bigdwarf Postad 19 Juli , 2007 Rapport Postad 19 Juli , 2007 Spelat poker nu ca 6 månader seriöst och kommit till ett skede där jag inte tycker poker är roligt längre utan bara något jag gör för att tjäna pengar. Detta har nu gjort att jag spelar dåligt och okoncentrerat och börjat backa lite smått och har otroligt dåligt självförtroende. Har nyss haft en ganska stadig "bad beat"-period som gjort att jag tappat ca en tredjedel av min bankroll och tvingats gå ner en nivå igen för att försöka grinda upp den. Nån som har någon bot på dessa problem och känner igen sig? Citera
Steppwolf Postad 19 Juli , 2007 Rapport Postad 19 Juli , 2007 Ta en paus. Drick sprit och ligg runt. Skaffa nya ovänner och dubbelt så många nya vänner. Skriv en novell och bränn den. Citera
Rooney Postad 19 Juli , 2007 Rapport Postad 19 Juli , 2007 Sträva hela tiden efter att bli bättre igen och att spela bra så har iallafall jag fått det att bli roligt igen. Hade riktigt taskig grind-motivation för ett tag sen men nu grindar jag mer än gärna flera K händer. Citera
oleby Postad 19 Juli , 2007 Rapport Postad 19 Juli , 2007 Ta en paus. Drick sprit och ligg runt. Skaffa nya ovänner och dubbelt så många nya vänner. Skriv en novell och bränn den. Standard.. Citera
Upgrade Postad 19 Juli , 2007 Rapport Postad 19 Juli , 2007 Lär dej ett nytt spel! Upplever samma "tristess" med NL holdem, så jag testade Omaha, riktigt kul spel...nyttigt med variation också tror jag.. Citera
Nice Hand GG Postad 25 Juli , 2007 Rapport Postad 25 Juli , 2007 testa på andra spel som omaha eller 7card stud. Citera
Recommended Posts