Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Om man nu skulle få för sig att klonka en satellit till en $300k Gtd @ PartyPoker, vad är det för typ av inköp man får;

Är det till den aktuella veckans söndagsturre?

Får man ett inköp till vilken söndagsturre ($300k gtd) man vill?

Eller får man helt enkelt $215 insatta direkt på kontot?

Varför togs PartyPoker-forumet bort förresten? Det är ju ändå det tredje största nätverket.

Jag tycker inte ursäkten att det var pga. att PartyPokers representant var för slö är tillräcklig. De enda det straffar att PartyPokers forum är nere är ju de som spelar där. PartyPokers representant slipper ju hjälpa kunder (han gjorde faktiskt lite nytta!).

När forumet togs bort skapades en tråd i stil med SITE: PartyPoker.com,

men mig veterligen är den också borttagen.

Jag personligen gillar inte den här typen av kollektiv bestraffning.

Postad
Du får en ticket, mao du blir registrerad till den närmsta 300k guranteed.

Jag vann just en ticket via en 3$ rebuy.

Aha okej, bra och veta så man inte råkar spela in en ticket till en tävling som går då man är bortrest :]

Tack så mycket för svaret, och grattis till vinsten!

Postad

Ja, man får en ticket som kan användas till samma event vid ett annat tillfälle. Partypoker kallar det för en "freeroll".

När du registrerar dig får du välja om du vill betala med cash eller din ticket. Inga pengar försvinner om du trycker på att avregistrera dig, men du får heller inte några riktiga pengar, eller $T in på ditt konto.

Postad
Ja, man får en ticket som kan användas till samma event vid ett annat tillfälle. Partypoker kallar det för en "freeroll".

När du registrerar dig får du välja om du vill betala med cash eller din ticket. Inga pengar försvinner om du trycker på att avregistrera dig, men du får heller inte några riktiga pengar, eller $T in på ditt konto.

Okej, så du menar alltså att det går att använda ticketen vid valfri tävling? Inte bara den nästkommande?