Earthnut2 Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 Total number of players : 10 Seat 1: UncleRico ( $219.25 ) Seat 2: Jefrey-AA ( $41.25 ) Seat 3: Rackad ( $47.15 ) Seat 4: new4you ( $51.1 ) Seat 5: big_ante ( $100.5 ) Seat 6: BigEM ( $143.5 ) Seat 7: Hero ( $283.7 ) Seat 8: Teddypix ( $87.15 ) Seat 9: Kazze ( $104.05 ) Seat 10: zappone ( $166.75 ) Hero posts small blind [$0.5]. Teddypix posts big blind [$1]. ** Dealing down cards ** Dealt to Hero [ 4h 5h ] Kazze folds. zappone calls [$1]. UncleRico folds. Jefrey-AA calls [$1]. Rackad folds. new4you calls [$1]. big_ante folds. BigEM calls [$1]. Hero calls [$0.5]. Teddypix checks. ** Dealing Flop ** [ 7h, 8c, 8h ] Hero checks. Teddypix checks. zappone bets [$9]. Jefrey-AA folds. new4you folds. BigEM calls [$9]. Hero calls [$9]. Teddypix raises [$18]. zappone calls [$9]. BigEM calls [$9]. Hero calls [$9]. ** Dealing Turn ** [ 2h ] Hero checks. Teddypix bets [$23]. zappone calls [$23]. BigEM calls [$23]. Hero calls [$23]. ** Dealing River ** [ 9s ] Hero checks. Teddypix is all-In. zappone calls [$45.15]. BigEM calls [$45.15]. Hero calls [$45.15]. Känns som att den är ganska felspelad, kommentarer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
the_bean Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 På turn Teddypix raises [$18]. zappone calls [$9]. BigEM calls [$9]. Hero calls [$9]. <--Känns som att ditt stora misstag är ungefär här Väldigt sällan som en 5 hög färg leder på en parad bräda med all denna action. Vann du så grattis men har mycket svårt att tro det, nån av fi har väl högre färg eller 77. Tips: Dra inte till en låg färg i en ohöjd flervägspott på en parad flopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Earthnut2 Postad 25 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 På turn Teddypix raises [$18]. zappone calls [$9]. BigEM calls [$9]. Hero calls [$9]. <--Känns som att ditt stora misstag är ungefär här Väldigt sällan som en 5 hög färg leder på en parad bräda med all denna action. Vann du så grattis men har mycket svårt att tro det, nån av fi har väl högre färg eller 77. Tips: Dra inte till en låg färg i en ohöjd flervägspott på en parad flopp. Hmm, ska jag lägga mig mot minraisen? 9 kronor för en pott på 80 borde väl vara ganska okej då jag även har hålstegdraget, sen om jag träffar något av mina drag var tanken att utvärdera då och lägga om nån av de djupa stackarna visar styrka osv. Turn och river som spelat då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
the_bean Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 Visst miniraisen är fiskig, kan vara dåligt spelad vad som helst eller ett monster som inte vill skrämma bort drag. Men när 3 spelare visar total likgiltighet inför det faktum att färgdraget satt så går iaf mina varningsklockor igång rejält. Jag foldar senare gator. Kan nog argumentera för push på turn om du haft A hög färg men inte med 45s. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts