Gå till innehåll

Arbetslös pokerspelares dagbok


FrankBegbie

Recommended Posts

  • Svars 53
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Är jag en idiot för att jag har en personlig åsikt om någon?

 

Nej, du är en idiot för att du slänger ur dig befängda anklagelser om en person du inte känner och inte vet något om. Du har insinuerat att jag skulle vara stolt över att vara arbetslös och att jag inte söker jobb. Båda sakerna är komplett fel.

 

Det verkar som att du tycker att bara för att jag inte har något jobb, så kan du tala om för mig hur jag ska leva mitt liv. Vem fan är du, som tror att du kan tala om för mig om jag ska skriva en blogg eller inte?

 

Som sagt, du behöver inte läsa vad jag skriver om du inte vill. Men ge fan i att tala om för mig hur jag ska leva mitt liv. Titta dig i spegeln, och fundera på vad du är för en jävla människa istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, du är en idiot för att du slänger ur dig befängda anklagelser om en person du inte känner och inte vet något om. Du har insinuerat att jag skulle vara stolt över att vara arbetslös och att jag inte söker jobb. Båda sakerna är komplett fel.

 

Det verkar som att du tycker att bara för att jag inte har något jobb, så kan du tala om för mig hur jag ska leva mitt liv. Vem fan är du, som tror att du kan tala om för mig om jag ska skriva en blogg eller inte?

 

Som sagt, du behöver inte läsa vad jag skriver om du inte vill. Men ge fan i att tala om för mig hur jag ska leva mitt liv. Titta dig i spegeln, och fundera på vad du är för en jävla människa istället.

 

Jag läste lite ur din dagbok och blogg igår och då fick jag ett intryck att du har din "arbetslöshet" som en röd tråd , och utan att du bryr dig. Men visst jag kan ha haft fel och isåfall kan jag inget annat än att be om ursäkt.

Och att kolla mig i spegeln har jag gjort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag läste lite ur din dagbok och blogg igår och då fick jag ett intryck att du har din "arbetslöshet" som en röd tråd , och utan att du bryr dig. Men visst jag kan ha haft fel och isåfall kan jag inget annat än att be om ursäkt.

Och att kolla mig i spegeln har jag gjort.

 

Du kanske borde tänka dig för innan du drar förhastade slutsatser, och lägger dig i andra människors liv....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack!

 

Det var inte det att jag tog åt mig. Utan du gav mig ett bra uppslag till en blogg om folks fördomar och beteende mot arbetslösa. Som jag skrev i bloggen så är du inte den förste som jag fått liknande kommentarer av.

 

För övrig ska du ha en eloge för att du bad om ursäkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grym blogg måste jag säga. Du har ett öga för språket och kan skriva så dom mest triviala saker blir intressanta! Har läst vartenda inlägg nu på eftermiddagen och längtar efter mer. :)

 

Undra hur många ggr du har använt frasen " ur hand i min mun " i denna dagbok...

 

Aldrig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grym blogg måste jag säga. Du har ett öga för språket och kan skriva så dom mest triviala saker blir intressanta! Har läst vartenda inlägg nu på eftermiddagen och längtar efter mer. :)

 

Tack Gjort!

Jag försöker lägga in nya grejer åtminstone tre gånger i veckan. Så håll ögonen öppna om du är sugen på att läsa mer. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Jag tar inte åt mig det minsta. Men Staahla visar här, förutom att han är en idiot, att jag har en poäng. Om han hade skrivit något liknande nedsättande till någon som är svart, jude eller homosexuell, så hade moderatorerna tagit bort det direkt.

 

Läs om trakasserier mot rödhåriga på http://[CENSUR]

 

Är du ironisk eller tycker du på fulalste allvar att rödhåriga skall behandlas som de minoriteter du just räknade upp? LOL

 

---

Länk borttagen

 

/Klyka

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Härligt. Spela $10 SnG i ett år, 20 timmar i veckan dessutom, vad ska man säga?

Kanske skulle lägga lite tid på att bli bättre, använda din dagbok här eller nått? Som det är nu kan du ju lika gärna ta bort varenda inlägg och ändra rubrik på dagboken till "http://CENSUR uppdateras ofta".

 

Du kan få feedback och lära dig saker här, om du vill. Krävs någonting av dig också. Lägger man ner 20 timmar i veckan på poker, oavsett om det är spel eller teori, ska man inte vara kvar på $10 SnG's efter ett år!

 

Att casha ut pengar hela tiden för att dryga ut kassan är ett kortsiktigt och dåligt beslut. Pengarna du vinner på att spela lågt är inte värda någonting mot pengarna du kan tjäna i framtiden om du blir bättre och tar dig upp i nivåer.

 

---

Länk borttagen

 

/Klyka

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har det gått fyra månader, och ingen har tagit bort den här tråden/dagboken/länken. Det kanske är så att någon av moderatorerna gillar min blogg.

 

Det var precis detta jag menade. Huruvida någon mod gillar bloggen eller inte har väl inte med saken att göra? Alla andra liknande dagböcker har ju blivit raderade och då borde din också bli det.

 

Själv tycker jag du skriver rätt bra och läser den lite då och då, men det är inte relevant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...