Gå till innehåll

Vilka är bäst på ipokers NL $100 och NL $200 SH-bord?


draft

Recommended Posts

  • Svars 52
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jepp ja e tarrator! Kan ärligt inte fatta att du e så fräck met. Du borde backa upp ditt skit oftare..

 

BTW finns ingen som är bra på 200nl, undantaget är möjligtvis mrdrakir, undviker att spela för stora potter mot han så gott ja kan.

 

QUOTE=Metaddict;727750]LOL :D

 

Hahaha du är så rolig så du anar inte. Mitt skit? :D Lol. Du började vara otrevlig i chatten helt utan anledning (att du förlorar två potter ser jag inte som en anledning, sorry), sen får du tokfnatt när alla påpekar hur pinsamt du beter dig. Det enda jag gjort var att återge dina exakta ord i min dagbok, mer behövdes verkligen inte för att folk skulle få en rätt klar uppfattning om dig :D

 

Backa upp mitt skit? Hahaha! Humor :mrgreen:

 

 

Angående duktiga spelare kan jag inte direkt nämna någon man har besvär med, tycker man spelar mot så mycket olika folk hela tiden att man inte får in speciellt många händer mot dem. Känns som spelarbasen är stor på nivån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du började med att förolämpa mig i din db. Sen säger du att du snott 2 inköp av mig som om det var skill. Du hade sån j***a bonnröta så du fattar inte. Sen ville du inte fortsätta lira HU när du vinnit, ursäkta men det kan jag inte tycka är annat än Pussy, det är precis som hit n run...

 

skitsamma stryk ett strek o låt det vara glömt, onödigt o fortsätta med denna idioti.

 

Hahaha du är så rolig så du anar inte. Mitt skit? :D Lol. Du började vara otrevlig i chatten helt utan anledning (att du förlorar två potter ser jag inte som en anledning, sorry), sen får du tokfnatt när alla påpekar hur pinsamt du beter dig. Det enda jag gjort var att återge dina exakta ord i min dagbok, mer behövdes verkligen inte för att folk skulle få en rätt klar uppfattning om dig :D

 

Backa upp mitt skit? Hahaha! Humor :mrgreen:

 

 

Angående duktiga spelare kan jag inte direkt nämna någon man har besvär med, tycker man spelar mot så mycket olika folk hela tiden att man inte får in speciellt många händer mot dem. Känns som spelarbasen är stor på nivån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du började med att förolämpa mig i din db. Sen säger du att du snott 2 inköp av mig som om det var skill. Du hade sån j***a bonnröta så du fattar inte. Sen ville du inte fortsätta lira HU när du vinnit, ursäkta men det kan jag inte tycka är annat än Pussy, det är precis som hit n run...

 

skitsamma stryk ett strek o låt det vara glömt, onödigt o fortsätta med denna idioti.

 

Alltså ursäkta OT men jag kan verkligen inte hålla mig, det där var bara så kul så det är sjukt :mrgreen:

 

Men var snäll att snacka inte skit iaf. Jag, förolämpa dig? :D Hit n run? Wow. Vi vet båda att inget av det där är sant.

Om du sitter på ett 6-max bord måste du väl ändå fatta att det faktiskt kan

sitta upp till 6 personer där? Varför i hela fridens namn skulle jag stänga ner mina andra bord för att sätta mig på ett HU-bord mot dig, bara för att du vill det? Eller ska man be dem som satt sig ner vid bordet att flytta sig för att du bölar över "bonnröta" :D Snälla, du måste väl ändå inse hur befängt det låter :)

 

Du måste verkligen släppa egot, det är ju just sånt som gör att du inte kan räknas till de bästa på en nivå. Jag skulle aldrig få för mig att säga att jag är bättre än någon för att vann över typ 30-40 händer HU. Men du dömer ut mig som urusel etc, trots att du förlorade tillochmed.

Man tappar sjukt mycket värde i att gå på personliga korståg mot en specifik spelare på ett 6-max bord. Det är precis samma sak som bot-diskussionen handlar om, det går att anpassa sitt spel till boten och slå den men då tappar man värde mot resten av bordet istället. Fortsätt du överbeta potten alla gator mot mig om det roar dig :D Men om du inte inser att den enda som förlorar på det är du själv så tror jag dock du är verkligt illa ute.

 

Det finns säkert många andra här jag har plusstatistik mot, säkert folk jag har minus mot för övrigt! Inte en enda av dem har börjat gnälla och slänga ur sig förolämpningar. ALLA andra PFare jag mött vid borden har varit hur trevliga som helst, oavsett resultat. Du är verkligen den enda som inte kunnat bete sig :)

 

Så, nu har inget mer att tillägga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mena inte att du e fisk.. skoja lite vafan är det me folk ida???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

 

kanske ja som e ute o cyklar, sry om du tog illa upp, inget illa menat alls.

 

beror väl hur korten landar din tomte, bara för att man inte kör 15/8 som anses vara optimalt spelstil av standardnitsen på ipoker så betyder inte att man suger fetkuk :)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

antar att hela pokerforum tycker jag är årets fisk, fnissk

 

 

lolwhat represent!

lolwhat är sjukt kasst, han synade A4o från BB när jag höjde sen position sen floata han mig oop och synade turn med luft utan att försöka bluffa potten. Fick mig ett gott skratt å tackade.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hv71 brukar iaf ofta sista med stora stackar på nl100.

Kanske inte bäst men verkar vinna hyffsat.

Det är något jag lagt märke till med. Men jag har även spelat en hel del mot honom och aldrig tyckt han varit speciellt duktig. Back en hel del i min databas. Fattar inte hur han kan sitta med 6-7 inköp på minst ett bord varje gång jag ser honom inne. Har uppfattat att han är ganska vek och passiv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hv71 brukar iaf ofta sista med stora stackar på nl100.

Kanske inte bäst men verkar vinna hyffsat.

 

Det är något jag lagt märke till med. Men jag har även spelat en hel del mot honom och aldrig tyckt han varit speciellt duktig. Back en hel del i min databas. Fattar inte hur han kan sitta med 6-7 inköp på minst ett bord varje gång jag ser honom inne. Har uppfattat att han är ganska vek och passiv.

 

Har också honom back över knappt 300 händer, han har sjukt svårt att släppa händer. 22/5/1.2 är hans stats på de händerna så passiv och vek ja. Med andra ord har han bara lyckats hitta ännu sämre spelare när han suttit djupt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...