Gå till innehåll

zyr - vägen tillbaka 3


Zyr

Recommended Posts

  • Svars 328
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Asså vilken otroligt konstig pokerdag detta måste har varit. Du hade ditt livs värsta otur där du förlorade två 4-5k potter med AA all in pre vs KK och förlorade alla coinflips, färg vs färg, set vs set, duförlorade ALLT ALLT ALLT!

 

 

Du ä'r nu fasansfullt glad över att snart sluta på ett bra plus efter att ha legat många k back! Det kommer kännas bra och jag ser fram emot ännu en speldag imorgon! Godnatt gott folk och ha det nu så bra alla! Lycka till med alla era games!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

låter som att det är eastvin. han snodde runt 10k av mig idag. höjdpunkten var när han bluffar rätt in i mitt topset med hålpipan å klonkar en 5k pot.

 

tilt.

 

jupp!, jag är så sjukligt tiltad på eastvin, VARJE gång har han stål när man väl ska trycka tillbaka

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jupp!, jag är så sjukligt tiltad på eastvin, VARJE gång har han stål när man väl ska trycka tillbaka

 

Fan vad han har varit sjuuuukt runninggood nu några månader, känner så väl igen att har man ngt hyfsat då man 3-bettat honom pre och han har ngn hålpipa eller liknande så e d klart att han ALLTID sätter den. Hans timing är helt sjuklig....

 

Sen att han klarar av att lira 10 bord o fortfarande lira så pass aggro o ha bra koll på spelet är jag fan impad av.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...