Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Hittar ingen bra hand converter så jag postar bara en hand idag..

Fi1 är 20/12/1.9

Fi2 är 21/8.5/0.9

NL2k

Hero 6.5k UTG

Fi1 6.2k Button

Fi2 1.7k BB

UTG folds

Hero höjer till 70 med 5c 5d

Fi1 synar

Fi2 synar

Flop 5h 6c 7h

Fi2 checks

Hero bets 158

Fi1 raisar till 400

Fi2 synar

Hero??

Slår tillbaks till 1,2k-1,5k.

Så djupt stackade med, halvjobbigt läge.

Mot en push så får man nog stekfolda nästan =) Tror inte Fi ställer in med nått annat än som har oss slanga. Jaga parad bräda på turn =) Men slå om först

Postad

glgl mate..

Syna i 55-handen. Du blir raisad och nån fisk kallsynar, tror HD'n du får action av om du raisar är för stark, speciellt så djupa.

Det är mer turnspelet som blir intressant imo, där skulle jag nog vilja se en betfold (på blank bräda)...

Postad
Tänkte köpa bil när jag kommer hem från Barcelona och om jag inte lyckas klonka nån miljon där så kommer budgeten ligga runt 0-250k SEK. QUOTE]

Jag har en Audi A3 2.0 turbo quattro jag ska sälja, den är trevlig, gått 3,5k mil. Om du klonkar har jag en Porsche 996 4S till salu oxå. Köper du båda får du very special price only for you. =) Nej men lite seriöst så skicka ett PM om du vill veta mer.

Postad
Tänkte köpa bil när jag kommer hem från Barcelona och om jag inte lyckas klonka nån miljon där så kommer budgeten ligga runt 0-250k SEK. Nån som har nåt bra tips?

Jag har massor med tips, vad är det för bil du är ute efter? Snabb och rolig eller säker och bensinsnål?

Du kan ju börja med 55 handen..:-)

Whatever you did :)