Zyr Postad 27 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 September , 2007 sjuka turare, känd om man kunde få vinna som dig... ingen tur här inte, snarare mitt inne i min värsta downswing!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emil Postad 27 September , 2007 Rapport Share Postad 27 September , 2007 bara att spela tajt och tiltfritt så ska du nog se att det vänder.. variansfripoker ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hagan Postad 27 September , 2007 Rapport Share Postad 27 September , 2007 +42.3k denna månad (62k hands), lär dessutom få rejält med rakeback och ett ladbroke cruise paket jag är glad! man fortsätter dessutom vinna rakt ut när man är glad.. kanske har nått med hjärtegrejen att göra Snacka om riggat konto.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 27 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 September , 2007 madbacken direkt idag, sdfkjsdkfj2k4k23j4k23j4 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 Yes! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 Turapa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 om 42.3K är en downswing så öh. öhhh? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 28 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2007 inte ens mina pair-draws får sitta, sdfksldfk -2750 and counting...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 28 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2007 Snacka om riggat konto.. avundsjuk person 1 Yes! avundsjuk person 2 Turapa. avundsjuk person 3 om 42.3K är en downswing så öh. öhhh? avundsjuk person 4 TRÖTTNAR NI ALDRIG???? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 Asså vilken otroligt konstig pokerdag detta måste har varit. Du hade ditt livs värsta otur där du förlorade två 4-5k potter med AA all in pre vs KK och förlorade alla coinflips, färg vs färg, set vs set, duförlorade ALLT ALLT ALLT! Du ä'r nu fasansfullt glad över att snart sluta på ett bra plus efter att ha legat många k back! Det kommer kännas bra och jag ser fram emot ännu en speldag imorgon! Godnatt gott folk och ha det nu så bra alla! Lycka till med alla era games!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Björn85 Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 lol, knappa 3 inköp kallar han madbacken? ge daj! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 28 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2007 nu losar man dagens andra AA vs KK, reloadar $1000 nya, handen efter får man T9s, flop 678 rainbow.. all-in mot 88, turn 6 -5k :) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 28 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2007 killen som 3-bettat mig 10 gånger i rad 3-bettar nu min AKs, jag trycker, han har KK -6k FYFAN Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 Allt är kallt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 28 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2007 samma kille 3-bettar mig igen, sitter på TT, synar bara, flop KQx, jag check han check, turn T, han har AJ >< Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krizz Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 låter som att det är eastvin. han snodde runt 10k av mig idag. höjdpunkten var när han bluffar rätt in i mitt topset med hålpipan å klonkar en 5k pot. tilt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 28 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2007 låter som att det är eastvin. han snodde runt 10k av mig idag. höjdpunkten var när han bluffar rätt in i mitt topset med hålpipan å klonkar en 5k pot. tilt. jupp!, jag är så sjukligt tiltad på eastvin, VARJE gång har han stål när man väl ska trycka tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 28 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2007 vände tillbaka nästan allt, sluta på -540, låg som mest -9k GE ALDRIG UPP! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_mowmow Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 vände tillbaka nästan allt, sluta på -540, låg som mest -9k GE ALDRIG UPP! mycket hjärta =)? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheHorseWithNoName Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 vände tillbaka nästan allt, sluta på -540, låg som mest -9k GE ALDRIG UPP! När ska du lära dig att du ALLTID vinner tillbaka det du backat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hagan Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 låter som att det är eastvin. han snodde runt 10k av mig idag. höjdpunkten var när han bluffar rätt in i mitt topset med hålpipan å klonkar en 5k pot. tilt. Vad heter du på ladde? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hagan Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 jupp!, jag är så sjukligt tiltad på eastvin, VARJE gång har han stål när man väl ska trycka tillbaka Fan vad han har varit sjuuuukt runninggood nu några månader, känner så väl igen att har man ngt hyfsat då man 3-bettat honom pre och han har ngn hålpipa eller liknande så e d klart att han ALLTID sätter den. Hans timing är helt sjuklig.... Sen att han klarar av att lira 10 bord o fortfarande lira så pass aggro o ha bra koll på spelet är jag fan impad av. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 Mm jag är hemskt avundsjuk på dig, på alla sätt och vis. Uhuhu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 vände tillbaka nästan allt, sluta på -540, låg som mest -9k GE ALDRIG UPP! Never stop fighting until the fight is done.... "No retreat no surrender" För oss som minns alltså PS. Fast nu kom jag på att det var nog helt två olika filmer förresten... DS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 8 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Oktober , 2007 oktober går ruttet dåligt -8.4k på 1900 händer sdflksdflk23 5423 4 234 234 234 23 4 wdf sd f sdf sdf sd f Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts