Gå till innehåll

Avstängd från leepoker , anledningen är konstig:S


Scaniac

Recommended Posts

Jafar. Jag spelar på olika klienter och har som regel att alltid läsa avtalet innan jag registrerar mig. Samma sekund som jag reggar mig har jag personligen gett mitt tillstånd att följa deras regler.

Kan tänka mig att även detta forum har regler mot det språk bruk du använder mot Kalles Donna...

Varför detta agg mot Lee?

Själv spelar jag där ofta och trivs hur bra som helst. Att jag över huvud taget bryr mig att slösa energi på detta inlägg beror på att jag inte orkar med gnällspikar..speciellt inte då det uppmanas att stoppa en sida där jag själv trivs och tjänar pengar..ibland iaf ;-)

Så ta du och tagga ner lite..speciellt med dina påhopp..annars biter du dig själv bara i svansen.

När det gäller dubbla konton och Papco så har han ju faktiskt en pågående dialog med Lee...kanske det löser sig.

Här jafar har du lite info från Lee Pokers hemsida. Finns att läsa under regler.

 

1.Genom att acceptera dessa användarregler så bekräftar du att du förstår, och förbinder dig att följa, samtliga användarregler (inklusive alla regler och anvisningar I samband med utnyttjandet av våra tjänster som anges på vår websajt som härmed inkluderas I användarreglerna). Underlåtelse att följa reglerna kan resultera i diskvalifikation, stängning av konto, förverkande av medel på konto och/eller rättsliga åtgärder mot dig. Om det föreligger några oklarheter angående användarreglerna så uppmanar vi dig att söka juridisk rådgivning innan du accepterar reglerna.

 

Sen är det bara att fortsätta att läsa vidare...

 

9.Det är tillåtet att ha endast ett konto per person hos Leepoker.

 

För mig känns bara detta tryggt. Lycka till med ditt korståg jafar...

 

Peace

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack Montoya!

Shysst att nån fattar hur man uppför sig! Alla har rätt att ha en åsikt men det där påhoppet kändes rätt trist. Speciellt då det var första gången jag knatade in på "onlinepoker-forumet". Jag spelar ju på Leepoker och gillar den sidan.... därför så skrev jag min första tråd här....eftersom jag såg ordet leepoker och följde diskussionen här... och så ska man få ta skit för att man gör ett ynka inlägg! *morrar* Tack för att du stod på min sida! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svaret du fått är ju inte direkt diplomatiskt, det var nog den mest oprofessionella kundtjänst jag sett. Låter som det sitter en tonåring i kundtjänsten som inte har någon aning om hur man svarar på brev från en kund.

Yeye. Sajten kanske är bra på andra sätt, vad vet jag? Hoppas det löser sig!

 

Har du bett dem specificera vilka andra account du skapat? Eller säga till dem att de faktiskt låste upp ditt konto tidigare. Kan de inte ta bort det extra kontot? (Det gjorde i alla fall Partypoker åt mig efter några turer i kundtjänsten, de hade även stängt av mig ett kortare tag, men de flesta sajter ringer ju och pratar med en för att verifiera).

 

Hoppas det löser sig.

 

 

här har ni utdrag när jag fråga om vilka 10tals konton jag va påstodd att ha gjort.

 

"Hej igen Rasmus,

Vi kan ju inte avslöja hur vi arbetar, det hoppas vi att du har förståelse

för?!

De konton som vi anser du har skapat är skapade från din dator, så mycket

kan vi säga dig.

 

Du har gjort en deposit på $10, resten har du fått genom att spela på vår

site. När man bryter mot reglerna så har dessa medel förverkats redan. Detta

kan du läsa om på LeePokers hemsida under Licensavtal. Om du hade läst dessa

från början hade du ju också vetat att det är förbjudet att skapa mer än ett

konto!

$10 kan vi sätta in på ditt vanliga bankkonto om du vill.

 

Vad det gäller om du skall få ha ett konto hos LeePoker i framtiden måste vi

diskutera med de som har LeePoker. Vi återkommer i det ärendet.

 

Med vänliga hälsningar,

LeePoker Staff @ The 3D Network Support

"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När det gäller dubbla konton och Papco så har han ju faktiskt en pågående dialog med Lee...kanske det löser sig.

 

Vill bara påpeka att dom inte svarar mig . så det är nog ingen pågående disskussion längre.. jag förstår det med att jag hade dubbla konton, men det acceptera dom men att dom sedan tar sig som grund att jag skall ha 10tals konton och att dom har bevis men efter det tog det stopp.

Dom svarar inte mig längre och ja, dom tog mina 120d och köpte väl sprit för dom cashen eller ja vafan.

vill tacka för förståendet från Vissa användare.. moderatorn kan låsa/tabort denna tråden då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 10 months later...

Av egen erfarenhet kan jag ju säga att det endast går att skapa 1 konto per data på leepoker, (mina yngre dar) och för det andra, så måste jag påstå att leesupporten är riktigt bra, hade ett konto skapat i falskt namn, satte in lite pengar med sms, sätter mig med en kille med namnet "JBET", 2 timmar senare har jag 7k.

Nu kommer problemet, hur ska jag få ut pengarna? ringer supporten, dem ändrar namnet som kontot är skriver på och hjälper mig göra uttaget, inga problem, de e min erfarenhet av lee's support. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Av egen erfarenhet kan jag ju säga att det endast går att skapa 1 konto per data på leepoker, (mina yngre dar) och för det andra, så måste jag påstå att leesupporten är riktigt bra, hade ett konto skapat i falskt namn, satte in lite pengar med sms, sätter mig med en kille med namnet "JBET", 2 timmar senare har jag 7k.

Nu kommer problemet, hur ska jag få ut pengarna? ringer supporten, dem ändrar namnet som kontot är skriver på och hjälper mig göra uttaget, inga problem, de e min erfarenhet av lee's support. 8-)

 

Nästan ett års necro, skillat ;)

 

Jag förstår inte frågan, fick du ut pengarna? Och vad är isf poängen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...