Hjort Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Antingen är alla här gentlemän eller så är de något annat Vet inte med resten av postarna, men jag svarar bara på frågor när jag tror att jag kan få ligga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Frenter Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Personligen tycker jag att pokerhandboken är den bästa boken för nybörjare, den är också väldigt underhållande med diverse pokeranekdoter. Läs den!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefievel Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Vet inte med resten av postarna, men jag svarar bara på frågor när jag tror att jag kan få ligga. brutalt ärlig.. klockren.. Carro, lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brut Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Läs ex på forum. Fråga mycket:-) . Försök att förstå och lita på dig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ugrath Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Om folk vill få hjälp i sina dagböcker så ska de tydligen vara tjejer, ja vad ska man säga. Antingen är alla här gentlemän eller så är de något annat ...GL med spelet iaf lol.. tänkte skriva nåt liknande. Så uppenbart grabbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 26 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Vet inte med resten av postarna, men jag svarar bara på frågor när jag tror att jag kan få ligga. Lol.. Det längsta du hade kommit kanske är att ligga och titta på när jag och min vännina leker med varandra. Dras inte till pojkar eller män eller vad ni nu kallar er.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 26 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Min ena broder har nu hjälpt mig att skaffa Neteller,verkar hur bekvämligt som helst med det,han sa nu att det tar ett par dagar innan det aktiveras så under dom närmsta dagarna kommer jag läsa Pokerhandboken. Ikväll blir det nog att jag förljer med min bror till Pokerklubben vid värnhem och spelar,han vill barra se mig göra bort mig vid poker borden. Nåt man ska tänka på när man spelar live? Carro Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-LuckyFred- Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 urringat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 26 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 urringat? Kan nog vara bra att ha urringat så kåta män är, kan säkert lägga på ett ordentligt smile med... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brut Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Lol..Det längsta du hade kommit kanske är att ligga och titta på när jag och min vännina leker med varandra. Tror han nöjer sig med det:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Miami Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Lol..Dras inte till pojkar eller män eller vad ni nu kallar er.. hahaha snap...=) gl! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ugrath Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Dras inte till pojkar eller män eller vad ni nu kallar er.. Ska inte börja spekulera i varför Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-LuckyFred- Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 PF blev plötsligt en dejting site. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredde80 Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Att tänka på: Agera när det är din tur. (Vänta till han/hon till höger om dig gjort sitt val) Håll dina kort för dig själv (se till att ingen annan ser dem) Säg alltid vad du satsar verbalt (eller lägg alla marker du ska satsa i en hög och skjut/kasta in dem samtidigt) Om du inte dealat förut (om det inte är dealers vid borden) träna en timme hemma på att blanda och dela ut kort. Ta din tid, det är ingen fara att ta några sekunder extra för att tänka (och det finns ingen tickande tid som t.ex vid onlinepoker) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredde80 Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Och vi tar samtidigt och taggar ner lite med sexistiska kommentarer etc... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 26 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Att tänka på: Agera när det är din tur. (Vänta till han/hon till höger om dig gjort sitt val) Håll dina kort för dig själv (se till att ingen annan ser dem) Säg alltid vad du satsar verbalt (eller lägg alla marker du ska satsa i en hög och skjut/kasta in dem samtidigt) Om du inte dealat förut (om det inte är dealers vid borden) träna en timme hemma på att blanda och dela ut kort. Ta din tid, det är ingen fara att ta några sekunder extra för att tänka (och det finns ingen tickande tid som t.ex vid onlinepoker) Tackar för tipsen. Ska finnas dealers där. Carro Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sneke Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Och vi tar samtidigt och taggar ner lite med sexistiska kommentarer etc... Jaha då kan vi lägga ner den här dagboken... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
senzor Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Dras inte till pojkar eller män eller vad ni nu kallar er.. Du verkar vara _lite_ bitter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 26 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Du verkar vara _lite_ bitter.. Bitter??för vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Och vi tar samtidigt och taggar ner lite med sexistiska kommentarer etc... Du verkar vara _lite_ bitter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freso Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Pokerhost's bonus tycker jag definitivt du kan slänga in din BR till. Men se till att få den svenska dealen (men gissar att det är den du läst om). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 26 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Pokerhost's bonus tycker jag definitivt du kan slänga in din BR till. Men se till att få den svenska dealen (men gissar att det är den du läst om). Ja det är den jag har läst om. Carro Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 tja hoppas du gular Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 26 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 tja hoppas du gular det va ju kul att du tycker det? Kan man fråga varför du tycker det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 tja hoppas du gular Har du gulat eller? Fiiisk!! Edit: btw, lycka till med lirandet carro! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts