Supertequila Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 När jag registrerade ett konto här 21 juni 2005 visste jag inte vad jag hade att förvänta mig. Hade precist hängt på den nya flugan NLH. I och för sig hade jag spelat poker hela mitt liv, till och från, men det hade enbart varit mörkpoker, och five card draw. WPT väckte mitt, såsom många andras, intresse och efter att ha sökt på google hittade jag min väg hit till pokerforum.nu. När jag såg att jag nu är uppe i tusen inlägg kände jag att jag borde ta tillfället i akt och tacka pokerforum för att det möjliggör underhållning, utbildning, och diskussion med likasinnade. Tiden här har väl varit kantad med kontroverser, upprörda sinnesstämningar, personliga attacker, men också ovärderlig utbildning. Personligen känns det som att hade jag inte varit medlem i pokerforum hade jag inte varit där jag är idag, ökat min ursprungliga bankrulle med 300 gånger dess ursrpungliga värde. Jag vet att mina diskussioner, och läsningar av andras ideer och handanalyser lett till att jag idag har en helt annan syn på hur spelet ska spelas, hur man extraherar maximalt värde, och ett helt annan förståelse för position, implicita odds, att inte rejsa bort sämre hand, osv. Jag är långt från färdigutbildad men tänker fortsätta vara medlem här, dels för att jag trivs, dels för att forumet fortfarande erbjuder möjlighet till förkovring. Slutligen vill jag tacka alla medlemmar som genom sina inlägg, handanalyser, dagböcker, mm möjliggör diskussioner, alla duktiga spelare som genom sina åsikter, trots att de stundtals får tåla hårda personliga attacker och bemötanden från envisa mindre duktiga spelare, möjliggör att vi andra får ta del av deras kunskaper, trots att de inte själva får någon större utdelning av informationsutdelningen, samt alla moderatorer som ideellt ställer upp och håller ordningen här. Tack och ser fram emot att få skriva inlägg 2000. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Go Tequila! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts