kronas Postad 19 Juli , 2007 Rapport Postad 19 Juli , 2007 Hej. Jag hade tänkt åka till WM nästa år, inte för att spela main event men för att kolla och skriva krönikor till hemsidan, känna känslan och spela småturneringar runt om. Nu är mig fråga vad prislappen landar på när man rest, bott och ätit normalt i ca en vecka. Någon som har erfarenheter att delge? MVH Patrik Svensson Citera
Djens Postad 19 Juli , 2007 Rapport Postad 19 Juli , 2007 100k sek för hela trippen om du mest ska spela småturneringar, leva, ha nöjen, etc och ändå vill kunna ha det lilla extra när du vill. Citera
gdaily Postad 19 Juli , 2007 Rapport Postad 19 Juli , 2007 Hej. Jag hade tänkt åka till WM nästa år, inte för att spela main event men för att kolla och skriva krönikor till hemsidan, känna känslan och spela småturneringar runt om. Nu är mig fråga vad prislappen landar på när man rest, bott och ätit normalt i ca en vecka. Någon som har erfarenheter att delge? MVH Patrik Svensson Flyg 10k sek Boende och mat 10k sek (förutsätter mellanprisklass typ Orleans, du kan få det exakt hur dyrt du vill om du känner för det, och du kan få det "sunkbilligt" också). Citera
PianoPer Postad 19 Juli , 2007 Rapport Postad 19 Juli , 2007 100k svenska lät i mina öron lite mycket. Jag var där nu i somras och resan t o r kostade 10400. Boendet nånstans runt 6000. Äta går ju att göra billigt, ett par hundra/dag. Lägg till taxiresor och diverse nöjen på ytterligare några hundra. Sen är det ju upp till dig hur högt du vill spela givetvis. Men det vimlar av billiga turneringar och 1-2NL cashgame om du vill spela lågt. Jag skulle säga att du får en rolig vegas-resa för 30K. Citera
kronas Postad 19 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 19 Juli , 2007 20-30k, helt ok. Tack för svaren. Någon som har en susning om vad en presslegitimation går på? så man kommer in under de första dagarna och fota,skriva m.m. om man ens kan köpa ett sådant? MVH Patrik Citera
gdaily Postad 19 Juli , 2007 Rapport Postad 19 Juli , 2007 20-30k, helt ok. Tack för svaren. Någon som har en susning om vad en presslegitimation går på? så man kommer in under de första dagarna och fota,skriva m.m. om man ens kan köpa ett sådant? MVH Patrik Pressleg är "gratis", bara något du ansöker om, och sedan så utvärderar dom din sida och kollar om den håller tillräcklig klass. Men när jag har varit där så sket jag i pressleget, att "fota polarna" kan man göra ändå. Pressleget innebär ju en del skyldigheter också. Citera
Hyler Postad 19 Juli , 2007 Rapport Postad 19 Juli , 2007 Jag skulle säga att du får en rolig vegas-resa för 30K. Medhåll. Jag var där en dryg vecka 2006. Flyg ToR ca 8000 kr, säg $1000. Hotell ca $1000. Spenderade ca $2000 cash på spel och levnadsomkostnader men hade buffert för mer. Man kan ju faktiskt gå plus en del dagar! Och så ta lite shopping på kort. Mjo, 30 K låter lagom, jag var alltid mätt, glad och berusad och kände inget behov av svart kaviar serverat på en bädd av Breitling-klockor i en svit på Wynn. Jag vill gärna tillbaka till Vegas, och har funderat just som så att när/om jag spelat in däromkring 30 K i "pokerpengar" så drar jag dit en vecka. Citera
kronas Postad 19 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 19 Juli , 2007 Om ni läst alla dessa skribenter från wsop detta året kan man inte bli annat än sugen. Ett VM-besök är ett måste för alla pokerfantaster som har täckning för det. "gdaily" Vet du var man vänder sig ang press-legg? Vem är det som ska godkänna ens sida? MVH Patrik Citera
highbury90 Postad 19 Juli , 2007 Rapport Postad 19 Juli , 2007 gissar att du hittar vad du söker här http://www.worldseriesofpoker.com/news/press.asp Citera
Gummo Postad 19 Juli , 2007 Rapport Postad 19 Juli , 2007 Vet du var man vänder sig ang press-legg? Vem är det som ska godkänna ens sida? MVH Patrik En start kan vara att läsa på här. http://www.sjf.se/portal/page?_pageid=53,1208282&_dad=portal&_schema=PORTAL Lycka till! Citera
Recommended Posts