beidegard Postad 24 Juli , 2007 Rapport Postad 24 Juli , 2007 På fredag smäller det då är premiären biljetter bokade öl snart införskaffat. Tips på särskilt bra avsnitt och vilken säsong är den senaste? Jag och en polare skall samlas ett par timmar innan och värma och kolla på Simpson avsnitt. Om ni rekommenderar något avsnitt skriv gärna säsong då. Ha en härlig sommar Citera
brainslicer Postad 24 Juli , 2007 Rapport Postad 24 Juli , 2007 På fredag smäller det då är premiären biljetter bokade öl snart införskaffat. Tips på särskilt bra avsnitt och vilken säsong är den senaste? Jag och en polare skall samlas ett par timmar innan och värma och kolla på Simpson avsnitt. Om ni rekommenderar något avsnitt skriv gärna säsong då. Ha en härlig sommar http://www.youtube.com/watch?v=heHGW3ao828 Citera
Loveless Postad 24 Juli , 2007 Rapport Postad 24 Juli , 2007 alltså, din fixering vid Buffy börjar bli liiiite skrämmande. Citera
Uncle_Istvan Postad 24 Juli , 2007 Rapport Postad 24 Juli , 2007 S5 E10: Springfield (or, How I learned to stop worrying and love legalized gambling) S6 E25: Who shot Mr.Burns?(part 1) S7 E1 : Who shot Mr.Burns?(part 2) S8 E8 : Hurricane Neddy Det finns en jäkla massa fler bra avsnitt, men det var dessa jag kom att tänka på först. I övrigt vill jag minnas att säsong 18 är den senaste. Citera
brainslicer Postad 24 Juli , 2007 Rapport Postad 24 Juli , 2007 alltså, din fixering vid Buffy börjar bli liiiite skrämmande. Hehe, snarare vid Joss då, har man en portal full med rss/xml feeds så hittar man ofta nåt som passar under morronkaffet Citera
Donner Postad 24 Juli , 2007 Rapport Postad 24 Juli , 2007 Avsnittet när de är i Japan e rätt kul. Ingen aning om varken avsnittsnummer eller säsong dock.. Citera
asken Postad 24 Juli , 2007 Rapport Postad 24 Juli , 2007 Donner: Det är från säsong 10 och om jag inte minns helt fel så heter avsnittet "Thirty minutes over Japan". Citera
str1ke Postad 24 Juli , 2007 Rapport Postad 24 Juli , 2007 Avsnittet som heter the fat and the furriest är ruskigt bra Citera
Preacher Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Jobbigt att ha sett några av dom roligaste avsnitten av Simpsons precis innan filmen misstänker jag. För den var ju inte speciellt rolig, och jag hade inte ens några höga förväntningar. Citera
Metaddict Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Lite besviken blev man allt ja. Simpsons är ju alltid kul såklart men jämför man filmen med serien så ligger den väl på nivå med de "mindre superbra" avsnitten. Inte i närheten av samma klass som de bästa iaf. Citera
[ALC] Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 family guy > simpsons Nej. Family Guy Steals From Simpsons 1 Citera
brainslicer Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Robot Chicken>Family Guy>American Dad>Simpsons http://en.wikipedia.org/wiki/Robot_Chicken Citera
aglo Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 The Office > Family Guy > MILF > Simpsons Citera
Metaddict Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Metalocalypse äger er alla!! Citera
PinkFloyd Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 S10E13 - Homer to the Max S08E23 - Homer's Enemy S13E16 - Weekend At Burnsie's Tre helt hysteriskt bra avsnitt som jag inte tror någon kan ogilla! Citera
Matteprof Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Postad 6 Augusti , 2007 Var och såg Simpsons på bio igår. En sak är säker. Simpsons är kul, men filmen behöver inte ses på bio. Finns en massa andra filmer som man hellre ser på bio istället för hemma. Citera
eurythmech Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Postad 6 Augusti , 2007 Givetvis den enda film som går på bio just nu som är värd att se. En riktig kanonfilm, måste ses. Citera
Kissemissen Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Postad 6 Augusti , 2007 The Office > Family Guy > MILF > Simpsons Orginal- The office antar jag?! Citera
dannnne88 Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Postad 6 Augusti , 2007 the office us hoppas jag, betydligt bättre än originalet. Citera
eurythmech Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Postad 6 Augusti , 2007 the office us hoppas jag, betydligt bättre än originalet. Du har, helt ärligt, ingen rätt att existera. Citera
Sansrom Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Postad 6 Augusti , 2007 the office us hoppas jag, betydligt bättre än originalet. eh wtf? Citera
Kissemissen Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Postad 6 Augusti , 2007 the office us hoppas jag, betydligt bättre än originalet. Ricky Gervais > Steve Carell Ledsen för off topic. Citera
Recommended Posts