Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
alltså, klart killen kunde synat omslag (och satt hero på drag/bluff) och kanske tom gjort nånting fancy. Själva poängen är ju att om man inte slår om, så är det här typ det som kommer hända (om killen sitter på bluff så kommer han beta ut istället) om han inte sitter på monster, men då lär ju pengarna ändå ryka in... Sitter han här med ett set eller tvåpar eller så så är det sjukt EV- att låta han check-syna river...

mm. det jag tänkte var att han kommer att betta any 2 och därför troligtvis sitter på en bluff. därför ville jag inte ta initiativet ifrån honom och låta honom bluffa alla gator för att sen slå om på river och troligtvis få en fold. alternativt kanske en syn om han har nått hyffsat par eller träffar tvåpar eller triss. jag satte honom aldrig på set eller färgdrag (vilken jag kanske borde)

men men jag får justera mitt spel och förhoppningsvis nästa gång torska min stack efter en allin på turn och en riverad högre färg ;-)

Postad
:-)..blandar alltid ihop er stroem och strater..:-)

Nästan samma nick samt att ni postar flitigt i samma trådar

hehe hoppas att jag får lite kredd för hans posts då ;-) och att han får ta lite av skiten för mina fiskposts :mrgreen: