o_x_e_n Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-LuckyFred- Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Ha, smygreklam? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Jag tycker vi håller oss till poker här i dagboken istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Vad missade jag nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Jag tycker vi håller oss till poker här i dagboken istället. Glädjedödare! Om inte Franco var bannad skulle du toppa hans utelista. Tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 31 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Vad missade jag nu då? Absolut ingenting.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 31 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Jag tycker vi håller oss till poker här i dagboken istället. Jo jag försökte ju det,men det va 87% av alla som ville se bilder så försökte glädja folk med det,men jag förstår det var nog verkligen inte det smartaste att visa. Tackar än en gång för att du tog bort länken.. Carro Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Lol..Det längsta du hade kommit kanske är att ligga och titta på när jag och min vännina leker med varandra. Dras inte till pojkar eller män eller vad ni nu kallar er.. Hmmm bilder...ja det kan man fixa.Har även en hemsida där det finns massvis med bilder,men den kommer jag berätta vid ett annat tillfälle..Kan bli en massa diskutioner med mera om jag berättar om hemsidan här. Carro Man är ju inte född igår. Kan lägga ihop 1 och 1 !! Fram med bilderna när du leker med din väninna nu !!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 31 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Man är ju inte född igår. Kan lägga ihop 1 och 1 !!Fram med bilderna när du leker med din väninna nu !!!!! Lol,,du har så fel som det kan bli,tyvärr NI kommer ej få några bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Lugn nu Carro, det är inte bara du som får förfrågningar om bilder. Vi har haft liknande om många på forumet här; Ola, Djens, Hjort, ja till och med jag själv... och tro mig. Inte fasen är det bilder när vi leker med varandra folk vill se... Ja det hoppas jag iaf Men fortsatt lycka till med pokern, du ser ju ut att vara på rätt väg! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cash Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Sluta levla er själva en gång i livet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 31 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Lugn nu Carro, det är inte bara du som får förfrågningar om bilder. Vi har haft liknande om många på forumet här; Ola, Djens, Hjort, ja till och med jag själv... och tro mig. Inte fasen är det bilder när vi leker med varandra folk vill se... Ja det hoppas jag iaf Men fortsatt lycka till med pokern, du ser ju ut att vara på rätt väg! Hade varit trevligt och se Djens Och hjort på en bild tillsammans.. Undra vem som hade Tåget och vem som hade varit depåvagnen...TUFFF TUFFFF.... Seriöst nu.tackar för dina lyckoönskningar.ja det känns att pokern är på rätt väg. Har bestämmt mig att spe4la på 10-20c med kanske nåt bord 25-50c tills min BR är över 1500$,sen sätta mig vid 25-50c,med kanske ett 50c-1$ bord. Känner mig överlägsen på dom borden jag spelar nu men inte lika säker på en nivå högre,så ska bygga min rulle här. Men nu är det dags att gå ut och handla kläder och smycken,och kanske nån ny väska till resan på torsdag. Carro Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Tänk att det skall behövas en tjej för att förstå att man inte ska gå upp i nivå för tidigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
o_x_e_n Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Tänk att det skall behövas en tjej för att förstå att man inte ska gå upp i nivå för tidigt! Och inte vilken tjej som helst=D GL i Dubai=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 31 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Så nu är jag hemkommen från shoppingrund i malmö. Blev en del kläder,bland annat ett par väldigt snygga jeans,samt en del andra småsaker,parfym,smink. Blev ingen väska idag,var runt och tittade men hitta ingen. SBlir ingent spel ikväll är för trött.Filmkväll istället. Min bror ska ner till Ept i barcelona och vill att jag ska hänga på, jag är rätt sugen på att följa med,men inte för att spela nån turnering,isåfall om det finns cashgame i min nivå..Nån som kan svara på det? Imorrn ska jag upp tidigt,ut med hunden,ner till gymmet,in på banken. Sen ska jag sitta och spela poker.ska försöka spela 8 timmarn imorrn med ett par timmar uppehåll...3 timmar spel 1 timme paus nåt liknande..ska försöka klara av dom sista rakade händerna. Carro Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 31 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Och inte vilken tjej som helst=D GL i Dubai=) Tackar.. Ska bli skönt med att komma från regnet. Har varit i Dubai 1 gång förr och hur underbart som helst. Kan verkligen rekomendera det som resmål,väldigt utvecklat land. Carro Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Så nu är jag hemkommen från shoppingrund i malmö.Blev en del kläder,bland annat ett par väldigt snygga jeans,samt en del andra småsaker,parfym,smink. Blev ingen väska idag,var runt och tittade men hitta ingen. SBlir ingent spel ikväll är för trött.Filmkväll istället. Min bror ska ner till Ept i barcelona och vill att jag ska hänga på, jag är rätt sugen på att följa med,men inte för att spela nån turnering,isåfall om det finns cashgame i min nivå..Nån som kan svara på det? Imorrn ska jag upp tidigt,ut med hunden,ner till gymmet,in på banken. Sen ska jag sitta och spela poker.ska försöka spela 8 timmarn imorrn med ett par timmar uppehåll...3 timmar spel 1 timme paus nåt liknande..ska försöka klara av dom sista rakade händerna. Carro Jadå, folk går runt o lägger 10 cent blinds... Och rejken på 2 cent räcker gott o väl för dealers lön och att all verksamhet ska gå runt (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 31 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Tänk att det skall behövas en tjej för att förstå att man inte ska gå upp i nivå för tidigt! Varför gå upp i högre nivå när man inte är redo,visst är det många som försöker vinna snabba pengar fort, Men jag har absolut inga ekonomiska problem så jag behöver vinna snabba pengar fort. Saken jag vill är utveckla mitt spel,kanske jag inte gör på denna nivå jag är nu,men här kan jag samla in lite mer pengar tills nästa nivå.För vem vet jag kanske förlorar när jag förösker på nästa nivå,kanske inte blir samma gröna siffror som nu,jag är iallfall beredd på att jag kan förlora på den nivå. Sen en fråga:Ska jag checka turn eller gör jag rätt i som betar på ordentligt, känner på mig att han har ett A på hand och vill ju inte se ett A komma på river.Eller ska jag checka och låta han beta och sedan trycka. - Miss_H sitting in seat 1 with $43.16 - JAG sitting in seat 2 with $46.20 - mikulas5 sitting in seat 3 with $20.00 - RaiseEmHigh sitting in seat 4 with $18.60 - kRauno sitting in seat 5 with $6.08 - OyidneW sitting in seat 6 with $12.40 [Dealer] Miss_H posted the small blind - $0.10 JAG posted the big blind - $0.20 ** Dealing card to Hero: , mikulas5 folded RaiseEmHigh folded kRauno called - $0.20 OyidneW called - $0.20 Miss_H folded JAG bet - $1.00 kRauno folded OyidneW called - $1.00 ** Dealing the flop: , , JAG bet - $3.30 OyidneW called - $3.30 ** Dealing the turn: JAGbet - $6.90 OyidneW folded JAG mucks: JAG wins $13.50 from the main pot End of game xxxxxxxxxxxxxx Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 31 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Jadå, folk går runt o lägger 10 cent blinds... Och rejken på 2 cent räcker gott o väl för dealers lön och att all verksamhet ska gå runt (= Ok jag förstår vad du menar. Men men kanske förljer med för spänningens skull... Carro Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Sen en fråga:Ska jag checka turn eller gör jag rätt i som betar på ordentligt, känner på mig att han har ett A på hand och vill ju inte se ett A komma på river.Eller ska jag checka och låta han beta och sedan trycka. Helt rätt att betta, det ligger ju mängder med drag ute oxå. Wp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 31 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Hittade en trevlig hand som jag kände på mig att jag skulle spela ut hela vägen,Jag satte personen på K10-KQ efter hur floppen och river utspelar sig. ** Dunkirk [Hold 'em] (0.25|0.50 No Limit - Cash Game) Real Money - dAb0 sitting in seat 1 with $121.96 - badjaraBR sitting in seat 2 with $49.50 - JAG sitting in seat 3 with $49.60 - slakthamster sitting in seat 4 with $100.34 - Cement11 sitting in seat 5 with $77.85 - NO1BRUSH sitting in seat 6 with $103.94 [Dealer] dAb0 posted the small blind - $0.25 badjaraBR posted the big blind - $0.50 ** Dealing card to JAG: , JAG called - $0.50.. att jag inte höjde va att jag inte visste hur folk spela,annars brukar jag 3xbigblind slakthamster folded Cement11 called - $0.50 NO1BRUSH folded dAb0 folded badjaraBR checked ** Dealing the flop: , , badjaraBR checked JAG bet - $1.75...Fanns drag,behöver inte skänka pengar i önödan. Cement11 called - $1.75 badjaraBR folded ** Dealing the turn: JAG bet - $5.25..Lagom bet Cement11 raised - $10.50 JAG called - $10.50 ** Dealing the river: JAG bet - $26.25 ..hade han nu haft K10 så hade han missat sin stege...Satt han på KQ så va jag vinnare... Cement11 called - $26.25 JAG shows: , Cement11 mucks: JAG wins $75.75 from the main pot End of game XXXXXXXXXXXX Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts