Gå till innehåll

Kan inte logga in på Partypoker


NinjaSwede

Recommended Posts

Nu för cirka 3 minuter sedan så sände jag iväg 2 mails til PartyPoker och Bet24. Anledning är följande. När jag skulle logga mig in på sidorna idag så fick jag beskedet "fel password".

 

Mina alarmklockor sätts till, och det första jag tänker. Jag har blivit hackad!

 

Jag har ångrat mig lite att jag varit öppen med mina Nicknames här på sidan. Har en underlig känsla att det är några på denna sida som inte har rent mjöl i påsen.

 

Jag hoppas att det är en logisk förklaring till att jag inte kan logga mig in på mina 2 sidor. Jag tryckte självklart inte på "forgot your password", utan skrev snabbt som attan til supporten.

 

Nu inväntar jag svar och min glädje att vara öppen här på sidan har kraftigt reducerats. Jag vill skriva till adm på denna sida att ta bort min dagbok, om jag har blivit hackad.

 

Jag är nog för lite godtrogen några gånger

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har du blivit av med din e-mail också? annars är det ju bara att requesta ditt lösenord. det är inte pokerforums fel att du har blivit av med dina konton, möjligtvis en bidragande faktor - men det finns många trådar här på forumet som påvisar hur viktigt det är med säkerhet och folk som blivit av med $$$.

 

lektion 1) ha aldrig dina pokerkonton sammankopplade till ett hotmail-fråga

lektion 2) ha ett helt annorlunda svar till din lösenordsfråga än vad frågan är.

lektion 3) ladda aldrig ned publika pokerrelaterade torrents, ladda aldrig ner .exefiler / program av folk du tror du känner.

lektion 4) formatera din dator, byt dator samtidigt och byt samtliga lösenord på alla dina sajter samt e-mail.

 

gl och hoppas på det bästa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har du blivit av med din e-mail också? annars är det ju bara att requesta ditt lösenord. det är inte pokerforums fel att du har blivit av med dina konton, möjligtvis en bidragande faktor - men det finns många trådar här på forumet som påvisar hur viktigt det är med säkerhet och folk som blivit av med $$$.

 

lektion 1) ha aldrig dina pokerkonton sammankopplade till ett hotmail-fråga

lektion 2) ha ett helt annorlunda svar till din lösenordsfråga än vad frågan är.

lektion 3) ladda aldrig ned publika pokerrelaterade torrents, ladda aldrig ner .exefiler / program av folk du tror du känner.

lektion 4) formatera din dator, byt dator samtidigt och byt samtliga lösenord på alla dina sajter samt e-mail.

 

gl och hoppas på det bästa

 

Kanke en missvisande titel. Får be om ursäkt för detta. Men det också den enda sidan jag har exponerat mig som pokerperson.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har fått svar från bägge sidor. Och tydligen är dem igång med server och säkerhetsuppdateringar samtidigt!

 

Följande svar var. - Det är ingen fara med ditt konto. Det är vi som har en server som krånglar just nu och det meför såklart störningar. Vi jobbar så att det ska vara ok inom kort-.

 

Paranoid som man blev i denna situation, så skrev jag av mig på sidan och trodde på det värsta:lol:

 

Får be om ursäkt efter mina överilade reaktion om att skriva "skumma typer på Poker.se" som titel. Hoppas Ni kan ha överseende med det.

 

hilsen Ninja

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...